Het is al meermalen aangekaart en mijn topic is gesloten. Zelfs op het begin topic van beheer staat dat ik tijdelijk niet pendel wegens mijn zwangerschap. En toch blijven de aanvragen zonder pardon binnenkomen. Sowieso pendelde ik op foto en tijden, dus snap niet goed dat ik ze nog altijd krijg en dan ook nog zonder mijn "voorwaarde" Bij deze nogmaals IK PENDEL NIET wegens mijn zwangerschap. Ons Ukje heeft al mijn energie verdiend!! Hoop dat het nu toch onderhand eens duidelijk is. Ben nu 14 weken zwanger en blijft blijkbaar moeilijk te lezen al die weken lang al!!
Geniet maar heerlijk van je zwangerschap. Je ukkie gaat inderdaad voor alles dus je hebt groot gelijk !!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er maar lekker van en hopelijk leest iedereen t nu en je hebt groot gelijk je kleintje verdiend al jouw energie nu!!! hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen en straks lekker genieten van je kleine ukkie!!!
Dank jullie wel!! Nu hopen dat het weer gesnapt word, want blijft vervelend. Van de zwangerschap geniet ik zeker, dus dat komt wel goed...