Bevallings-cadeau

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gitster, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Niets.

Maar ik doe mezelf de ring van mamakado kado. Laat daar mijn naam, die van me vriend en dochter in graveren.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heb nog nooit van een bevallingscadeau gehoord. Is dat kind al niet cadeau genoeg?

3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier had ik er al wel van gehoord, volgens mij was het mijn moeder die het me vertelde,
    maar ook mijn schoonmoeder wist hier van

is al heel lang zo volgens mij hoor volgens mij is het meer van de man naar de vrouw , van oh je hebt me een erfgenaam gegeven
    beetje ouderwets is het wel

maar goed heb er totaal verder niet over bij nagedacht ,
    en kreeg na een paar dagen in de kraamweek een paar oorbellen met een briljantje er in
    super lief !

en de dag er na dat hij onze zoon bij gemeente ging aangeven kwam hij thuis met een enorme mooie bos bloemen :)
    en tja de filet American natuurlijk hahaha

maar inderdaad het allermooist en belangrijkste is je mooie wondertje

4. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb van vl en hele mooie ketting gekregen met een zilveren hanger met daarin de naam van de kleine gegraveerd en zijn geboortesteentje eraan :D.
    Vl heeft van mij een Zippo gekregen met een boodschap namens de kleine erin gegraveerd.

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik wist niet dat dit veel werd gedaan!
    ML heeft me toen we gingen trouwen een ring met 3 diamantjes gegeven: 1 symboliseert hem en de andere 2 mijn vader en moeder die zijn overleden. En er kunnen dus nog steentjes bijgezet worden en hij heeft al aangegeven dat dit met de geboorte van ons kindje waarschijnlijk gaat gebeuren. We zullen zien. Dat hij er voor me is voor, tijdens en na de bevalling vind ik veel belangrijker eigenlijk.....

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Een zilvere ketting, met hanger. Hierin 2 voetjes met de naam van de kleine en geboorte datum. Probeer nog steeds iets voor hem te vinden om te geven. Alleen hij wil geen ring, ketting/armband maar wil toch iets doen waarin de kleine zijn naam staat en geboorte datum.

Iemand ideeen?

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    De dikste kus die hij me ooit heeft gegeven! Ik vond het een heerlijk cadeau :D

8. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Natuurlijk is het het belangrijkste dat je man er is en je kindje het grootste cadeau, dat snapt iedereen wel.
    Ik vind het heel attent hoor, van die mannen, een mooie herinnering..

Ik heb manchetknopen laten graveren, miepkip

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Goeie tip! :D

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb bij de tweede een parelarmbandje gehad met een zilveren hartje eraan, met daarin de eerste letters van mijn kinderen gegraveerd.

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn man heeft behoorlijk uitgepakt (en deze keer weer). Was overigens ook deels verjaars-kado.
    Bij onze oudste een 'collier' (zoals dat zo mooi heet) en ring ontworpen en gemaakt door Chris Sommer (meer-kleuren goud en briljanten).
    Voor de tweede wederom een collier van Chris (meer-kleurig goud) met de ketting van grijze jade. Leuke is dat alle onderdelen van de colliers uitwisselbaar zijn.

De Jade ketting was iets te lang, dus deze is ingekort. Hierdoor hebben we drie jade 'kralen' over. Ik hoop hier in de toekomst nog iets moois van te laten ontwerpen voor onze kids. Vind ik wel symbolisch.

12. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1

Daar kan geen ander cadeau tegenop, Zara!

Deel Deze Pagina