Hoe lang na verlies slijmprop bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door pucci, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

ik weet het nu wel zeker, de slijmprop ben ik kwijt, twee dagen echt dikke slierten verloren, ter grootte van twee duimnagels, dit kan niks anders zijn! zo blubberachtig en gelatineachtig...wat is een lichaam van een zwangere toch verbluffend eigenlijk! Melk zit ook al klaar, dit heb ik ontdekt na het afdrogen na een douche...oefenweeen heb ik ook al gehad, 3uur lang en op het einde om de 7min...toen viel het hele handeltje stil...snik...had er zo naar uitgekeken...

Nu zal het wel niet meer zo lang duren, toch ben ik reuze benieuwd naar jullie ervaringen. De dokter wacht niet tot +40weken, dat geluk heb ik al, maar natuurlijk heb ik de voorkeur om zonder inleiding of wat dan ook te bevallen.

Hoe lang duurde het bij jullie eer jullie bevallen zijn?

liefs

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    In mijn vorige zwangerschap ben ik de slijmprop met 33 weken verloren.
    En ben ingeleid met 39,1 w
    Het wil dus jammer genoeg niets zeggen over snel bevallen.

In ieder geval sterkte met de laatste loodjes

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier de prop om 2 uur 's nachts begonnen te verliezen, en om half 1 's middags had ik de kleine in mijn armen ;)

Het verliezen van de slijnmprop zegt meestal niet zoveel..

4. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    ben mijn slijmprop bij Fabian 2 weken voor de bevalling verloren.
    en nu bij Tyrell op mijn uitgerekende datum en ben 3 dagen daarna bevallen.

jennefer

5. 4days

4days Niet meer actief

Bij mij begon 3 dagen later de bevalling en 4 dagen later was Vince geboren. Het zegt inderdaad niet altijd iets, maar vaak is het verliezen van de slijmprop wel een teken dat er iets aan de gang is en dat het niet meer al te lang duurt.

6. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ik verloor mijn slijmprop woensdag overdag, woensdagnacht braken de vliezen en donderdag is mijn meisje geboren. Maar het zegt idd niets over hoe snel de bevalling begint....

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hmmm ik loop al sinds vorige week woensdag met 2á3 cm ontsluitng en slaap snachts amper van de voorweeen. SLijmprop ook vorige weer verloren maar nog steeds geen beebje hoor....

8. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Slijmprop in week 36 verloren, met 40 weken en 2 dagen bevallen.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik kreeg sochtens om 10 uur weeen en om 15.00 ben ik mijn slijmprop verloren en had ik al 3 cm ontsluiting
    toen ik om 5 uur een inwendig onderszoek kreeg zijn spontaan mijn vliezen gebroken
    en om 7.12 de volgende ochtend had ik mijn zoontje in mijn armen

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Ik ben op zondag 's ochtends mijn slijmprop verloren en ben in de nacht van maandag op dinsdag bevallen. Dus een dag ervoor.

11. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    wat een verschillen he!

Ik wacht nog steeds hoor, de krampen worden elke dag feller en de baby drukt me nbijna kreupel hier onderaan, nu mag het echt gaan gebeuren!

12. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik ben net me slijmprop verloren, hoop dat nu de rest volgt ben zo moe en trek het nie meer al die voorween en hardebuiken!

13. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben de slijmprop op zaterdagochtend rond half 6 verloren, en om 14:16 is mijn zoontje geboren. Dezelfde dag dus.

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Bij de oudste ben ik de slijmprop verloren van zondag op maandag en op dinsdag morgen is ze geboren.
    Bij de jongste ben ik de slijmprop pas verloren tijdens de bevalling.
    Bij deze nog niet. Ben eens benieuwd.

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Slijmprop eruit om 9.00, baby geboren om 12.16, dus ruim 3 uur later. Had ik niet helemaal verwacht eigenlijk, maar achteraf wel lekker natuurlijk!

16. Secretstar

Secretstar Actief lid

Bijna drie weken dus ik ben niet bemoedigend, ik dacht ook dat ik elke moment kon gaan bevallen!
    Na het verlies van de slijmprop vond ik het zwanger zijn trouwens niet meer leuk, had veel voorweeën enzo maar het begon nog niet echt ;)

17. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

ik ben net een week geleden bevallen van een dochtertje.

Deel Deze Pagina