de bevalling van levi

Discussie in 'De bevalling' gestart door kelly33, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly33

    kelly33 Actief lid

    5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    hierbij sluit ik me bij jullie aan met mij bevallings verhaal ;)

    ik kreeg zaterdagnacht rond 2 uur s'nachts lichte weeen...ik dacht nog hmm zal wel weer niks zijn
    maar om 3 uur vond ik het liggen in bed niet meer lekker dus ben naar beneden gegaan...
    en ben ik de weeen gaan klokken..de weeen waren niet heftig nog maar wel om de 5 min een minuut lang ...toch wel begonnen dacht ik nog
    om 5 uur mijn man wakkker gemaakt ..had hem toen wel nodig ..rug ensow haha...mijn moeder gebeld om de kids op te vangen...

    om 20:00 uur waren de weeen echt ondraaglijk geworden en moest de vk wel snel komen
    rond een uur of 8:30 kwam de vk en blijk dat ik al 8 cm ontsluiting had....maar mijn vruchtwater was nog niet gebroken
    en levi lag op mijn stuitje dus was het even wachten tot mij vliezen zelf zouden breken
    ik kreeg al snel persdrang ...dus als een ballon kapte mij vliezen,
    ik mocht gaan liggen en had 10 cm ontsluiting en levi is met 14 minuten geboren
    ik uitgescheurd omdat levi met elleboog omhoog lag ...ik voelde het letterlijk scheuren ...
    maar maakte me niks uit als smurf er maar snel uit was ..oef wat een pijn
    om 9:19 is ons wonder geboren met een gewicht van 3540 gram en 51 cm lang

    toen bleek mijn placente niet los te laten ..dus de vk jaste me daar een spuit in mijn boven been ...
    dacht even dat ik gek werd haha pfff
    even later kwam de placenta iets met te veel geweld op de wereld uhum ik werd gehecht en kelly zat 15 mintuten lekker met bakkie koffie op het balkon gedouched en wel

    dus al met al een bevalling wat anders liep als verwacht...maar wel goed en voorspoedig ...gelukkig
     
  2. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Wat een heerlijke bevalling (ondanks het inscheuren enzo.. ). Geniet van je kleine Levi!
     
  3. Free

    Free Lid

    12 mei 2006
    17
    0
    0
    Overijssel
    Hartelijk gefeliciteerd met Levi!

    Ik hoop dat ik ook zo'n goede bevalling ga krijgen!
     
  4. edokid

    edokid Actief lid

    24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Hee Kelly, nogmaals van harte gefeliciteerd hoor; wat is het toch een prachtige naam, Levi! Oef, dat je voelde dat je uitscheurde... :( Ben heel benieuwd naar foto's... :D Nou ja, geniet lekker van jullie nieuwste pinda en hopelijk tot snel bij de september 2007 mama's!

    Liefs, Edokid
     
  5. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Gefiliciteerd met Levi!

    X
     

Deel Deze Pagina