hoi meiden, werd vanochtend wakker en kreeg ineens zo'n kramp in me buik.. en het trekt ook door naar me rug. het zit alleen in me onderbuik, en het komt wel met regelmaat.. net zat er 4.22 minuten tussen en die 'kramp' duurde iets langer dan een minuut. zijn dit echte weeen? en kunnen die nog wegzakken of moet het nu doorzetten? xx
nee heb de vk nog niet gebeld omdat ik niet zeker weet of het indd weeen zijn, wacht het nog even af.. maar bij echte weeen horen ze toch elke x sterker te worden? en dat heb ik niet echt.. volgens mij..
Ik durf het niet te zeggen, ben nog nooit bevallen. Maarrr.. ben je al onder de douche gegaan, volgens mij als het geen echte weeën zijn, zou het moeten afzwakken en als het echte weeën zijn, dus niet.
ja kom net uit de douche, indd ook om te kijken of het af zou zakken.. maar dat doet het niet.. maar toen ik voorweeen had, zakte ze ook niet af, en dat kon volgens de vk.. dus nou weet ik nog niks..
mmm ik zou toch echt even je vk bellen want het begon bij mij ook met krampen in de onderbuik, nu kreeg ik meteen om de minuut dus heb geen ervaring met het opbouwen van de weeën
Hoi renate, Zoals je het nu omschrijft lijken het mij wel echte weeen. Zie het nog even aan. De weeen worden op een gegeven moment heftiger. Anders gewoon je vk weer bellen. Ik zie dat ruim 41 weken bent dus is het heel goed mogelijk.
okee, ja ik meet zo nog ff de tijd en dan bel ik de vk straks.. sprak net me schoonmoeder en volgens haar is het wel al aan het beginnen.. maar ik weet het niet!! haha zo irritant..
volgens mij is het begonnen wacht het rustig af de weeën worden vanzelf sterker als je het niet vertrouwd, bellen natuurlijk succes meid
Kan me niet voorstellen dat het uitmaakt wat je aan hebt Wel fijn dat ze ff komt kijken! Enne... Succes!!
Haha nou ik zou maar even je nette kleren aantrekken hoor! Nee geintje, die vk's zijn denk ik wel wat gewend hoor qua kleding. Succes en ben benieuwd!
Aangezien je al een tijdje niet meer geschreven hebt zal je nu wel aan het bevallen zijn! Succes & hoop dat je straks je kindje in je armen hebt!
nou meiden, ben dus niet aan het bevallen! vanmiddag om 13.45 is de vk geweest, ik had toen anderhalve cm ontsluiting.. de weeen zijn de hele dag gebleven, nu ook nog, houden telkens een minuut aan en er zit ongeveer vijf minuten tussen.. net om half acht is ze weer geweest, en ik had toen 2 cm ontsluiting, het wilt dus allemaal niet doorzetten.. wie heeft dit ook gehad? en hoe groot is de kans dat het alsnog doorzet vanavond/vanacht?
Oh wat vervelend voor je dat het nog niet doorzet! Tja er is denk ik weinig over te zeggen. Het kan zo ineens doorzetten, het kan ook nog een tijd zo door blijven gaan als het nu gaat. Ik hoop het eerste voor je! Succes!