@Hodje je spreekt het uit als Djaslien. @ slaapzak erg he hoe die tijd vliegt. Ben r zelf ook helemaal onderste boven van. Ik weet nog hoe we naar streepjes op testen zaten te gluren en tada hier is ze. Wel mooi toeval dat we alletwee dat pakje hebben uitgekozen hahaha. Alle andere dames natuurlijk bedankt voor de felicitaties. Deze bevalling doe ik graag nog een keer over bij een tweede maar voor nu.....ga ik verliefd naar mijn poppetje zitten staren
Oh wat heerlijk Kim, wat fijn dat het allemaal zo snel en toch redelijk makkelijk is gegaan...!!! VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochter Nu ik nog... Geniet ervan meid!!! Liefs Nelleke Ps: Ze is erg mooi...!!!
Prachtig dochtertje! Van harte gefeliciteerd en nu maar lekker genieten. Goed gedaan hoor meid. Grt Vanilia
van harte gefeliciteerd meid met jullie geweldige prachtige dochter. Ziet er echt enorm super uit!!!!! Volgens mij heeft ze een super goed gewicht of niet?
@ butterfly wat dacht je van 4000 gram schoon aan de haak. En 56 centimeter, gemeten door ons toen ze lekker languit op bed lag. Bdankt allemaal