hoi dames moet ff wat van me afschrijven ik voel me sinds vrijdag niet lkkr hoofpijn misselijk buikpijn met vlagen komt t gister voelde ik me zo slecht dacht echt dat ik flauw ging vallen en pijn in boven buik nu is dat wel minder geworden gelukkig alleen nog beetje hoofpijn en af en aan buikpijn maar nu voel ik mijn beeb ook sinds gisteravond bijna nie meer ben al wezen douchen en ff rustig liggen met me handen op me buik tikken contact maken ma ze reageerd er bijna nie op heel lichtjes reageerd ze wat denken jullie bellen of nog even afwachten?? alvast bedankt..
Ik zou denk ik toch gaan bellen, zeker gezien je termijn en je klachten, plus dat je kleintje niet of maar zeer weinig reageert op je aanrakingen. Geen risico lopen meid, en daarvoor zijn de VK's er toch?
Geen twijfel mogelijk gewoon bellen... je heb best veel klachten en een hele mooie termijn van je zwangerschap dus geen risico nemen
BELLEN! Dat jij je nu zorgen maakt zegt al genoeg. Mocht het toch niks zijn dan ben je iig gerustgesteld. Mocht er wel wat zijn dan ben je blij dat je gebeld hebt. Liever 10x teveel bellen dan 1x te weinig. We hebben niet voor niets medische zorg, gewoon bellen hoor!
Ik zou ook even bellen. Want voor je het weet gaat het op het laatste moment mis. Het is niet goed als je je kindje opeens zoveel minder voelt. Natuurlijk wordt het minder, maar als je je er zorgen over maakt (wat ook terecht is) moet je gewoon bellen! Het kan ook goed zijn en dan voel je je ook weer wat fijner. Anders blijf je met die onzekerheid lopen en dat is niet nodig.
dank je wel voor de snelle reacties ik ga zo ma even me gyn bellen dan kijken wat ze zeggen vind t tog een beetje eng normaal is ze zo druk en nu houd ze zich koest mss slaapt ze maar tog t zekere voor t onzekere nemen dank je wel dames ....
Vind de klachten een beetje lijken op zwangerschapsvergiftiging. Wil je niet bang maken maar zou het absoluut meteen laten checken! Succes!
Heb je al gebeld ?? Altijd bellen als je twijfeld of je ongerust maakt. Ik heb vorige week ook gebeld naar de gyn, omdat ik mijn kleine een dag lang minder voelde, en ze reageerde ook niet op tikken op de buik. Moest toen direct komen, en hebben ze een echo gemaakt, en gelijk een ''minder leven'' ctg. Op de ctg was te zien dat de kleine wel bewoog, maar ik voelde er totaal niets van. De volgende dag moest ik me weer melden in het ziekenhuis en heb toen weer een ctg gekregen. Er werd toen gezegd dat ze dit zouden blijven doen tot dat ik de kleine weer voelde. Gelukkig voelde ik haar de volgende dag weer normaal. Ook werd er mij gezegd dat ik nooit te lang moest wachten met bellen als ik de kleine minder voelde. Ze hadden liever dat ik 10 keer voor niks belde, als 1 keer te laat. Dus ALTIJD BELLEN ALS JE HET NIET VERTROUWD.