zwanger in een bijzondere situatie

Discussion in 'Zwangerschap' started by jelainey, Jun 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    Bijna Zelstandige ondernemer
    rotterdam
    Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een test gedaan en ja hij is positief. Maar ben niet in verwachting van mijn vriend. We waren tijdelijk uit elkaar en hij en ik hebben allebij iemand anders gehad. Alleen ben ik zwanger geworden en nog wel door voorvocht. Nu heb ik de biologische vader erover verteld en die beweerd maar dat ik niet zwanger kan worden van voorvocht. Nou ik ben toch echt wel het bewijs. En nu wil ik ook verder niets van de biologische vader, want mijn vriend en ik hebben het elkaar vergeven. En we gaan het er het beste van maken. Hij accepteerd mijn kind gewoon als zijn eigen kind. En daarvoor waardeer ik hem wel heel erg en weet ik ook dat het goed komt tussen ons.

Zo zie je maar dat een slechte situatie ook anders kan verlopen.

p.s. Ik hoop wel dat ik dit keer toch wel een meisje krijg, want ik heb al vier jongens.

Groetjes,
    M

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Nou, dat is inderdaad een bijzondere situatie maar ik geloof dat ik je mag feliciteren. Of het een meisje wordt... tja, dat blijft 50% kans hè? Dat 'tussendoortje' van jou is wel ultiem dom hoor door stug vol te houden dat je niet zwanger kan worden van voorvocht... hoop niet dat hij dat als zijn hele leven doet en vindt... wie weet hoeveel er dan zwanger van hem zijn geworden.
    Fijn dat het allemaal zo voor je uitpakt. Ik wens je een goede zwangerschap toe, ik hoop een meisje voor je en veel geluk in je relatie!

3. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Gefeliciteerd met de zwangerschap en zo'n geweldige vent!

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Wow! Wat een kanjer heb je!
    En gefeliciteerd!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Prijs jezelf maar gelukkig met zo'n vriend! Ik ken genoeg mannen die dat niet zo zouden opvatten!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Enne natuurlijk gefeliciteerd!

7. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor jullie leuke berichten. Fleurt mijn dag ook weer op.

Ik besef ook heel goed dat ik het echt heb getroffen met zo een man. :D En waardeer hem ook heel erg.

Ik heb op de meeste web pagina's al een chinese voorspelling gedaan en allemaal zeggen mij dat ik in verwachting ben van een dochter. Maar ik zie het wel allemaal. De mensen in mij omgeving zeggen mij dat ik mijn moeder volg, want die heeft vier jongens en één meisje, ik dus.
    Ik wacht het af tot ik een 20 weken echo kan doen, maar misschien laat ik het dit keer als verassing, is ook wel spannend en heb heb het nooit gedaan.

Groejes,
    Mo

8. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    En Allemaal van harte gefeliciteerd :D

Groetjes,
    Mo

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    van harte zeg!
    en wat een kanjer die vriend van jou!

10. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik denk dat ik zonet een miskraam heb gehad, want ik verloor wat bloed, en er viel wat stolsel in de wc. Ik heb wat krampjes. Tja als het zo is si het natuurlijk wel jammer, en aan de andere kant moest het misschien zo.

Ik ben niet getreurd meer teleurgesteld. :(

Groetjes,
    Mo :cry:

11. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Sterkte net nu jullie het nieuws zo goed hebben opgepakt!

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    wow, wat een rare wending in het verhaal, ik ben ervan geschokt!

ik begrijp niet helemaal hoe jij er zo licht kan overgaan? ben je het wel zeker? laat iets weten ...

13. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hoi Grace,

Ik ben gisteren naar de dokter geweest en het was inderdaad een miskraam. Ik heb het al een keer meegemaakt vandaar dat ik gelijk wist dat dat het was.

En waarom ik er zo luchtig over doe, ik heb al vier kids. Deze swangerschap zoals je hebt gelezen was totaal niet in de planning. En natuurlijk vindt ik het heel erg, maar waarom zou ik dan mezelf pijnigen door er teveel aan te denken.

Groetjes,
    Mo

14. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

het is natuurlijk hartstikke vervelend dat je een vroege miskraam gehad hebt, maar het wil wel zeggen dat er iets niet goed zat.
    ik heb zelf voor deze zwangerschap ook een vroege miskraam gehad en was er kapot van, maar aan de andere kant trooste ik mezelf door te denken: liever zo vroeg dan wanneer ik al een hartje had zen kloppen of je al een buikje zou krijgen, dan zou het veel "echter" zijn voor je gevoel.

misschien komt er nog wel eens een heel lief kindje van je vriend en jou erbij?

succes.

mejon

15. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hoi Mejon,

Zo denk ik er dus ook over. En inderdaad er was iets niet goed. Maar mijn vriend heeft zelf geen kids, en hij heeft er nog meer verdriet van dan ik. En hij wil nu wel echt een kindje, en ik denk dat we er ook voor gaan. Ik ben nu nog meer van hem gaan houden. We zijn echt één hart. A

Dus je zult zeker nog een vervolg van dit verhaal horen.

Groetjes,
    Mo

16. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Superveel geluk samen! =D>

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb je verhaal gelezen en wauw wat goed hoe jullie er mee omgaan. Echt heel knap.

Ik heb niet een precies het zelfde mee gemaakt maar wel met een mk van mijn ex.
    Ik was 16 weken zwanger van hem toen ik de miskraam kreeg, ik was kapot maar mijn ex niet, die ging lekker door met leven. Na een paar weken kwam het besluit we gingen scheiden.

Ik heb mijn leven kompleet opnieuw moeten oppakken, eerst mijn kindje en daarna mijn huwelijk weg. Ik heb na een paar jaar mijn man leren kennen en nu hebben wij een zoontje van 3 en de tweede opkomst.
    Nu voelt de mk, heel lullig, als een opluchting. De scheiding had er toch gekomen en dan hadden we de ellende van alementatie en voogdij gekregen, nu ben ik totaal los van hem en hoef hem dan ook nooit meer te zien.

Meid heel veel sterkte en jullie liefde kan niet meer kapot.

knuffel
    conny

18. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Knap hoor van jullie beiden.
    Ik zou mijn man de deur uitgooien als hij een andere vrouw zwanger maakt, ik zou zelfs niet eens bij hem zijn nu als hij al kinderen had gehad.
    Bewondering hoor

19. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hoi Conny,

Jij begrijpt dus waarom ik ook zo luchtig erover denk.

En we ik heb een goede en lieve man, en nu gaan wij ervoor.

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap.

Knuffel,
    mo

20. jelainey

jelainey Lid

Jun 9, 2008
    9
    0
    0
    rotterdam
    Hoi amantis,

Tja een ieder heeft een andere denkwijze, maar goed ook anders zou het een bekrompen wereld zijn.

Niet een ieder heeft het geluk nog met de vader of moeder van zijn of haar kids te zijn.

gr,
    mo

Share This Page