Wat goed van je ☺ Dit is mijn eerste keer.. hihi even wennen.. om inneen beker te plassen hihi.
Ik doe ook voor de eerste keer mee. Donderdag komt er iemand langs Hebben jullie al aan je omgeving verteld dat je zwanger bent of wacht je daar nog mee?
@mariska welkom nog! Sorry ik sla je gewoon over haha! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben al van alles aan het klaarmaken voor vrijdag. Vrijdagochtend de eerste echo. Daarna korte tijd om bij mijn familie langs te gaan. Shirtje voor zoonlief is klaar (zoals op een paar pagina's terug is te zien) en nu twee slabjes gemaakt voor mijn jongste neefje en nichtje. Misschien wat voorbarig, maar ik wil het graag op een originele manier vertellen. niet met een prenatal shirt 'ik word grote broer', aangezien ik zelf textiel kan drukken met mijn plotter. Zaterdag gaan we een rondje schoonfamilie maken. Ik kijk dus heel erg uit naar vrijdag! Stiekem vind ik het nog erg leuk om een geheimpje te hebben. Vandaag een leugentje om bestwil tegen mijn moeder want zij weet van mijn eisprong. Ik heb gezegd dat ik ongesteld ben geworden en dus maandag moet bellen. Daar koop ik wat tijd mee en kan ik het er bijv op gooien dat ik vrijdag moet komen en of ze dan op wil passen (is ze zeker weten thuis, mijn vader heeft kantoor aan huis dus dat komt goed). Nu snel slapen! welterusten!
Ik ben zelf zwanger geraakt door de MMM bij de eerste. Nu zat ik er ook in, maar tussendoor toch een spontaan wonder! Ik weet dus de impact die het heeft als zwanger worden niet lukt. Kleine moeite voor mij, maar ik maak er andere stellen heel gelukkig mee!
Mariska welkom! En gefeliciteerd! Ik heb een dochter uit dezelfde maand als je zoontje! Wat heb je al vroeg intake bij de vk Zeg! Ik doe niet mee met mvm Ik heb het bog niemand verteld in de omgeving. Vind ik erg lastig vooral op t werk. Na mijn bazin toe. Voelt dan echt als liegen ofzo. Vorige x heb ik het haar na 5 weken zwangerschap al verteld. Ben benieuwd hoelang ik het nu volhoud.
Ik heb een mailtje gestuurd naar mvm met de vraag of ik wel mee kan doen. Aangezien ik hormonen nodig heb gehad om zwanger te worden. Hier weet alleen mijn beste vriendin het en de beste vriend van vl. Ouders en broers vertellen we het na onze eerste echo.
Hallo allemaal! Ik wil mij ook graag aanmelden bij jullie! volgens mijn kalender zou ik 26 sept uitgerekend zijn, maar de cb digital geeft nu pas 1-2 weken aan dus ik denk dat ik minder ver zwanger ben dan ik denk. Ik ben (nog) 27 en dit word hopelijk mijn 2e kindje. groetjes
Gefeliciteerd. Cb rekent pas vanaf de beruchting.. Dan zou het ongeveer well kloppen. Je krijgt 2 wkn kado 😆
Ja dat klopt, ik denk dat ik een late eisprong heb gehad. Bij mijn zoontje had ik op de dag getest dat ik ongi moest worden en stond er 2-3. Nu is de eerste dag van mijn laatste menstruatie 17 dec du had nu ook 2-3 verwacht, zit al op dag 38.
@bagheera ja dat mag, ik heb ook hormonen gehad. Beide keren. Jeetje mina... Uurtje geleden werd ik ineens beroerd! Heel erg maag/darmpijn. Ongeveer dat hele uur op de wc gezeten, aan de race. Ben denk ik 5 kilo lichter haha! Hoort dat erbij of is het een buikgriepje?
Ik kan helaas niet meedoen want ml wil dat ik het weg laat halen. Het is dus erg fijn met jullie hier te kunnen babbelen.
@mamba25 tnx voor je antwoord..dan doe ik heel graag mee..gelijk aanmelden haha @littleus WoW, wat schrik ik van je bericht..waarom wil ml dit??
Waaaaa, een hoop bij te lezen weer. Heerlijk! ( heb het kladblok maar even geopend om zo goed te kunnen reageren op iedereen. Littleus: Gefeliciteerd! Welkom hier! 5e kindje... Wat bijzonder en leuk! Ik kwam bij mijn zwangerschap ook 22 kg aan... pfffff verschrikkelijk. Heb dus nu ladingen wortels, komkommers en tomaatjes in huis gehaald om mijn snacktrek tegemoed te komen. Jemig... opeens lees ik je laatste bericht... Wat is dat nou voor iets geks???? Wat is er in hemelsnaam aan de hand lieverd? Mamba25: Ik heb wat van je apps ook op mijn iphone gezet. Super! Bedankt voor de tip! Super leuk zeg, dat je alles zelf maakt! Je hebt ook een webshop toch? Vind het wel leuk om eens een kijkje te nemen. Wil je 'm pb-en? MadameV: De eerste echo is bij mij op ongeveer 6.5 bij de gynaecoloog. Komt ook vanwege de voorgeschiedenis. Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd. Gemke: Snap dat je liever geen of weinig kraamhulp wil. Is voor iedereen natuurlijk persoonlijk. al lijkt het mij wel heerlijk dat de kids vermaakt worden etc. ( jouw kinderen zijn natuurlijk al ouder, dus kleien en verven hoeft de kraam niet te doen he ahahahahaha ). Ben benieuwd hoe het met je man gaat. Liggen jullie lekker op een lijn nu? Heb je er een goed gevoel over? En weten je kids het al? Lindy: Waarschijnlijk heb ik het gemist, sorry in dat geval, maar wat voor chronische ziekte heb je? MvM hier ook geweest ja. Ga voor de derde keer meedoen en ik start maandag of dinsdag. Mariska: Welkom! En gefeliciteerd natuurlijk! Purple88: Gefeliciteerd en welkom meid!
Ik heb dit links. Zolang de pijn niet erger wordt en geen bloed gaf het zkh aan dat ik me geen zorgen moest maken en dat dit zeer wrsch groeien van de baarmoeder is.
Littleus: Ik heb even in je berichten historie gekeken en zie dat ik meerdere malen heb gereageerd op een topic wat je opende.... Tjonge meisje toch... Weet niet wat ik moet schrijven.... Je zit echt in een waardeloze situatie! Praat hier van je af! Misschien kunnen we je pijn iets verzachten door met je te delen en naar je te "luisteren"! xxxxx
@taart ik stuur je een berichtje met m'n webshop! Hij is momenteel gesloten vanwege alle grote veranderingen komende tijd, maar voor jullie wil ik zeker een uitzondering maken @littleus ik heb ook even zitten spieken. Wat een bizarre wending van 8 maanden proberen, eindelijk zwanger (spontaan ook nog!) en nu dit. Wat is nou echt zijn belangrijkste reden dan? Dat het een handicap kan hebben? Dat kan bij elk kind gebeuren, ook als ze gezond geboren worden op latere leeftijd... Wat heftig van jullie zoontje! Wat ik je heel graag op je hart wil drukken: neem geen overhaaste beslissingen en doe het alleen als je er zelf ook achter staat. Als je er later spijt van krijgt vergeef je het jezelf niet. Sterkte meid!
Ook ik heb even zitten spieken littleus7. Wat een heftig verhaal. Nog steeds niet duidelijk waarom hij na 8 rondes niet meer wilde? Ik ben het eens met de opmerking van mamba..maak geen overhaaste beslissingen! Heel veel sterkte