Gek van de voorweeen!!!!!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door liesje26, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    Hoi allemaal.

Ik ben overmorgen uitgerekent en heb nu al zeker 1.5 week lang last van voorweeen!
    ik wordt er knettergek van want denk iedere keer "nu gaat het beginnen" .
    Maar helaas word ik de volgende dag weer wakker zonder baby!
    Ik heb al een zoontje en die is spontaan geboren met 38 weken en daarom heb ik nu allemaal het gevoel dat ik zit te "wachten".
    Ik hoop dat het nu snel doorzet want op de een of andere manier heb ik veel zin in de bevalling!! (erg toch)
    tot zover mijn klaagzang! haha

liefs Lies

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Herkenbaar..ik heb ook alweer een tijdje last van voorweeën.. Vannacht de halve nacht opgeweest met een diarree aanval en daarna de zenuwen, omdat ik 'diarree een voorteken kan zijn' ;)..maar verder dan wederom wat gerommel in mijn buik kom ik niet vandaag..

Vermoeiend..je ziet er zo naar uit dan! Ach..er is er nog nooit eentje blijven zitten he..ze komen vanzelf..

3. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    nou hier ook al dagen veel grote boodschappen en slapeloze nachten!
    erg vervelend als het dan niet doorzet! maarja we kunnen er niet veek aan doen helaas!

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had elke avond voorweeen tot in de nacht! vanaf week 37!!
    ik dacht echt dat t voor de 40 weken zou komen, maar nee hoor! met 41+ 4 pas geboren!
    dus zegt helemaal niks!
    bij mn andere 2 kids had ik geen voorweeen en die zijn met 40 wkn geboren. dus tja.....

5. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar: deze hele week al wat buikkrampen 's nachts en ook diarree. Nu is het weer over. Vannacht een paar uur voorweeen gehad, maar ook nog geen baby:(. Ik probeer me er maar op te richten dat hij er in ieder geval over 2 weken is, soms lukt dat:D. Succes allemaal met het "gespook"!

6. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ja denk ik ook maar. Binnen nu en 2 weken is het er wel.
    Ga zo maar eens een flinke wandeling maken. Wie weet komt het daar van los! (en zo verzin ik iedere dag weer wat nieuws) haha

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Heeeeel herkenbaar. Had ook veel last van voorweeen (begon met 36weken al) En elke keer dacht ik nou komt het nu gaat het gebeuren. Hahaha en de ochtend van mn bevalling nog de ramen gezeemd omdat ik dacht ach zal wel weer loos alarm zijn! De planning was eigenlijk te gaan zwemmen met onze zoon ;) En toen om 23:05 is onze dochter geboren!

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb het ook al weken, begon bij 38 weken ofzo, nu alweer 40+6.... Ik ben het behoorlijk beu, want het doet zeer en ik kan er bijna niet van slapen.

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Hier ook alweer veel voorweeen...dag en nacht.
    Bij de eerste ook gehad vanaf 36/37 weken en met 41 pas bevallen...
    Ik hoop ook heel erg dat t nu eerder komt maar ben bang van niet.

En die voorweeen zijn erg rot

10. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ik heb vanaf vanmorgen ook iedere x harde buiken en een zeurend gevoel in mijn onderrug! maar ga er maar weer vanuit dat het weer voorwerk is. vandaag is mijn uitgerekende datum. Sowieso dus een beendtje een raar dagje! vanavond is het wel volle maan!! haha

11. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    rinni, bij jou ook nog geen nieuws?

12. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Was het gisteren geen volle maan? Vannacht weer 1,5 uur in bed gelegen met regelmatige, pijnlijke harde buiken.. Naar beneden, hield het weer op..vandaag rommelt het ook alweer heel de dag..pijnlijke harde buiken, maar steeds niet regelmatig (genoeg)...pfff...ik vind het echt frustrerend en vermoeiend..vooral de gedachte dat het nog wel eens 4 weken zo door zou kunnen gaan..

Baaldag dus vandaag..

13. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Vanavond is het vollemaan, dus misschien zet het bij jullie door!!

Succes.

14. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ik hoop het! al heb ik eigenlijk de hoop vanavond/vannacht opgegeven! wordt hier niet meer wat vandaag! jammer!!

15. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    herkenbaar... ik zat met 33 weken al met weeën! ik lag er wel voor in het zkh omdat het echt te vroeg was en heb aan de weeënremmers gelegen! hierna gingen de weeën gewoon door en werden ze bestempeld als oefen weeën! Nou kan je zeggen dat ik er goed klaar mee was aan het einde... ze is toen met 39,4 wkn geboren!

16. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    nou ik ben vandaag gestript! ik had 2cm ontsluiting dus ze kon goed strippen. Dit was om 12 uur vanmiddag. Daarna behalve een beetje bloedverlies nergens last van. nu vanaf 16.00 uur beginnen er krampen te komen. ik hoop dat het strippen heeft gewerkt en dat het nu doorzet!!!

voor de rest iemand bevallen???

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wordt ook gek van die voorweeen... Slaap slecht voel me beroerd.
    Heb hier ook al dik 2 weken die voorweeen en loop al vanaf 27 weken met harde buiken/weeën.

@liesje, spannend zeg ik hoop voor jou dat het doorzet!!!!!!!

18. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Heel herkenbaar! Nu ongeveer anderhalve week menstruatiekrampen (voorweeen volgens vk) en sinds twee dagen paar keer per dag (;) heb ik anders veel minder) ontlasting en gisteren ook diarree...
    Ik word er zoooo onrustig van! Hele nacht liggen spoken!

Baby ligt ook al twee weken goed ingedaald.

Volgens vk kunnen al deze symptomen echter een paar weken aanhouden...aan de ene kant maar goed, want nog nog niet alle wasjes zijn gedraaid, maar aan de andere kant wil ik het kleintje zien!!

Succes aan alle andere dames!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb bij de tweede ook zes weken voorweeen gehad.. Vond het niet zo heel erg alleen jammer was dat het niks deed :D uiteindelijk voelde ik dat het ging doorzetten alleen de vk geloofde me niet na al die weken haha! Toen voor pethidine naar het zkh gestuurd zodat ik kon slapen en toen ik wakker werd had ik 4cm, vliezen werden gebroken en 20 minuten later was Sam er :)

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Ik heb toen ook met anderhalve week voorweeen gelopen.. Heel irritant.. Hoop voor je dat de kleine snel komt!

Deel Deze Pagina