bevalling van Tessa

Discussion in 'De bevalling' started by stella1, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stella1

stella1 Lid

Dec 9, 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Woendag voor controle naar het ziekenhuis. Baby lijkt niet zelf te gaan komen, ben al 41 +4 dagen. Erblijkt niet zoveel vruchtwater meer te zijn, dus moeten we donderdag terugkomen om ingeleid te worden.
    Om 8 uur gemeld in ziekenhuis. Ik blijk 1 cm ontsluiting te hebben, dit is helaas niet genoeg om de vliezen te breken. Krijg daarom een tablet ingebracht die wellicht alles op gang gaat helpen. Eerst nog een uurtje aan apparaat gelegen om hartslag baby en weeen-activiteit in de gaten te houden. Daarna mochten we gewoon rondlopen op ziekenhuisterrein.
    Om 13.00 uur moesten we ons weer melden, maar de verloskundige blijkt net bezig met een andere bevalling. Uiteindelijk komt ze om 14.00 uur weer toucheren. Een volgende pil blijkt niet nodig, ik heb 3 cm ontsluiting en de vliezen worden gebroken. Dit levert echter nog niet genoeg activiteit op en dus wordt ik aan het infuus gelegd. Na een paar keer het infuus harder gezet te hebben, beginnen de weeen om 15.30 wat regelmatiger en heftiger te worden. Nog niet echt schokkend, maar de baby gaat in ieder geval vandaag geboren worden. :D
    On 16.30 is het niet leuk meer. Ik heb nog maar 4 cm en de verloskundige stelt voor om pijnstilling aan te sluiten op het infuus. GRAAG! Maar voordat we een paar weeen verder zijn en ik eindelijk op dat knopje mag drukken om een dosis toe te dienen,krijg ik onverwachts al persweeen. De zuster zegt dat ik op mijn rug moet gaan liggen, want dat ik nu toch echt ga bevallen. Ik denk nog dat dat toch helemaal nog niet kan, want een half uur terug had ik nog maar 4 cm tenslotte. Maar na 1 perswee en 2x meepersen is ze dan geboren. Een meisje! TESSA! :D
    Het ging op het laatst zo snel dat de vk die op een andere kamer bezig was te laat was om haar ter wereld te brengen. Om 17.13 is ze geboren. 8 pond.
    Een superbevalling!

2. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Nou dat is inderdaad toch nog heel snel gegaan! :)

Gefeliciteerd met de kleine meid!
    GENIETZE!

3. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    gefeliciteerd, geniet van de kleine meid

4. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Van harte gefeliciteerd

5. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd met Tessa :D

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    gefeliciteerd

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Van harte met jullie dochter Tessa.

Liefs

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, ik mag hopen dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat :D hihi..
    Ben erg benieuwd hoe mijn "bevallingsverhaal" zal verlopen hihi :)

Gefeliciteerd met je kleine meisje.. TESSA !

-xxx-

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

van harte gefeliciteerd met jullie tessa wat een superbevalling hoop dat je een lekkere kraamtijd heb en dat je lekker van je meissie kan genieten

groetjes nathalie ;)

10. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Gefeliciteerd met Tessa, mooie naam, on ze nu nog jongste heet ook Tessa :)

Geniet lekker van elkaar!

Share This Page