Bijna 30 weken en baby weinig voelen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marijntje, May 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Meiden,

Ben nu bijna 30 weken maar ik voel mijn baby niet de hele dag door bewegen...ongeveer 3 keer per dag. Vaak wel als ik ga liggen maar niet langer dan 5 minuutjes per keer. Wel merk ik dat ze vrij diep zit....is ze aan het indalen? Heb ik misschien te maken met te weinig vruchtwater?

Het lijkt wel of ze steeds rustiger wordt met de weken....want voorheen was ze veel meer aan het spartelen. Wat zijn jullie ervaringen? Heb ik gewoon te maken met een rustige baby?

Groetjes,

Marijn

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het is normaal dat je je kindje steeds minder gaat voelen, er is ook bijna geen ruimte meer om te bewegen.
    Als je zelf gaat zitten of liggen dan voel je het meestal wel.
    Ik had soms ook de hele dag dat ik haar niet voelde en dan ging ik er soms echt voor zitten maar voelde niks, alleen als jezelf rustig bent dan voel je het vaak wel.

Weet je ook aan welke kant je placenta zit? Kan ook van invloed zijn.
    Maar als je er zelf een naar gevoel van krijgt, altijd even bellen met je vk, zodat je even lang kan komen om te horen of alles goed is!

Maar het is wel vrij normaal dat de bewegingen minder worden, maar ik had ook een heel rustig kindje..

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Je moet elke dag leven voelen en dat doe je. Het zit wel goed hoor.

Als je druk bent voel je de kleine minder omdat je er niet of minder aan denkt maar het is er wel.

Anders proberen om kontakt te maken door middel van aanrakingen op je buik. OP je zij of rug liggen en je buik kietelen, beetje praten etc. Kan echt helpen hoor.

Share This Page