Mijn bevalling van Djaro

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dapi, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Bijna alweer 2 weekjes geleden, maar hier ook even mijn ervaring over de bevalling.
    Maandag 5 januari was ik precies 41 weken zwanger en ik was het helemaal zat. Zondag had ik al wat zeurende buikpijn, dus had al een vermoeden dat het die nacht wel eens kon beginnen.
    Maandag ochtend werd ik om 4 uur wakker, had maagzuur.
    Ben even opgestaan om een appel te eten. Eenmaal terug in bed om half 5 begon ik buikpijn te krijgen en het trok door naar de rug.
    Omdat ik niet zeker wist of het nu echt begon heb ik 1 uur lang op de klok zitten kijken of de pijn weer ging en terug kwam. Dat was inderdaad zo, om de 10 min. kreeg ik dus weeen. Manlief maar gezegd dat hij niet naar het werk hoefde te gaan, hij schrok wel even.
    Om 7 uur werden de weeen iets erger, maar kon ze nog goed wegpuffen.
    Dit was tot 12.30 uur nog te doen, daarna vond ik het echt minder worden. Om 14.00uur kwamen de weeen om de 3 a 4 min. Dus heeft mijn mannetje de VK gebeld. Ze was er om 15.00 uur en toen had ik al 6 cm ontsluiting. Dat viel me dus wel mee. Rond 16.00 uur kreeg ik enorme persdrang en mocht een beetje mee persen van de VK. En om 16.35 had ik volledige ontsluiting. Dat was dus heel snel. Toen mocht ik eindelijk persen, maar helaas is me dat flink tegen gevallen. Ik ben bijna 1 uur en 15 min. bezig geweest met persen. Ik was zo uitgeput dat ik haast niet meer kon. De VK heeft uiteindelijk dus een knip moeten zetten en toen werd eindelijk onze prachtzoon Djaro geboren om 17.47 uur.
    Ons ventje woog 3440 gram en was 49 cm. en is helemaal gezond.

En nu genieten we heerlijk met z'n drieen van ons nieuwe leventje :)

Groetjes Dapi

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej Dapi, van harte met jullie jochie en geniet lekker met zn 3tjes!

3. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik kan ook bijna niet wachten tot het zover bij mij is...

Geniet ervan.

groetjesss

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    gefeliciteerd met jullie zoon ..

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Van harte meid!

6. Saskiarica

6 dec 2006
    44
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon.
    Saskia

Deel Deze Pagina