Goedemorgen dames. Ik meld me hier graag. Lees al fftjes mee ( vanaf donderdag toen positief getest ) maar toch nog maar even afgewacht. Ik heb wel getemperatuurd maar geen ovulatietesten gedaan. Ff zette mijn nod op as woensdag maar ik heb afgelopen donderdag al positief getest en niet eens echt turen was al best duidelijk. Dus ik denk dat misschien vandaag of morgen nod is of al eerder? Anyway graag zou ik met jullie mee kletsen. Mijn dochter is vandaag 1,5 precies en heb een pittige zwangerschap gehad en nog ergere bevalling dus ik ben wat dat betreft lang niet zo relaxt als toen ik de eerste x zwanger werd. Hoop dat ik dat gevoel een beetje los kan laten want het heeft toch geen zin om me nu al druk te maken. Moet ook nog helemaal wennen aan het idee want meteen de 1e ronde raak! Dat hadden we beide totaal niet verwacht. ( bij mijn dochter 7 maand , 4 rondes maar ook hele rare cyclussen ) Bij mijn dochter merkte ik helemaal niks in het begin aan het zwanger zijn. Hooguit trek sochtends maar niet misselijk of wat dan ook. Nu heb ik elke dag wel wat rugpijn bandenpijn misselijk etc. Ook wist ik al heel snel dat ik zwanger was omdat ik bijna moest huilen bij kinderen voor kinderen 😂 Hoe erg! Het voelt dus allemaal heel anders dus dan ben ik weer zo'n dromer die denkt jongen of misschien wel tweeling ma dat slaat batuurlijk nergens op en is nergens op gebaseerd. Allemaal een hele fijne Zwangerschap toegewenst!! En alsnog gefeliciteerd! Ps wanneer hebben jullie de vk gebeld/gemaild voor de eerste afspraak?
Welkom! Hoop dat je een fijne zwangerschap gaat hebben! Hier heb ik direct de vk gebeld. En afspraak 2 februari.. dus over 2 weekjes ! ben dan 7 weken. Ze rekenen het voor je uit wanneer je mag komen en met hoeveel weken het kan !
Welkom madamev! Gefeliciteerd! Wat een wonder he dat het nu dan ineens zo snel mocht gaan! Ik had qua symptomen bij mijn zoontje slechts 3 dagen zere tepels, was ik erg moe en dat was het. Maar de test was wel alleen een bevestiging want ik voelde me zo anders, zo zwanger! Nu heb ik dat helemaal niet (gehad)! Het was ook een totale verrassing voor mij. Een spontaan wonder, midden in de MMM, vlak voor een nieuwe vervolgstap. Weet niet of je mijn verhaal ook hebt gelezen maar ik heb dus echt nergens last van. Behalve dat acne wat meer begint op te spelen en ik ben sinds deze week ook weer moe. O ja en ik eet de hele dag door! Maar geen vervelende dingen dus. Afkloppen maar! De gyn had ik sowieso direct gebeld, daar mag ik over 1,5 week terecht. Dan ben ik 7 wk. Daarna ook gelijk de vk gebeld, dan staat die afspraak maar vast. Gelukkig mag ik eerst nog naar de gyn want de vk duurt daarna nog 2 weken langer! Ook moeders voor moeders gelijk weer gebeld en die komen donderdag. Al die pretpakketten enzo daar wacht ik nog even mee. Gaan jullie nu ook naar de negenmaandenbeurs? Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Beetje nare bijsmaak, want die avond lag zoonlief in het ziekenhuis voor 5 nachten. Hij was al niet helemaal in z'n hum maar op die beurs werd hij steeds minder actief, keek verdwaasd, dus naar huis gegaan en dokter gebeld. We mochten na sluiting nog even komen en een uur later zaten we op de kinderafdeling: rs-virus. Lag ons kleine ventje van 8 weken, met sonde en zuurstof..... Maar goed ik wijk af haha.. Ik ga nu met mijn vriendin die dus ook zwanger is. Maar we bestellen pas kaarten als we beide meer zekerheid hebbeb
Welkom MadameV en nogmaals gefeliciteerd. Ik heb nog niet gebeld voor een echo. Doe ik ergens deze week.
Haha nee die hebben manlief en ik samen gekocht! Van m'n vriendin heb ik wel cadeautjes: een i love mama speentje en een klein knuffeltje om bij zoonlief in bed te leggen zodat zijn geur daaraan zit en dat dat dus ook bekend wordt voor de baby. Dat is handig om zelf ook te doen. Alleen de geur van mama/papa stelt vaak al gerust. Ik had haar een knuffeltje net muziekje gegeven.
Vanmorgen nog een testje gedaan, 5 dagen later. De streep kwam al direct bij het doorlopen naar de teststreep. Best lastig om nu het verschil te zien
Mamba 25 heb idd je verhaal gelezen ja. Wat een wonder zo spontaan voor de mmm! Hier is het zo dat de vk geen echo apparaat heeft. Dat is weer ergens anders. Dus dat staat daardoor ook weer een beetje los van elkaar Ik ga niet na de 9maandenbeurs. Ik ben ook 2 jaar geleden geweest haha!!! Ik vond het toen heel handig qua aanbiedingen enz maar goed eigenlijk heb ik nu het meeste nog gewoon en ik woon in de Achterhoek dus is ook f rijden. Is denk ik ook febr toch? Dan weet nog bijna niemand het hier Denk dat ik me ook maar aanmeld bij de vk. Kan hier via internet dan word je vanzelf teruggebeld. Heb net nog even getest en ze lopen mooi op dus heb er een beetje vertrouwen in gekregen. Mamba jou test loopt ook mooi op zeg! Ik krijg morgen nog een test binnen via kruidvat ( bestel altijd online en thuisbezorgd ) clearblue met indicatie ben wel benieuwd wat ie dan zegt. Ik gok zelf dat ik nu 3.6 weken ben
Mamba25, haha verkeerd geïnterpreteerd dan. Leuk jouw cadeautjes voor je vriendin. Je test is mooi opgelopen. Duidelijke donkere streep. Zojuist mijn gyn gebeld. Mijn eerste echo staat gepland op 12 februari.
Leuk Belony! De volgende dag ben ik jarig Ik ben heel benieuwd wanneer de buikjes gaan groeien mijn kapster had met 11 weken al hetzelfde buikje als wat ze met 17 weken bij de eerste had!! Wel leuk om in het voorjaar lekker te kunnen pronken. Mijn zoontje is van dec dus de laatste maanden dat ik eindelijk echt een buik kreeg zat er een dikke winterjas overheen.. Ik heb het idee dat m'n borsten wel iets groeien. Ik heb er geen last van, maar merken jullie dat ook? Of is dat wel heel vroeg?
Dames, Op 27 december was mijn ovulatietest positief en op 28 is m'n ei gesprongen. Vrijdag 8 januari getest met clearblue deze gaf aan 1-2 zwanger. De 13e nog 1 gedaan 2-3.... en daar staat hij nu nog op terwijl het 3 weken geleden is tot bevruchting
Ik hoop iig dat het niet al te hard gaat ivm geheim houden. Bij mijn dochter zag je het pas na ruim 20 weken. Maar toen was ik ook 20 kilo zwaarder als nu Ik heb me ook ma aangemeld via de site van de vk.
De indicator gaat van gem. uit qua waardes. Als bevruchting vandaag 3 wk geleden is is dat erg op t randje voor een 3+. 2/3 kan dan nl ook 5 weken zijn.. In je handtekening staat 5+3 zwanger. Maar wij lopen dan exact gelijk want ik had ook 28e m'n ei.. Maar ik ben 5+0.. Dan moet jij ook 19e uitgerekend zijn toch?
Klopt hoor 5 week... maar heb de afgelopen 2 cyclussen een luteale fase van 11 dagen gehad! heb ik nu ook gewoon aangehouden maar wacht sowieso tot echo en ga dus gewoon nu van 5 week uit.
Ook al in februari jarig. Ik de 4e. Ik heb meestal een darmenbuikje als ik zwanger ben. Helaas ben ik nooit verder gekomen dan 11 weken zwangerschap. Dus ik hoop dat ik nu echt een zwangerschapsbuik mag krijgen. En inderdaad niet te snel. Wil het pas na het eerste trimester aan iedereen vertellen. Vóór die tijd houden mijn vriend en ik het stil. Ik heb erg gevoelige tepels, maar nog geen pijnlijke of grotere borsten. Maar dat komt binnenkort vast wel. Dat kan ineens heel snel gaan.
Hoi meiden, Vk gesproken en zij denkt ook een vroege mk gezien de testen aflopen en het bloedverlies. Mocht ik toch nog zwanger zijn dan is de kans om alsnog een mk te krijgen groot. Dat zien ze vaker bij bloedverlies in de vroege zwangerschap. Vloeien neemt iets meer toe. Nu benieuwd vanaf wanneer ik moet tellen voor m'n nieuwe cyclus. Vanaf vrijdagavond toen het lichte bloedverlies begon of vanaf vandaag? Begin feb een echo om te controleren of alles weg is. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe en een prachtige bevalling. Kan iemand mij vd lijst halen?
Ach nee!!! Sterkte... Met mijn miskraam zeiden ze op het moment dat je bloedverlies hadden telt als je eerste cyclus dag! Sterkte en hopelijk snel een plak baby'tje!
Dag meiden! Nieuw hier op het forum, maar blij dat ik me heb aangemeld (stiekem al zeker 100 keer oude fora gelezen hier). Op 10 december 2015 heb ik een vroege miskraam gehad (5,5 weken) en op 8 januari 2016 had ik een positieve test in handen. Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en nadat ik vanochtend voor het eerst misselijk boven de wc heb gehangen, was ik zeker genoeg van mijn zaak om mij hier aan te melden! Ben benieuwd!