bevalling van Kyan

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendy75, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy75

wendy75 Lid

12 jan 2007
    12
    0
    0
    Nou voor de liefhebber hier mijn bevallingsverhaal.
    Op 7 februari is ons zoontje Kyan geboren. Ik voelde eind van de middag af en toe wel eens wat, maar hield het op indalingsweeën. Vanaf ongeveer 19.00 voelde ik toch wel regelmatiger wat, ik denk zo om de 10 a 15 minuten. Mijn man moest nog weg, dus ik zei dat hij zijn mobiel maar binnen bereik moest houden want wie weet .
    Ik heb mijn oudste zoontje naar bed gebracht, nog een beetje opgeruimd en om 20.30 ging ik nog even achter de computer en dacht ik zal eens gaan timen. Nou het waren hele lichte krampjes maar precies om de 4 minuten, dus na 20 min mijn man gebeld en even later huisarts alvast maar ingelicht, mijn eerste bevalling ging namelijk ook snel. Deze zou straks wel even komen kijken.
    Nou de krampjes werden steeds iets heftiger en vanaf 22.00 wel vervelend. Ik ging tegen half elf nog even naar het toilet en mijn man ging even roken. Dat ging hij dus buiten doen, want we hadden afgesproken dat wanneer de baby er was hij niet meer binnen zou roken. Maar ik dacht dat hij gewoon beneden was. Toen ik terug in bed was kreeg ik een paar flinke weeën en ik mijn man roepen. Die hoorde mij dus niet. Ondertussen braken mijn vliezen en kreeg ik persdrang. Toen kwam mijn man gelukkig net binnen en ik zei dat hij gelijk de huisarts moest bellen. Die was gelukkig al onderweg. Ondertussen had ik echt persweeën die ik gedeeltelijk kon wegpuffen, maar ik had ook al geperst, ik hield het echt niet meer tegen. Om 22.30 kwam de huisarts binnen, nou die zei zullen we het eerst maar even uitpersen, want de kraamzorg is toch niet meer op tijd, die bellen we straks wel, nou na 1 of 2 persweeën was het hoofdje er en nog een keer persen en daar was onze zoon. Zonder scheuren of knippen, geweldig. Dus deze bevalling valt onder de categorie 'een makkie' :D

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!

jeetje wat snel joh! lekker dat t zo is gegaan (hoop dat ik t ook snel doe :) maar ja dat heb je niet voor t zeggen)

heel veel succes met d ekleine

3. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    gaaf zeg, waar kan ik hier voor tekenen?
    Groetjes Lisette

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wat een super bevalling! Daar ga ik ook weer voor. Nog gefeliciteerd met jullie zoontje!

5. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    jeetje wat klinkt mooiiiii!
    Graag, graag deze keer ook dat voor mij.
    Ben nu al bang.
    Vorige keer was zo erg!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, dat heb je goed gedaan zeg. Van harte meid!

7. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Gewelidig zeg! Dat wil ik ook wel!
    Zie dat wij gelijk lopen lisetten.... spannend!
    Succes de komende dagen!

8. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn te lezen dat je een goed bevalling hebt gehad.

Geniet er van.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd en het klinkt idd als een hele fijne bevalling!

Nu lekker genieten :D

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    WAUW wat een heerlijke bevalling zeg!

Gefeliciteerd met je zoontje!

11. Silvie