Morgenochtend om kwart over 7 moet ik in het ziekenhuis zijn. Dan zal ik worden ingeleid... Maar nu begin ik toch echt te zenuwen hoor... Ik kan gewoon niet slapen, lig maar te woelen en hou m'n man ook uit z'n slaap. Ben letterlijk misselijk van de zenuwen... *zucht* Ok. dat was mijn geklaag even voor nu... (verder kijk ik er wel naar uit hoor... eindelijk die kleine zien en vasthouden... )
Misschien heb ik iets gemist. Maar mijn vraag is: waarom wordt je ingeleid? In ieder geval heel veel s6.
He Beetje Peetje Ik moest ook om kwart over zeven in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden. Ik heb ook een rusteloze nacht gehad en weet je..het is allemaal erg meegevallen. Ik had zelf nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus was ook wel een beetje bang voor het onbekende..het infuus, naalden, draadjes enzovoort...brrr niets voor mij. Maar het is enorm meegevallen, ik denk dat ik bij een volgende ook niet meer thuis wil bevallen! Ik wens je veel succes en zet hem op... Groetjes Cam
Ik zou eigenlijk vandaag extra getest worden op mijn stijgende bloeddruk.. en eiwitten. Als dit te hoog was zou ik vandaag (7-6-07) ook ingeleid worden... Alleen.. vanaf 23.00 uur heb ik allemaal rug krampen en rond 1.30 uur is volgens mij mijn water gebroken... het liep zo naar beneden geen houden aan maar daarna niets meer.... en nu duw en puf ik de rug, been krampen weg tegen de muur gedrukt.. Ik kan niet meer liggen.. en manlief ligt lekker te slapen.. Ben langszaam aan wel op aan het raken maar volgens mij moet ik nog wel even... Straks rond acht uur de VK maar bellen als de weeen niet sneller gaan komen... Ze zou eigenlijk om 11.00 uur komen voor de bloedtest.. BeetjePeetje veel sterkte misschien worden onze kids vandaag wel geboren!
Hoi hoi, Ik ben ook ingeleidt, ik moest om half 7 in het ziekenhuis zijn, om 18:03 is Iman geboren, ik vond de bevalling 100% meevallen. Ze hebben het infuus 3 keer hoger gezet. Ik heb wel pijnstilling (pethidine) gehad. Succes dames!
Ben van mijn middelste ingeleid... Heel rustig geen weeenstorm, gewoon de 'normale' 8 uurtjes weeen. Is me heel goed bevallen moet ik zeggen
ik moest ook op vrijdag in het ziekenhuis zijn sochtends om half negen. zondag is Dano geboren. dit duurde zo lang omdat mijn baarmoedermond eerst nog soepel gemaakt moest worden met gel. de inleiding zelf gebeurde zondagochtend, eerst vliezen gebroken toen infuus om 9:30 en om 15:16 is Hij geboren. heb wel een weeën storm gehad, maar dat kwam met name doordat ik al weeën had door de gel. ik hoop dat jouw bevaling soepel verloopt succes!
Ik ben ook ingeleid vorige week en nadat de vliezen zijn gebroken en het infuus aanging, ging ik van 3 naar 10 cm in 2 uurtjes; dat ging lekker snel
Donderdag 7-6 om half 7 de VK gebeld. 2cm ontsluiting.. helaas alleen rugweeen.. om 10.00 uur 3 cm... en daar ging ze weer! Om 12.oo uur 5 cm en mijn VK zei... zo nu nog 'maar' vijf uurtjes en dan is hij/ zij er... En dat zag ik dus echt niet meer zitten.. Gelukkig mocht ik naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding en eenmaal daar had ik ook nog 7cm ontsluiting.. Om 15.00 uur begon de persdrang en om 17.08 uur is onze zoon geboren! Na een heerlijk stil nachtje (zonder slaap maar veel bewondering voor de kleine naast me) in het ziekenhuis mochten we vrijdagmorgen naar huis.. Helaas was het top drukte bij het kraamcentrum en kreeg ik een invalster.. de volgende dag weer een andere invalster.. die ook nog eens twee uur eerder wegging.. en daar lag ik weer... Zaterdag middag was Driekus veel vocht verloren.. en zaterdagavond had hij nog geen plasluier gehad.. De VK gebeld.. om acht uur savonds.. Ze was erg geirriteerd over het hele verhaal van de kraamzorg en ging meteen bellen dat ik zondag een vaste kracht moest krijgen die niet om 11. oo begon maar meteen om acht uur en die ook maatregelen ging treffen om ons kleintje weer aan te laten komen. Driekus was inderdaad zondag teveel afgevallen.. en ik had inderdaad om acht uur eindelijk een vaste hulp. Ze regelde extra voeding, een fingerfeeding spuit en een kolf.. Eindelijk gebeurde er iets.. en eindelijk durfde ik te gaan ontspannen.. Inmiddels gaat alles goed en is Driekus flink aan het groeien.. Morgen is mijn laatste dag hulp en vandaag zijn we al een kwartiertje wezen wandelen samen! Nu zijn mijn kraamtranen flink aan het druppen.. Ik laat ze maar gaan... snap ze toch niet... Liefs Made