Bevalling zo dicht bij zo voelt het niet...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loetje88, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Loetje88, hoe gaat het nu met jullie? We zijn alweer een paar weken verder, het gaat zo snel!
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    het gaat goed met ons! De kleine meid is over het algemeen heel tevreden. Echt genieten met haar. Wel allemaal erg pittig drie kids. Ik ben echt gesloopt na de eerste week alleen. Letterlijk alles in mn lijf doet zeer. Maar ook wel weer lekker om zo druk te zijn en weer alles te kunnen. Alleen fysiek hou ik het nog niet zo bij maar dat komt wel. Volgend weekend is ze alweer 1 maand oud. Hoe dan? Realiseerde me dat ik dat niet eens officieel kan zeggen deze maand aangezien ze op de 31e geboren is hahah
     
  3. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, zondag is ze dus ruim een maand ;)
    En het wordt steeds makkelijker heb ik gemerkt. Het is sowieso druk met drie kinderen, maar het helpt al als je je fysiek weer wat sterker voelt. En die drukte went wel weer :D
     
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook! Er is voor ons sowieso veel veranderd nu omdat de oudste nu ook naar school gaat sinds de geboorte haha dus ineens elke dag het halen en brengen. Op twee dagen moet ik dan met drie kids de deur uit. Best wel een dingetje haha maar het lukt me. Als nr twee geen driftbui heeft hahaha
     
  5. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat heerlijk om deze pagina's te lezen! @Loetje88 onwijs gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet!
     
    Loetje88 vindt dit leuk.
  6. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Met drie kinderen naar school gaat hier de ene dag ook makkelijker dan de andere dag :D
    Nog even en dan mag mijn middelste ook. Hoe vindt je oudste het?
     
  7. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja die heeft het heel erg naar zijn zin gelukkig! Alsof hij er al jaren zit. Ook heel leuk want het is mijn oude basisschool. Veel herinneringen. De geur is nog hetzelfde. Maar ik voel me nog niet zo thuis tussen de ouders. Ik ben 31 maar voel me zo vreselijk jong. Maar zal wel eigen onzekerheid zijn ook. Komt vanzelf wel.

    lekker dan je middelste ook bijna naar school gaat! Lekker nog meer tijd 1 op 1 met je lieve kleine mannetje! Heerlijk! Hier duurt dat nog wel even helaas hihi
     
  8. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Hihi

    En ik zie dat je ook zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Wat leuk en spannend allemaal weer. Voor jou begint het avontuur nu allemaal weer. Stiekem wel jaloers. Maar dan alleen op alle leuke en bijzondere momenten uit de zwangerschap en baby tijd die wij nooit meer zullen krijgen! Snik snik
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  9. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @Mississippi hoe is het dan met jou? Het andere topic is gesloten dus ik doe het even hier!
     
  10. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ahh lief dat je het vraagt :) Het gaat hier prima! Alweer bijna op de helft! Vind vooral alles eromheen pittig; studie, werk, gezin en we zijn 2 weken terug verhuisd, dus het is een grote chaos. :confused: Weten sinds een paar weken dat we er een vierde meisje bijkrijgen :D ❤️ De meiden vinden het geweldig, ze wilden beiden graag een zusje haha. Volgende week donderdag de 20 weken echo. Hopelijk is alles goed :)

    Hoe gaat het bij jou?
     
  11. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ahhhh wat ontzettend leuk nog een kleine meid! Ik heb zelf ook alleen maar zussen!
    Wat gaat de tijd snel weer. Alweer bijna op de helft. Die 20 weken echo is altijd weer even spannend vind ik!
    Kan me voorstellen dat het pittig is! Zoveel balletjes in de lucht houden en ook nog een verhuizing. Daar moet je dan ook weer even aarden in zon nieuw huis!

    bij ons alles goed hoor. Ook erg druk met alles wat best pittig is maar aan de andere kant ben ik allang zo blij dat ik alles weer kan en weer kan mee draaien in huis. De kleine meid is alweer 1 maand oud. Zo genieten als gezin van 5! En de oudste gaat nu net naar school. Ook erg leuk zon nieuwe fase! Maar oh wat vind ik het moeilijk nu al die andere fases te moeten afsluiten. Gister belde vrienden dat ze zwanger zijn. Zo leuk! Maar kwam wel het besef weer dat wij het nooit meer gaan meemaken. Zo gek!
     
  12. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie nog een meisje krijgen! Maar poeh, klinkt druk zeg!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  13. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar @Loetje88! Mijn zusje vertelde vorige week dat ze heel pril zwanger is van de eerste. Zo leuk! Maar ook zo’n raar idee dat onze jongste tegen de tijd dat die baby geboren wordt alweer een jaar is. Vandaag precies een half jaar trouwens, ongelooflijk hoe snel het gaat.
    Onze middelste gaat morgen voor het eerst wennen op de basisschool, wordt ook al zo groot.

    Hoe vindt jouw oudste het op school? En hoe gaat het met je dochter?
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    wow half jaar dat gaat echt te snel! Wel lekker denk ik als de middelste ook naar school is je wat meer tijd hebt met de kleine of niet?

    onze oudste vind het heel leuk op school! Mama moet nog even wennen aan al die verplichtingen en andere ouders haha dan moeten ze weer dit dan weer dat en dan moet je dit weer meenemen en dat. Ik vergeet nog de helft haha maar begin nu wel af en toe wat praatjes te maken met andere ouders. Maar voelt nog erg onwennig. Ik ben 31 maar voel me nog zo jong van binnen haha en dan voelt iedereen zoveel ouder dan ik daar. Maar dat zal echt wel mee vallen haha

    De kleine meid doet het heel goed. Vandaag alweer zes weken oud. Op het CB hadden ze een hartruisje gehoord dus vorige week moesten we even voor controle langs de kinderarts maar gelukkig lijkt het gewoon een onschuldig ruisje!

    Het is me nog niet zo goed gelukt om haar overdag boven te laten slapen, terwijl als we haar savonds weg leggen je haar niet meer hoort dus dan kan ze wel zelf inslapen. Snachts komt ze rond vier uur en dan hoor je haar daarna pas weer rond 7/8 uur. Dus dat gaat gelukkig heel goed.
     
  15. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohhh @Roosie91 je bent ook weer zwanger! Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

    @kwebbelsnoes hoe is het met je en de laatste loodjes?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Lief dat je het vraagt. Ze vallen best zwaar die laatste loodjes. Ik heb zo enorm veel voorweeën en ze doen helemaal niks. Superfrustrerend!!!
     
  17. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Nog even volhouden @kwebbelsnoes, sterkte nog even!

    En @Roosie91 ook zwanger? Wat leuk, gefeliciteerd!

    @Loetje88, lijkt me heerlijk om straks alleen met de jongste thuis te zijn onder schooltijd. Mijn middelste kijkt er ook echt naar uit, dat scheelt. Hij heeft nu de waterpokken trouwens, dus ben bang dat de andere twee er binnenkort ook aan moeten geloven.

    Ik herken je gevoel trouwens wel, ik voel me ook nog zo jong tussen sommige ouders, alleen ben ik wel een stuk ouder dan jij (maar dat weten zij niet :D), dus jij zal het nog wel meer hebben.

    Gelukkig een onschuldig ruisje! En wat slaapt ze goed, heerlijk! Hier zijn de nachten sinds hij ziek was een paar weken geleden prut. Hij komt slecht in slaap en als ik hem weg kan leggen wordt hij ook snel weer wakker. En daarna komt hij 3-4 keer per nacht. We waren maximaal een keer gewend, dus dit valt tegen.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Dankjewel!:) ik voel me heel goed! Af en toe misselijk als ik nog niet gegeten heb, maar na het eten is dat gauw over. Hoe gaat het bij jullie?:)
     
  19. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ooooh, nog heel pril zie ik! Ook iets meer leeftijdsverschil dan tussen jullie twee oudsten. Ik vind het echt heel fijn!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja nog heel pril:) jaa ik ben er erg blij mee dat er iets meer leeftijdsverschil tussen zit dit keer. Dan is mijn nu nog jongste bijna 3,5 jaar als de baby komt en dan snapt hij zoveel meer dan nu:) wat goed om te horen dat jij het zo fijn ervaart:)
     

Deel Deze Pagina