Puur benieuwd. Ik moest om 07:00 in het ziekenhuis zijn en had toen 2cm (ingeleid met ballon de vorige dag en de ballon toen ook verloren). Ik weet niet meer hoe laat mijn vliezen werden gebroken, eerst moest ik een tijdje aan de ctg. Ik weet wel dat de weeën rond 11:00 echt op gang begonnen te komen. Rond 13:00 had ik 4cm, 15:00 5cm en om 16:45 10cm (weeenstorm gehad) om half 6 is ze geboren.
Bij de eerste twee zou ik ingeleid gaan worden met 37 weken maar met 36.3 waren mijn vliezen al gebroken ik kreeg toen wee opwekkers en vanaf de opwekkers heeft het 8 uur geduurd Bij de derde ingeleid met 37 weken ik had toen 1,5 cm ontsluiting en mijn vliezen werden toen door de gyn gebroken met meteen wee opwekkers dit heeft 7 uurtjes geduurd
3,5 uur, ik vond het vreselijk, echt een weeënstorm. Maar gelukkig is m'n zoontje gezond ter wereld gekomen
1e x 10 uur 2e x 3 uur 3e x 35 min 4e x 11 uur 5e x 30 min. Elke x anders dus. 1e, 3e en 4e ingeleid. 2e en 5e spontaan. De 2 korte bevallingen waren het fijnste! Nu op naar de 6e, ben benieuwd hoe die gaat!
had al 3 cm voor ik ingeleid werd. tussen 8 en 8.30 vliezen doorgeprikt. weeen kwamen meteen op gang. evn na 12 toch weeenopwekkers erbij omdat de ontsluiting niet verder ging. even voor half 2 geboren. dus 5/5,5 uur
1e ingeleid maar had al 3 cm ontsluiting. Van vliezen reken tot geboorte 7 uurtjes. 2e had al 4 cm ontsluiting. Van vliezenbreken tot geboorte 1,5 uur
Om 9.30 uur is het infuus opgestart. Ik had toen al 2 á 3 cm ontsluiting. En zoonlief is om 13.18 uur geboren. Ruim 3,5 uur dus. Het was pittig en een kort moment kon ik de weeën niet goed opvangen, maar ik zou het zo weer doen.
Op de avond voor de bevalling is er een ballon geplaatst, had toen 1 cm en was half verstreken. Nachtje ermee geslapen en toen viel de ballon eruit. Zat toen op 3 cm waarna de vliezen werden gebroken. Uurtje gewacht of het uit zichzelf zou beginnen maar helaas. Om 9.40 weeën opwekkers gekregen en nog net geen 10 uur later bevallen.
Ik werd 2 dagen geprimed met tabletten. Op de 2e dag braken 's middags om 16u spontaan mijn vliezen en begonnen ook meteen de weeën. Uiteindelijk is ze de volgende ochtend om 6.52u geboren. Ongeveer 15 uur dus.
7 dagen - verschillende methodes maar gaf helaas allemaal geen sjoege...uiteindelijk net ballon en infuus. Vanaf dat moment anderhalve dag en gevolgd door 2 uur en 40 min persen... Tot slot door vacuümverlossing net spoedsectio kunnen vermijden! Ons kindje met 42 weken gezond en wel geboren gelukkig.
10.00 in zh ( toen was er pas plek) Potdicht nog geen milimeter ontsluiting. 12.00 een uur aan de ctg gehangen. 14.00 pillen ingebracht 16.30 3 cm vliezen gebroken 18.00 infuus met weeen opwekkers 19.40 lag me meisje op me buik 😉
om 8:00 s morgens moest ik me melden in t ziekenhuis. ( bleek al 4 cm te hebben zonder dat ik iets gevoeld heb) Om 8:20 mijn vliezen gebroken en om 10:40 is ons meisje geboren.
6.45uur ons moeten melden in het ziekenhuis. Om 7.30uur zijn de vliezen gebroken en dezelfde dag is om 19.24uur onze zoon geboren.