Hi, Hi, Ik ben vandaag al 3x naar het toillet geweest voor een grote boodschap. Normaliter ga ik elke dag of om de dag naar de wc en gaat het nogal moeizaam. Ik neem ook vezels in ( Colon Clean ) voor een goede stoelgang en om obstipatie te voorkomen. Maar nu is het heel dun en gaat het heel makkelijk... en dus al 3 x..... Zijn mijn darmen zich aan het legen en kan dit betekenen dat de bevalling op komst is? Wie herkent dit? Gwennie
Ik ben vandaag ook al 2 keer geweest en dat terwijl ik maar 2 keer per week ging de laatste weken. Paar uur vannacht rugweeen met harde buiken 2 uur lang om de 5 minuten maar helaas niet doorgezet. Nu heb ik mega pijn aan mijn rug, soort menstruatiepijn. Ik had ook bloed in mijn afscheiding. Ik hoop echt dat het niet nog dagen/weken gaat duren
Ik had het wel voordat ik ging bevallen. Ik ben de dag ervoor wel 4 keer naar de wc geweest, en hield nog steeds last van mijn darmen. Ik hoop het voor je. succes,
Ik had het ook voordat het ging beginnen. Het zou dus kunnen beginnen ja.....Ik hoop het ook voor je!
@duveldraakje: ik had vandaag toevallig afspraak bij de VK maar ze zei dat het voorweeen waren. Ze wilde niet eens toucheren! Echt balen. Nu weer ff een paar buikweeen gehad en mijn rug is al de hele dag door pijnlijk.
Met mij 2de zoon moest ik voor ik ging bevallen enzo wel 10x naar de wc :O:O... iedergeval su6! Groetjes Brenda
Hee meiden! Thanx voor jullie reacties. Ik ben benieuwd. Ik heb al weken steeds menstruatieachtige krampjes, maar nog nix wat lijkt op een wee of in de richting daarvan komt. Wie wee(t) begint t vanavond.... Groetjes Gwennie
Ook hier sinds gister last van mijn darmen... Moet vaak en tis ook dun, maar krijg niet het idee dat het betekend dat ik ga bevallen! Zal wel fijn zijn hahahahahahah kus miek
Nou, tis nog niet echt begonnen..... Wel een onrustige nacht gehad. Ik heb 4 uur wakker gelegen en had het idee dat ik toch steeds iets had wat op een wee begon te lijken, maar het zette niet door. Ik kon er in ieder geval niet van slapen.... BAH: of ik wil het helemaal wel of helemaal niet. Van al die verschijnselen raak je zo gefixeerd op ieder krampje en signaaltje dat je er - naar mijn smaak - veel te veel mee bezig bent. Ik heb voor de komende dagen maar weer wat doelen gezocht om wat afleiding te hebben. Ik hoop wel dat het binnen nu en een week er is.... Tja.. wat moet je er van zeggen hè... Gwennie
Ik word er ook helemaal TURELUUR van! Heb ook regelmatig voorweeen, in het begin dacht ik ook: JA! Nu gaat het gebeuren, maar tot nu toe nog steeds niets. Ben afgelopen week gestript, maar ook daar nog geen reactie door gehad. En ook ik moet veel naar de WC de laatste dagen...
owww....dat zou wel eens heel goed kunnen! Ik had dat de avond van de bevalling ook! Om het half uur naar het toilet! Duim voor je.
Ik kan me mijn poep-ritme vlak voor de bevalling van mijn dochter niet meer herinneren! Sorry! Maar sterkte!
Ik zie aan je banner dat jullie Dochter is geboen gisteren! Van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal van de bevalling etc.