Bevallings-cadeau

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gitster, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Mi moneda munt met ons meisje der naam.
    Duurde twee weken ofzo en ben het zelf mee gaan halen.
    Achja mannen... ;)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Een goude babytje, ingegraveerdmet haar naam + geboorte datum voor aan mn ketting.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Gitster: heb toevallig gister ff zitten spitten op internet en wellicht gaan we in oktober een midweek weg! Heb zo tussen neus en lippen door bij hem geïnformeerd wat hij van dat land vond om daar eind van t jaar weekendje heen te gaan en dat vond hij wel wat! Dus die blijft int vat!!!

Het bedeltje wat ik heb gehad voor deze zwangerschap heb ik gister samen met armband weggebracht. Dan kan ie er alvast aan! En als de kleine er is, neemt man mn armband weer mee en laat zijn/haar naam en geb datum erin graveren voor me! :D

- oh ik hoorde gister trouwens dat de traditie iets Belgisch is,...en het zuiden neemt daar vleugje van mee! mn vader kon het dan ookwel, maar die is een geboren limburger :D
    nu is het her en der door heel t land gegroeid en komt t steeds vaker voor. maar net als babyshowers komt de oorsprong elders vandaan

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Aha! Brabant heeft het dus al overgenomen. Nja, die lope n sowieso altijd wel voor met alles he! Hahahahaha

Maar leuk joh! Dat je iets gepland hebt!....Hebben jullie verdient na alle sores + een zwangerschap.
    Ik wens je alvast heeeeeeel veel plezier! En laat even weten wat ie van z'n horloge vond! Als je er dat tenminste nog bij koopt!

Fijne zwangerschap gewenst meisssie! xx

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heuh? Ik heb niets gehad, maar ik had er ook nog nooit van gehoord! :)
    Ik heb wel van mijn moeder bij allebei een kraammand gehad met elke dag een cadeautje voor (een van) ons en de baby.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn moeder heeft trouwens bij mijn geboorte een ring met een diamanten hartje van mijn vader gekregen. Die ring heb ik toen van haar gekregen toen Sarah geboren werd.
    Ultiem jankmoment natuurlijk, vooral omdat mijn vader 7 jaar daarvoor was overleden.

7. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant

Kippenvel

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, dat hadden wij dus ook! Echt mijn mooiste kraamcadeau!

9. Koon

Koon Niet meer actief

Een armband met een hangertje er aan met de naam van ons zoontje en een steen die symbool staat voor de maand juni.

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook niks gehad, zelfs niet na niet al te subtiele hints..
    M'n schoonmoeder heeft van mijn schoonvader oorbellen gekregen omdat ze oma was geworden.. Dit heb ik vriendlief nog wel ff ingewreven... Zonder resultaat natuurlijk :p

11. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @honeyy; wat een mooi bijschrift heb je btw!!

12. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    En dat is het belangrijkste, lijkt mij!

13. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Heb hier ook nooit van gehoord! Heb ook nooit iets gekregen, zou het eigelijk zelfs een beetje gek vinden haha. Mijn man is hier nou ook niet zo attent in, ik zal eerst heel veel hints moeten geven haha.

14. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bij de eerste een autoradio en bij de tweede niks:(:p

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Een leren Ti Sento armband met een bedeltje eraan van een speentje.

Wel pas gekregen nadat ik voor mezelf een ketting had besteld bij mamakado. Heb hem toen even de hint gegeven dat ik het jammer vond dat ik die zelf had moeten bestellen. Heeft dus wel gewerkt...:D

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik kreeg echt totaal onverwachts een prachtig kado van manlief,
    de gouden slavenarmband van zijn oma!
    Omdat hij totaal niet romantisch is was ik helemaal overdonderd en moest zo huilen (dat waren deels de hormonen ;)!) dat hij bang was dat ik het niet mooi vond!

17. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Mijn vriend heeft al de opdracht gekregen van zn moeder om een aandenken te geven. Zij heeft zelf sieraden gekregen bij de bevalling.

Ik heb vandaag mooie manchetknopen gekocht waar ik in de ene de naam van onze zoon laat graveren en in de andere de geboortedatum.

Mijn vriend draagt geen sieraden, wil geen tattoo en heeft al een mooi horloge.

Ik vond €30 voor die dingen ook prima en dan komt het graveren er nog bij.

18. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Prachtige gouden oorbellen! Zo lief en helemaal niet nodig. Het mooiste cadeau vond ik eigenlijk de woorden dat hij zo trots op me was dat ik onze dochter snel en gezond op de wereld had gezet :).

Ik heb hem een prachtige gouden ketting gegeven met mooi mannelijke hanger, waar haar naam in gegraveerd is :). Ook niet nodig, maar ik word er nog vrolijk van als ik terug denk aan het moment van geven!

19. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Had hem van tevoren al hints gegeven: goh, eigenlijk verdien ik best wel een mooi kettinkje toch? 9 maanden toch ook jouw kindje gedragen, zwangerschapssuiker, geen biefstuk en zalm... zucht.. Haha! Hij snapte het en tada een heel mooi kettinkje gekregen. Ik vind het nu heel speciaal om het te dragen als blijvende herinnering van de afgelopen tijd.

20. Cato80

Cato80 Nieuw lid

13 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na enige hints een mooie ketting gehad ;)

Deel Deze Pagina