Hihi... Ik heb t nog niet (ben ook nog niet bevallen!) maaaar omdat ik zo baal van mijn opgezwollen voeten en het feit dat ik geen mooie schoenen meer aankan krijg ik als goedmakertje straks nieuwe Jimmy Choo's!
Ik 'krijg' een mamasieraad. Vind het zo gek om krijg te zeggne, want het gaat van 1 hoop en ik moet het waarschijnlijk nog zelf bestellen ook. (totaal niet handig met computers haha) Maar dat maakt niet uit. Ik kijk er al erg naar uit. Het wordt denk ik een mooie ring met beide dochters erin incl geboortedata en geboortesteentjes.
Van mijn vriend een gouden bedel armband en van mijn vader het hangertje met mijn zoontje zijn naam eraan is traditie bij een volgende zql ik weer de hanger van.mijn vader krijgen. Mijn moeder heeft ook de zelfde hanger gekregen voor haar armband
Toen onze jongste geboren was, heb ik voor mezelf een gouden ring met diamantje gekocht. De zetting bestaat uit vier punten, en die symboliseren voor mij ons gezin (dat met deze geboorte compleet was geworden). Ik heb geen bevallingscadeau gekregen of gegeven, en wilde deze ring ook echt voor mezelf kopen.
Wat lees ik nu: een bevallingskado. ik wist niet dat dit een gewoonte was. Ik denk eerlijk gezegd dat mijn man ook dit gebruik niet kent want hij is best romantisch aangelegd maar bij mijn eerste echt niets gekregen... behalve heel veel verliefde blikken en dat hij me heel goed heeft verzorgd in de kraamweek
Ik wist niet dat dat ook gebruikelijk was. Dan zal mijn man het al helemaal niet weten , dus verwacht ook niks te krijgen.
Bij de jongste kreeg ik een supermooie bos bloemen. Man had speciaal aan de verpleging gevraagd waar hij rekening mee moest houden vanwege mijn keizersnede. Die hadden aangeraden om bloemen te kiezen met een niet te sterke geur, dus dat had 'ie gedaan. Ik zou er zelf niet eens aan denken om daarnaar te vragen
UH niets van mijn man Toen ik thuis kwam stond er wel een enorme bos bloemen die we van mijn schouderouders houden gekregen ( beide keren) en een dag na de bevalling bij beide een naam hangertje voor aan onze ketting. Tja ik heb zeker lieve schoonouders
Een diamanten in mijn trouwring. Nu heb ik er 2, een van hem en een van onze dochter. Nummer 3 komt eraan
Ik ken het 'gebruik' ook niet... en ik denk mijn vriend ook niet. Maar ik hecht er ook geen waarde aan... We krijgen beiden het allermooiste cadeau wat we ons kunnen wensen: een kindje van ons samen!
Ik mocht hier blij zijn dat ie om een pak kraamverband ging toen het op pas! Mijn man heeft geen antenne voor dit soort dingen.. en ik vrees dat dat ook nooit gaat gebeuren..