bevalling van romeè

Discussie in 'De bevalling' gestart door miss anita, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    6 febr uitgeteld. en 14 febr bevallen

hier volgt mijn verhaal;
    13 febr. om tien over twee een afspraak bij de vk, heeft mij gestript en zei dat het nog niet zo soepel aan voelde, :cry: dacht ik zekers nog een week!
    maar ja eenmaal thuis vanaf 4 uur elke keer mensrtuatie krampjes om 5 minuten zo ze kwamen gingen ze ook weer weg, verder had ik de hele avond wat last vane een weeeg gevoel. zocht er niks achter het was nog niet soepel genoeg dacht ik.
    11:15 moest ik voor mijn gevoel nog even plassen, naar de wc en ja hoor knap waren mijn vliezen gebroken. vk gebeld als de weeen om de 5 min kwamen moest ik weer bellen, nou dat kwamen ze gelijk al. dus gebeld, vk kwam en ik had al 5cm heel snel dus. het was toen 0:30 uur ze ging weer weg en wou met 2 uur weer komen, tenzij ik dacht dat ik pers weeen zou hebben, ik zou haar dan weer bellen zo gezegd zo gedaan, 02:00 had ik pers weeen dus gebeld en ja volledige ontsluiting erg snel dus ook.

ik mocht rond kwart over twee gaan persen, ik had last van rugweeen dus dat was geen pretje in totaal ben ik twee uur aan het persen geweest, heb alle standjes gehad op wc op handen en knieen en op bed, tjee wat was ikk moe zeg, uit eindelijk is romeè met een hele flinke knip (die eerst verdoofd moest worden :cry: )geboren om 04:17, ik moest daarna naar het zieken huis om gehecht te worden, was uitgescheurd plus een hele flinke knip, geen pretje dus, maar gellukkig kon de gyn mij hechten en kon het onder verdoving, inplaats van onder narcose( mijn kringspier was nog intact).

al met al een zware en heftige bevalling, maar ik heb het zelf niet zo
    ervaren.

nu kunnen we genieten van onze mooie dochter

ik zal even wat foto`s in mijn album zetten

kuzz anita

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    wat een mooi meisje zeg..........gefeliciteerd!

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Best een heftige bevalling!
    Maar je hebt er een prachtig meisje voor terug gekregen!
    Gefeliciteerd! :D

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Klinkt idd heel heftig .. maar echt een heel mooi meisje zeg

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006