Nou zag een topic mis de bevallingsverhalen dacht laat ik de mijne ook eens plaatsen. Dinsdag 12 mei de uitrekendatum, toch altijd spannend zo datum. Ik had al de hele dag wat krampen maar dacht dat het van het eten zou komen va de dag ervoor. Had namelijk mexicano op en vlammetjes en pindasaus met sambal dus jah voor mij doen behoorlijk pittig allemaal en aangezien ik daar niet zo goed tegen kan was het wel te merken. De hele dag door dunne vieze ontlasting. In de avond avondeten normaal eet ik super graag me prakje bloemkool maar ik was moe, en voelde me niet zo lekker. Dus heb paar hapjes op en rustig aan gedaan. Toen dacht ik nog even naar de winkel in de avond met de auto even op pad en afleideing. Voelde wel krampen maar dacht komt van de diarree. Dus lekker naar de winkels gegaan en lekker in de avond op de bank gezeten. Toen om 10 uur was ik moe dacht ga slapen, want stel je voor dat de kleine zal komen wil ik toch uitgerust zijn. Dus lekker me bed ingedoken om om 00:15 werd ik wakker omdat ik droomde dat iemand een schop in me buik gaf. Ik werd wakker en dacht hey misschien zijn me vliezen wel gebroken Dus ik sta op naast me bed en SHIT voelde toch een plonsje water rende naar de wc en daar kwam de rest. Dus ik kijken en ja hoor, zie mooi helder water in de pot met kleine witte vlokjes. Helemaal geweldig. Kort daarna begonnen lichtelijke krampen de weeen die ik nog goed herkende. We besloten dus maar onze dochter van 2 jaar uit bedje te halen en bij oma te brengen. Ik nog eigenwijs mee veel mensen verklaren me voor gek maar is perfect gegaan. Op de terug weg werden de weeen ietsjes erger en thuis aangekomen was het 01:30 besloten we de verloskundige te bellen. Die moest nog even ergens anders heen en dan kwam ze naar ons toe. Rond 02:00 kwam het eruit me hele avondeten. Althans hele avondeten zoveel was het niet maar toch flink wat. Flink voergeven en daarna kort ernaar naar de wc want poepte gewoon plas. Dus ik wist dat het snel zal gaan. Om 02:15 was de verloskundige er eindelijk. Om 02:30 ging ze voelen en had 5 cm ontsluiting. Maar ze besloot te blijven omdat bij me eerste dochter het ook snel ging. Klein uurtje later hield ik het niet meer, continu rugweeen gehad dus erg lastig en vervelend. Dus om 03:30 weer voelen en ja hoor 10 cm ontsluiting en mocht gaan persen. 3 persweeen en 8 minuten tijd en is onze dochter Savanna geboren. Ze weegt 4750 gram en is 56 cm lang!! Ze deed het meteen goed, alleen was ze blauw maar komt omdat haar schouders er niet in 1 keer uitwilde dus ze beetje klem gezeten heb. Kortom super snelle bevalling wel uitgescheurd en hechtingen en omdat het zo snel gegaan is flink last van naweeen maar al met al niet negatief ervaren en genieten nu volop van ons gezinnetje met zijn 4tjes