raar figuur na zwangerschap

Discussion in 'Na de bevalling' started by Sila24, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey meiden,

ik ben nu op mijn gewicht van voor de zwangerschap ( ok ok op anderhalf kg na ). Maar mijn benen die zijn slanker dan voor de zwangerschap ( broeken en jeans zijn te ruim ). Maar bovenkant heb ik net muffintop of hoe noem je dat ( buik en lovehandles, terwijl ik voorheen nooit op mijn buik aankwam altijd dijen en kont. Hoe kan dat en herkent iemand dit

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Tja meis, je buik is flink uitgerekt tijdens de zwangerschap. Bij de meeste vrouwen blijf je daar wel wat van zien, bij de een erger dan de ander. Heeft ook te maken met de elasticiteit van je huid, hoeveelheid striae etc. Je hebt kans dat als je gericht gaat sporten met behulp van een sportinstructeur oid, dus gericht op je buik en taille, dat het nog wel een stuk bij trekt! Maar verder denk ik dat je toch echt 'gewoon' een kind hebt gekregen, en dat zie je. Helaas. Misschien een keertje lekker shoppen voor kleren die bij je nieuwe lijf passen? Ik kan me voorstellen dat je niet gelukkig wordt van je oude kleren als het er zo anders uit ziet...

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier net andersom.. mn buik gaar redelijk vlot plat maar die bovenbenen en heupen grrrr...

4. SB1985

SB1985 Actief lid

Mar 27, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook nog steeds een buikje. Kreeg vorige week zelfs nog weer de reactie van een vreemde, oh ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd. Nou, echt niet meer hoor!!

Bii beide zwangerschappen ruim 20 kilo aangekomen en had echt een mega dikke buik. Mijn meisjes wogen ook 4320 en 4420 gram bij de geboorte. Moet nu nog steeds 10 kilo kwijt.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vooral mn borsten zijn nog altijd "dikker" en idd mn buik die flobbert meer dan voorheen... mja wel 2 heel mooie wondertjes!

Share This Page