kassa en hcg kuur voor af te vallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door minniemouse25, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nou ja zeg......hebben net met open mond naar kassa gekeken. mensen die af willen vallen met hcg krijgen pregnyl.......is gewoon niet te geloven zeg!!! had de aflevering van het begin dat ze die afvaldingen toebedeelden naar de mensen niet gezien dus kon me er ook geen voorstelling van maken.

pregnyl is schaars en dat mens van die afslankstudio bestelde zo 100 tot 200 dozen pregnyl per week.........:x

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en als je dan bedenkt dat ze niet de enige is die per week 100 tot 200 dozen bestelt... BELACHELIJK!!!!

en dat prijsverschil, 13,90 betaal je er voor in de apotheek en een kuur is ruim 200 euro.

goed dat ze er iets tegen doen

3. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    inderdaad belachelijk, en slechte researche van kassa! want dat is toch wel algemeen bekend dacht ik zo...:(

Heb ik daar nou zo vaak voor in die blauwe flessen geplast...:( echt zo oneerlijk. :xTerwijl ik JUIST ALLEEN stellen willen hebben die moeizaam zwanger worden... omdat ik het geluk had heel snel zwanger te mogen worden...

Nouja het komt uit een goed hart moeten jullie maar denken ;)

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja idd. ik heb me vanwege een miskraam af moeten melden bij moeders voor moeders maar ik ben zelf met clomid zwanger geworden dus wist hoeveel moeite je ermee kan hebben. heb me dus ook meteen aangemeld voor moeders voor moeders. maar dan wel met de bedoeling vrouwen te helpen om zwanger te raken en niet 1 of ander iemand om af te vallen.

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik wist dit al en vind het ook belachelijk! dit moet exclusief voor vrouwen bewaard worden die moeilijk zwanger worden, nergens anders voor en anders moeten ze dat er duidelijk bij zeggen van moeders voor moeders.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik geloof ook niet dat moeders voor moeders hier heel veel mee te maken heeft. De BIG geregistreerde artsen die de recepten uitschrijven zijn al fout bezig, laat staan de apothekers die de pregnyl uitgeven. Echt zwaar belachelijk. Inderdaad goed dat ze er iets aan gaan doen. En het is net goed dat de wet is aangepast!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het toen bij Moeders voor moeders gevraagd, maar de verzamelde urine wordt hiervoor niet gebruikt, is wat mij toen verteld werd.

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Waar en hoe komen ze dan aan de HCG? moet toch uit urine komen en dat is er niet zomaar uit..

Ik denk dat dat een soort "verkooppraatje" is geweest (niets slechts over MvM) aangezien veel vrouwen t misschien niet zouden doen als ze t idee hadden dat t daar heen ging..

Ik vind t ook belachelijk dat t gedaan wordt, zeker omdat t ook erg slecht voor je lichaam is heb ik begrepen, op die manier afvallen!!!

En over de fabrikanten en apothekers etc.. blijven bedrijven en bedrijven willen winst maken hoe krom dat soms ook is!!!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zal nu wel heel veel mensen over me heen krijgen, maar ik zie het probleem niet zo? Stellen die moeite hebben met zwanger worden, komen toch ook 'gewoon' aan pregnyl als dat nodig is?
    Als het die vrouwen helpt om af te vallen, zonder dat de minder vruchbare stellen daar de klos van worden, laat ze op die manier dan lekker die extra kilo's kwijtraken?

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Moeders voor Moeders kan hier idd niets aan doen....
    Zij zijn hier ook fel op tegen...

Echter de Inspectiedienst voor Gezondheid kan er wel wat aan doen en ze gaan er nu gelukkig ook iets aan doen...

Het is al langer bekend... Een tijd geleden zo een jaar of 3 denk ik was Annie Schilder (die vroegere zangeres van BZN) het gezicht van de reclamecampagne voor het afslanken met behulp van HcG... (Ofdat Annie Schilder het nodig heeft om af te vallen... slanke spriet)... Toen is er ook heeeeeeel veel commotie rondom geweest...

Ik ben ook met behulp van hormonen en dus HcG zwanger geworden en wilde ook graag iets terug doen... Gelukkig heeft deze zwendel me niet weerhouden om te gaan plassen... omdat ik zoiets had van...: Als niemand meer plast krijgen de vrouwen die graag zwanger willen worden helemaal niets meer... Als we blijven plassen krijgen ze het tenminste nog wel...

Maar het moest verboden worden... en strafbaar ook nog...
    Iemand die het durft te schrijven... een fikse boete!

Ik vind het gewoon schandalig dat iets gebruikt wordt voor zoiets terwijl het zo schaars verkregen wordt en het zo een emotioneel beladen iets is...

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat is nou juist het probleem... Er komt steeds minder medicatie voor vrouwen die het nodig zijn om zwanger te kunnen raken...
    Er is zooooo ontzettend veel urine nodig om maar 1 zo een belachelijk klein beetje Pregnyl te kunnen maken...
    Doordat het ook voor het afvallen wordt gebruikt, gaan er ook steeds minder vrouwen plassen...
    Het is niet bedoeld om van af te vallen..... En vrouwen die het al zo moeilijk hebben dat ze niet zomaar zwanger kunnen worden worden hier weer de dupe van..

Sorrie meid... maar probeer je eens wat in te lezen en in te leven voordat je zoiets als dit zegt...
    (Dit is trouwens geen aanval en ook niet vervelend bedoeld...)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het is ook altijd nog niet eens duidelijk of bewezen dat het ook daadwerkelijk zou helpen....
    Verspilling van het verkregen HcG wat duur is om te verkrijgen en te verwerken...

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik vind het ook echt schandalig. En mensen die willen afvallen kunnen ook andere dingen gebruiken of het allerbelangrijkste om af te vallen: meer lichaamsbeweging en de Hcg laten voor waar het echt voor nodig is. Vind het ook echt niet kunnen van de artsen die dit voorschrijven.

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou t punt is simpelweg dat de minder vruchtbare stellen er WEL de dupe van worden!!! ;)

Er is niet genoeg van het medicijn!

En wat ook niet onbelangrijk is is dat t geen gezonde manier is om af te vallen.. kon t nou mensen met dodelijk overgewicht helpen t te overleven en weer een leven te geven a la.. maar dit is puur iets wat rijke vrouwen gebruiken om makkelijk dunner te worden.. iig.. dat heb ik begrepen :)

15. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Tegenwoordig is daar ook een alternatief voor: BIO hcg, wordt niet uit het hormoon hcg gehaald maar de werking is nagemaakt. en je valt daarmee precies hetzelfde af als met het hormoon. Dus zo zijn de stellen die het nodig hebben niet de dupe......

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het ook erg dat dat wordt gebruikt voor afvallen:(. Mede dankzij de pregnyl zijn wij zwanger geraakt en als het al zo schaars is alleen daarvoor gebruiken lijkt mij! Er zijn nog genoeg andere methodes om af te vallen

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    het schijnt dat pregnyl nog niet schaars is.

Maar wat me in het verkeerde keelgat schiet is dat ik in die vieze stinkende potten heb gepiest om andere vrouwen te helpen met hun meeste intense wens.
    En dan wordt het gebruikt voor de ietwat gezette medelander die niet teveel moeite wil doen om af te vallen. Nou in die potten piesen is dan nog meer moeite.
    Ik ben in staat om de volgende keer niet meer mee te doen, ivm zulke dingen...

18. Trees

Trees Niet meer actief

Er zijn vele betere manieren om af te vallen (minder eten, bewegen, hallo?!) en ik geloof niet dat er veel zwangeren zijn die met dit doel dagelijks in een pot plassen. Integendeel en dat vind ik persoonlijk wel een probleem! En de vraag is of verminderde vruchtbare stellen hier niet de dupe van worden. Op deze manier kan pregnyl wel schaars worden.

En je hebt gelijk dat er mensen over je uitspraak vallen ;).

19. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Naar wat ik weet wordt pregnyl voor nog andere doeleinden gebruikt dan alleen maar afvallen. Ik ken (top)sporters die ook pregnyl gebruiken om de testosteronproductie op te voeren..
    En volgens hen wordt pregnyl gewoon voorgeschreven door de huisarts en niet alleen aan hen maar aan een ieder die erom vraagt :(

Deel Deze Pagina