Bevalling van een prinsesje met heel veel pijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bibiche, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Op 15 mei rond 22 uur begonnen de weeen al en ze waren al vrij pijnlijk. Rond 2 uur 's nachts kon ik al amper de weeen opvangen die kwamen toen al om de 5 minuten en duurde echt 1 minuut lang. Om 4 uur VK maar gebeld want ik hield het niet meer vol. Ze kwam langs en ik had maar 1 cm ontsluiting ik dacht dat ik door de grond zou zakken. Ik had al sins 22 uur zoveel pijn voor 1 cm. Dus ze bleef bij me en had me ff getoucheerd misschien dat het zou helpen. Ik kon alleen de weeen opvangen onder de douche, ik heb volgens mij 2 uur onder de douche gezeten. Na 1uur weer toucheren en ik had maar 2cm pff echt janken. Daarna wilde ik naar het ziekenhuis want ik hield het echt niet meer uit van de pijn en ik had de nacht ervoor ook al niet geslapen van de rugweeen. Dus ik was al aardig doodop.

In het ziekenhuis om 5.30 aangekomen met 4cm ontsluiting maar steeds heftige weeen. Vreselijk weeen opvangen in de auto. Ik had buik en rugweeen tegelijk met continu kotsneigingen. Om 6.30 morfine pomp gekregen omdat het ondraaglijk werd en ik geen verder ontsluiting kreeg terwijl ik zulke krachtige weeen had. Om 12 uur eindelijk ruggeprik gekregen, jeetje wat doen ze er lang over om je te verlossen van de pijn. Dus al met al 14 uur weeen die bijna ondraaglijk werden. Mijn rug brak in tweeen leek het wel en mijn man moest continu mijn rug masseren, mijn buikweeen waren ook heel erg heftig. Na de narcose kamer raakte ik een beetje in paniek van de pijn want het was echt ondraaglijk en had nog steeds maar 5 cm. Na de ruggeprik kwam zo wat een opluchting, ik had weeen volgens apparaat maar voelde niks. En in 30 minuten van 5cm naar 9cm zo zie je maar dat het helpt. Helaas kreeg ik hierdoor niet voldoende persdrang want na 1 uur en 15 minuten persen nog steeds niet echt vooruitgang. Dus werd ik verlos met vacuumpomp wat een afschuwelijk ervaring brrr met zijn tweeen trekken aan haar hoofdje en voelde niet echt fijn daar beneden.

Oh ja ik heb nog nooit zoveel pijn ervaren in mijn leven, het was zo overweldigend, overmeesterend dat ik echt doodwilde op een gegeven moment. Ik werd letterlijk gek en raakten in paniek. Pff volgende bevalling gelijk ruggeprik haha

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig en dan eindigen met 'een volgende bevalling'. Dat zou je niet zomaar verwachten na zo'n dramtische ervaring. Maar gelukkig is het resultaat er wel naar! Een meid. Alles goed? Geen last van de vacuum?
    Veel geluk gewenst met de kleine en je herstel!

3. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Bibiche, dat je inderdaad praat over een volgende bevalling :oops:
    Blij dat alles nu goed met jullie gaat

knuf babymei

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nou ja praat over de volgende bevalling, als het ooit zover komt :)

Ik heb wel last van de hechtingen, hopelijk mag morgen 1 of 2 eruit gehaald worden.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hoi Bibiche,
    meid ik weet wat je gevoelt hebt gelukkig was ik
    al in het ziekenhuis en kreeg bij 5cm een ruggeprik.
    heerlijk daarna geen wee meer gevoelt.
    helaas dat je niet voldoende pesrdrang kreeg en met de pomp moest.
    hoop dat je alles snel vergeet .
    en geniet van je meisje.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Pfff herkenbaar hoor.

Gelukkig kreeg ik gelijk een prik in mijn been tegen de pijn. Ik was dan ook al gelukkig in het ziekenhuis.

Wel grappig idd dat je al over een tweede bevalling begint, :)

Van harte gefeliciteerd met je kleine meid!

Deel Deze Pagina