Bevalling zo dicht bij zo voelt het niet...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loetje88, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    ik zie idd nog een laptekst in die quote haha. Ik heb het soms ook wel eens dat die reacties het niet doen

    de eerste was ingeleid ivm minder leven met 39 weken en hoge bloeddruk. Tweede is spontaan gekomen een paar uur voor ik weer ingeleid zou worden met 41,4 weken. Ging er nu dus ook wel vanuit dat ze niet eerder zou komen dus was nog heel geduldig. Maar na 41 weken wordt het zo moeilijk om vertrouwen te blijven houden in je lichaam. Maar ik doe echt mn best! Hoop dat ze alsnog spontaan komt deze week. Zondag is onze oudste jarig dus dat zit ook nog in mn hoofd steeds. Vanmiddag in ieder geval weer strippen. En vanaf vanavond hebben de komende twee dagen mijn twee verloskundigen van mijn voorkeur dienst. Dus fingers crossed hihi.
     
    MFE vindt dit leuk.
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dankje!

    Misschien voelt het ook wel zo omdat je al kids hebt en daar ook gewoon druk mee bent. Daardoor vliegt zon zwangerschap ook altijd sneller voorbij heb ik het idee.
    Maar ook voor jou geldt binnen twee weekjes! Spannend! Succes met de laatste loodjes!
     
  3. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Een paar uur vh inleiden ook echt ... Ja is mentaal zo lastig dit!!! Zag je buikfoto in het andere topic, echt mooie buik zeker voor dit termijn. Alleen voel je je daar niet beter door vrees ik haha. Oh ja ik snap dat de verjaardag vd oudste ook nog een ding is ja. Ik kan me helemaal druk maken met wat we doen met onze dochter als de bevalling begint. Waslijst aan mensen, dus slaat nergens op maar zit in mijn hoofd. Ik wil graag thuisbevallen maar dat moet ook maar allemaal gegund zijn. Het is allemaal wat. Ja duimen dat strippen helpt en dan zou het idd super zijn met de dames van je voorkeur.... Ik heb er ook 1 maar met 5 verloskundige is het ook maar net Russische Roulet! Ik hoop dat je slapenloze nacht met weeën hebt;)
     
  4. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja dat zou best wel eens kunnen! Hier volgende week (bij 41+1) ook een jarige, zit daar wel echt mee in m'n hoofd dus ik snap je helemaal...
    Hoe laat gaan ze strippen?
     
  5. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    haha ja we gingen om 8 uur weg uit het ziekenhuis toen we ons eigenlijk moesten melden. Verpleegkundige daar maakte er al grapjes over dat ik van het bord kon. Twee dagen ervoor had gyn nog gevoeld en toen was ik nog niet eens rijp genoeg voor vliezen breken dus weet ook hoe snel alles kan veranderen. Hij is ook in vier uurtjes geboren dus ook nog eens hartstikke vlot. Dit keer wil ik ook graag thuis. Dit wordt onze laatste dus het lijkt me een mooie ervaring. Maar zit idd ook elke dag weer te denken oke als t nu begint wie bellen we en doen we met de jongens. Ook al heb je backup toch hoop je eigenlijk dat het niet nodig is!

    hier ook 5 verloskundigen. 2 favoriet. 2 andere zou ik niet erg vinden en 1tje heb ik echt niks mee. Maargoed weet ook nog van de vorige keer dat je zo in je bubbel Zit dat het op dat moment ook niet uit maakt. Maar het is wel fijn en leuk om zon bijzonder moment te delen met iemand waar je ook echt een klik mee hebt. Maarja we gaan het zien!

    ik ga nu op naar de volgende strip beurt haha
     
  6. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja daar blijf je toch aan denken he? Je gunt je kids toch een eigen verjaardag. Zo dicht op elkaar is al irritant genoeg maarja aan de andere kant is het misschien allemaal nog niet het einde van de wereld!

    ik ga nu naar de vk op gestript te worden. Net anderhalf uur in bad gezeten en ga als ik thuis kom mijn middag dutje doen
     
  7. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Dat is pas timing, uitchecken terwijl je in moest checken haha! 4 uren is zeker vlot ja!!! Hier 8 uren en dat was al snel. Toen de verloskundige thuis kwam had ik al 9 cm, toen toch maar naar het ziekenhuis maar heeft alleen maar vertraging gegeven. Thuis lijkt me ook mooie ervaring. Ben benieuwd hoe snel het nu bij jou zal gaan gezien de 4 uren vd vorige keer. Hier overigens ook de laatste x, wij zijn meer dan compleet hierna haha. Vind 1 terrorpeuter al pittig. Ben benieuwd hoe het is voor jou nu je een meiske krijgt na 2 jongens:).
    Ik kan ze allemaal wel aan mijn bed verdragen qua verloskundige, alleen idd al we mochten kiezen dan was het wel duidelijk. Vorige x had ik geluk, helaas werkt deze dame er niet meer dus dat dat wordt niks.

    Stripse, niet geschoten is altijd mis...!
     
  8. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    haha ja idd uitchecken wanneer we moesten inchecken. Heel benieuwd hoe dat nu zal gaan. Hoop echt gewoon zolang mogelijk of helemaal thuis in je eigen ontspannen sfeer. Geloof echt dat dat helpt versnellen. Bij mij begonnen om 23:00 de weeën echt. Toen gelijk in bad/douche. 00:30 was de vk er. Toen had ik al 6/7 cm en uur later waren we in het ziekenhuis en zat ik op 8. Vlak voor 3 uur is hij geboren. En om 8 uur gingen we dus weer naar huis. Was zo opgelucht dat ik niet hoefde ingeleid te worden want dat was echt een vervelende ervaring de eerste keer. En we konden iedereen voor de gek houden hihi want iedereen die wist dat ik ingeleid ging worden stuurde appjes met succes. waarop ik reageerde met ik mag niet komen vandaag met huilende emoticon. HUH HOEZO NIET WAT ONEERLIJK! >>>reply: omdat hij er al is hahahah met foto van de baby. Wat hebben we gelachen om de reacties. Nu nog.

    anyway. Net thuis van de vk. Omweg gemaakt op de terug weg door de mcdrive want ik heb m ff flink zitten weer. Er was niks veranderd ten opzichte van maandag en ze kon er erg moeilijk bij. Ze heeft net het begin van de vliezen kunnen raken en nog wat geschraap in de mond zoals ze het noemde om irritatie op te wekken. Deed hartstikke zeer. En deze vk zei ook dat ze weinig hoop heeft dat deZe poging iets voor mij gaat doen. Heb dus echt weer even zo’n emo huilbui van gvd stik er allemaal ook maar in. Ga ik toch niet bevallen. Gewoon geen zin meer in ook. Trek die dekens over mn kop en de hele wereld zoekt het maar uit! Maarja dat trekt straks ook wel weer weg. Het voelt gewoon weer even kut. Afspraak in het ziekenhuis is gemaakt voor vrijdag en het voelt alsof spontaan bevallen steeds verder uit het zicht raakt. Ondanks dat ik weet dat het echt allemaal nog wel kan veranderen.
     
  9. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Perfect zo'n bevalling in de nacht, pleit ik ook voor. En te grappig hoe je toen naar iedereen kon reageren... Hier is ze net voor 0000 geboren en wij hebben pas op zondagochtend om 0800 de eerste mensen gebeld, heerlijk was dat. Wij mochten eigenlijk om 0130 toen alweer naar huis. Omdat in de nacht was kregen we de keuze om te blijven, dat hebben we toen gedaan. Ging me iets te snel allemaal. Ik ben vorige x niet gaan douchen bij begin vd weeën. Niet aan gedacht ofzo terwijl ik overal lees dat het wel helpt ook met doorzetten etc. Ik had sowieso niet door dat ik al volle bak aan het bevallen was. Was aan het wachten op nog veel meer pijn, echt bizar blond. Wellicht zie ik nu het licht wat eerder??!!

    Ahhh meis wat mega klote dat het zo ging. Die voorspelling van de VK doet ook weinig goed. Inleiden lijkt me ook echt gewoon helemaal niks en zeker omdat je ervaring hebt daarmee en thuis wil.... het onvoorspelbare is gewoon drie x niks. Kan wel zeggen laat je niet gek maken maar vrees dat mijn reactie exact hetzelfde zou zijn. Je vriend / man zal het ook wel beetje te verduren krijgen ;). Nou ja moeten ze ook maar tegen kunnen. Ik zie wel 1 lichtpuntje, grote kans dat ze er overmorgen is, linksom of rechtsom... Ik weet niet hoe het met jou is zit maar dan ben je iig klaar met zwanger zijn en die buik etc, heb het er persoonlijk goed mee gehad. Dat zogenaamde genieten, zo ben ik niet. Was vanochtend nog even kort gaan winkelen, nou koekkoek iedereen kijkt naar mijn buik... vroeger keken mensen je nog aan haha. Mijn jassen passen ook niet meer dicht maar ga voor 4 wkn geen lelijke zwangerschapsjas kopen... zo lekker klagen dit. Hou je haaks en op anders nog maar x door mcdrive voor ijs ofzo :)
     
  10. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Omg mn vliezen breken net! Ik lig op de bank. Val net in slaap en voel er zo iets uit lopen. Gelukkig op mn zij dus ga gauw staan. Toen kwam er nog meer.
    Omg ik zit echt te shaken
     
    Kikki1, Indire, Shay25 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik lees toevallig net dit topic voor het eerst door haha, hopelijk zet het allemaal goed door nu! :D Succes :thumup:
     
  12. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    O, wauw! Dan is het nu écht begonnen!
     
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh @Loetje88 wat spannend meid! Ik zit net je topic te lezen! We hebben nog een tijdje samen gekletst.
    Maar het gaat nu vast beginnen!! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat je lekker thuis kan bevallen!
    Heel veel succes:thumup::thumup:
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hoop wel dat ik weeen krijg anders heb ik er nog niks aan. De kids komen zo thuis en gaan om 7 uur naar bed. Denk je dat ik ze gewoon thuis kan houden? Moet wel kunnen toch?
     
  15. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Omg nu heb je echt veel te veel tijd om na te denken. Ik ben zoooo zenuwachtig ineens
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Echt spannend! Heb je de verloskundige al gebeld? Misschien even met haar overleggen of de jongens thuis kunnen blijven? Heb je een back up als oppas als dat toch nodig is?
     
  17. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    ja vk komt vanavond nog langs. Als ik ineens sterke weeen krijg moet ik bellen. Heb drie zussen die standbye staan. Maar wil dus thuis bevallen. Dus hoop dat de jongens gewoon door slapen mocht het nu allemaal op gang komen.
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh fijn! Ik zou ze dan lekker thuis laten inderdaad.
     
  19. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oh wauw, ik kwam even op het forum kijken omdat ik benieuwd was hoe het met je ging, @Loetje88, maar kon ons topic niet vinden. En nu lees ik dit, superspannend! Zet ‘m op, hopelijk een mooie thuisbevalling vannacht.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  20. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat spannend zeg!!!! Hopelijk komen de weeën zo op gang en kun je lekker thuis bevallen. Ik ga heel hard duimen :thumup:
     

Deel Deze Pagina