Slijmprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door LoveXx, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Vanmorgen verloor ik heel veel slijm/afscheiding. Liep gewoon langs mn benen naar beneden. :) (sorry:p)
    Heb daarna wat last gekregen van menstruatieachtige krampen.
    Toen ik net naar de wc ging zat er een sliert slijm, met een heel klein beetje bloed, in mn onderbroek. Is dit nou de slijmprop?
    Heb nog steeds krampen, die komen en gaan.
    Gaat het nu beginnen?? :D haha..
    Ben vandaag trouwens 39 weken zwanger

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zou best eens kunnen. Slijmprop als eerst verliezen heb ik geen ervaring mee, maar die krampjes kunnen wel eens het begin zijn. Succes ermee.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Dat klinkt inderdaad als een slijmprop, kan zijn dat je de komende dagen nog meer proppen gaat verliezen. Ik was in totaal 6 flinke proppen verloren...
    Je VK zal zeggen dat het dan nog 2 weken kan duren voordat de bevalling begint, maar bij mij begon de bevalling 2 dagen het verlies van de eerste prop.
    Succes met de bevalling!

4. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verloor mijn slijmprop 's avonds rond een uur of acht. Was dik slijm, en liep niet langs mijn been naar beneden...

dat lopen deed het pas rond vijf uur 's ochtends, waren dus mijn vliezen gebroken. Dus dat zou bij jou ook zo kunnen zijn dat er een klein scheurtje in zit, blijf je beetjes vocht verliezen?

Als dat zo is even je VK bellen, maar dan denk ik dat het begonnen is meid. (als idd je vliezen gebroken zijn, dan heb je binnen 24 uur je kindje in je armen!) Succes!

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dunne verlies klinkt niet als de prop maar inderdaad het dikkere wel, spannend zeg! hier 3 dagen slijmproppen verloren en krampen gehad, daarna gestript en toen brak mijn water. al met al dus 3 dagen na eerste slijmprop lize in mijn armen :)

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mijn slijmprop verloren op woensdag (leek op een naaktslak slijm en bloed) zaterdags erna bevallen!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Slijmprop verloren op zaterdag en zondag bevallen. Kan dus heel goed het begin zijn.

8. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    het zou heel goed kunnen hoor dat dit het begin is ik verloor mijn prop om 10 uur s avonds en om half 11 had ik al weeen en was het dus voor mij begonnen .... maar iedereen is natuurlijk anders maar ik hoop voor je dat dit de eerste tekenen zijn van een naderende bevalling meid!

9. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    haha, grappig om dat nu nog terug te lezen. Ik heb er toen niet meer naar gekeken, want het was indd begonnen!!
    Tenminste, had de hele dag wat last van voorweeën.
    's Avonds rond half 9 begonnen de echte weeën, en 01:20 is onze zoon Roan geboren! :D

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!

11. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd!
    Wat fijn! Lijkt me grappig idd om het terug te lezen. Toen je het schreef nog onzeker, terwijl je nu gewoon moeder bent geworden en al die nieuwe ervaringen mbt bevallen achter de rug hebt!
    Geniet van je kleine lieverd.
    xxx

Deel Deze Pagina