Bevalling zo dicht bij zo voelt het niet...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loetje88, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hopelijk ben je lekker aan het genieten @Loetje88! En gaat de tijd lekker langzaam het gaat mij ook veel te snel, haha. Was net op een verjaardag van een vriendin en haar nichtje van 2,5 week oud was er, zo klein! Dan is mijn baby echt al een reus. Maar deze leeftijd vind ik ook superleuk. En ook wel heel fijn dat ik nu iets meer slaap krijg maar het idee dat het echt voor het laatst is dat ik zelf een baby heb, pff, zou er best nog eentje willen!
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    we zijn optimaal aan het genieten! Maar de tijd valt niet stil te zetten en gaat helaas veel te snel. Alweer dag 4 van de kraamweek en dus alweer op de helft!

    nu jij dat zo zegt wordt ik echt emo want het beeld vormt me al in mn hoofd. Bij de jongens nooit gehad. Daar wilde ik altijd snel door naar de volgende fase. Maar nu ik weet dat het de laatste is en straks mensen om ons heen nog kinderen gaan krijgen vraag ik me opeens af of ik er wel vrede mee ga krijgen. Maar goed ik zit nu nog vol in de hormonen natuurlijk.
     
  3. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar hoor. Uit mijn centering groepje zijn de eersten al begonnen met de eerste hapjes. Wij wachten tot 6 maanden, maar waar ik er bij de eerste best moeite mee had om zo lang te wachten, kan het me nu niet lang genoeg duren
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    ja ik denk dat ik dat ook wel ga krijgen! Klein willen houden maar kan me nu nog niet voorstellen dat ze straks alweer een paar maanden oud is.
     
  5. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hoeft ook nog lang niet. Je zit middenin je kraamweek. Lekker van genieten en niet teveel vooruitkijken, dat heeft geen enkele zin
     
  6. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    hier is het genieten helaas een beetje overschaduwd. Ik heb al sinds de bevalling steeds afwisselend verhoging en gisteren dus koorts. Het werd dus een middagje ziekenhuis voor ons. Gelukkig mochten we einde van de middag weer naar huis met antibiotica. Mijn baarmoeder lijkt niet schoon. Ik moet vrijdag weer terug voor een nieuwe echo. Ondertussen voel ik me dus nog steeds niet echt fijn en daar baal ik vreselijk van. Wel heel blij dat we gisteren niet hoefde te blijven. Maar wel bang voor wat nog komen gaat. Zo geen zin in een opname en al helemaal niet in een curettage! Ik probeer er nog maar niet al te veel aan te denken. Maar zit nu al met de opvang van de jongens in mn maag. Moeten vrijdag op het meest ongelukkige moment in het ziekenhuis zijn en heb nog steeds geen opvang voor de jongens.
     
  7. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Aah, wat rot @Loetje88 :(
    Gelukkig ben je wel thuis, maar hoop met je mee dat een curettage niet nodig is.
    Met je meisje wel alles goed?
    Superlastig dat je geen opvang voor je jongens hebt. Meenemen is natuurlijk verre van ideaal.
    Sterkte!
     
  8. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    de kleine meid doet het heel goed. Gisteren moesten we terug voor een nieuwe echo. Helaas zat mn baarmoeder nog helemaal vol met stolsels en zo goed als zeker placenta of vlies resten. Er was nu duidelijk iets te zien. Ik ben gisteravond nog gecuretteerd op de OK onder narcose. De ingreep is me heel erg meegevallen. Alleen het onder narcose gaan en afscheid nemen vond ik heel zwaar en moeilijk. Je denkt toch gelijk aan je man en kindjes en t idee dat je onder zeil gaat en geen controle hebt vond ik beangstigend. Inmiddels weer lekker thuis en voel me gelijk een stuk beter. Er is heel veel weggehaald dus de gynaecoloog was erg tevreden. Weefsel is nu naar t lab. Dus ben benieuwd. Nu lekker echt herstellen en nog even genieten samen met mijn man die nu nog een weekje vrij is.
     
  9. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.015
    5.108
    113
    Hè, wat een vervelend staartje! Fijn dat je nu weer thuis bent, wens je een goed herstel toe!
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  10. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Wat rot dat een curettage nodig was @Loetje88. Gelukkig is het nu achter de rug en voel je je stukken beter.
    Wat fijn dat je man nog een paar dagen vrij is. Lekker genieten nu met je gezin.
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  11. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  12. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Gaat helemaal goed komen! Net lekker even buiten geweest met zn alle voor het eerst. Lekker in het zonnetje!
     
  13. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Zo fijn, voor het eerst naar buiten :)
    Ik ben trouwens heel benieuwd hoe je dochter heet, maar weet niet of je dat wil delen?
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Lieke heet ze!
     
  15. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Wauw gefeliciteerd @Loetje88 met je dochter! Leuke naam!! Wel een vervelende start voor jou maar hopelijk kun je vanaf nu op je roze wolk klimmen. Inderdaad, geniet er met een rotgang van ;)
    En het gevoel gaat vast slijten. Hier nu zowaar het grootste deel van de tijd vrede mee dat het er hier echt 4 blijven :p. Het is goed zo.
    Maar heel veel geluk met jullie dochter. Broers zijn vast heel trots :)
     
  16. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    dankjewel! Ja die zijn super trots. En wat is de jongste dan ineens groot! We gaan idd keihard genieten.

    Fijn dat je grotendeels vrede hebt. Ik denk dat het altijd wel moeilijk zal blijven. Wieweet als we de vruchtbare leeftijd voorbij zijn. Maar ik zelf ben pas 31 dus dat duurt nog wel even haha
     
  17. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ja heb altijd gezegd: ik houd dit gevoel tot ik in de overgang ga of oma word :roflmao:
    Maar nu alleen nog rond de eisprong gelukkig :p die paar dagen per maand is goed vol te houden ;)
     
  18. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja precies! Haha
     
  19. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Leuke naam @Loetje88!

    Ik zag net een hoogzwangere vrouw lopen en ik was gewoon een beetje jaloers :D dat zij dat hele kleine binnenkort nog mee mag maken en dat dat hier echt niet nog een keer gaat gebeuren. Ik geniet enorm van mijn kleine man, 5 maanden alweer, maar hij wordt echt alweer groot en stevig.

    Hij is nu aan het wennen bij de opvang overigens, voelt ook vreemd. Kreeg net al een foto dat hij in de box in slaap was gevallen, dus gaat wel goed ;) hij geniet ook echt van alle kinderen om hem heen.
     
  20. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    de tijd gaat ook gewoon echt veel te snel! 5 maanden jeetjemina. Ik snap dat je daar moeite mee hebt! Ik ben bang dat ik dat dit keer ook echt ga krijgen. Sowieso heb ik nu meer dan ooit dat beschermende gevoel van mn kleine meisje. Heel gek.
     

Deel Deze Pagina