Gemke hoe gaat het nu? Had je de VK later nog gebeld of heb je het op google gehouden? Mir5555 en Ikke1990 welkom en gefeliciteerd
Ik vind fb nog beetje riskant. Mocht er straks per ongeluk iets mis zijn met privacy instellingen dan weet straks m'n hele lijst dat ik zwanger ben Daar wil ik graag nog Ff mee wachten Vind dit wel heel lastig bijhouden zo op de gsm, dus ben zeker voor een andere optie!
Welkom nieuwe meiden! Gemke ik ben ook wel erg benieuwd hoe t afgelopen is! En ook hoe t met de eerste echo uit onze groep gegaan is!
Hi iedereen! Gemke, bah ik hoop dat het goed is en er niks aan de hand is. Heb vanochtend de vk gebeld en kan er terecht 29 februari in de ochtend. Ben super benieuwd! Hoop voor iedereen dat alles voorspoedig verloopt. Wat ik wel apart vind is dat ik meteen aan mn borsten merkte dat ik zwanger ben (vol, beetje gevoelig en een stuk groter). Ben ook wel iets meer moe, maar heb totaal geen last van misselijkheid? Is dit raar? Of kan dit ook later voorkomen? Wie hebben er allemaal last van misselijkheid en wanneer begon dit?
Ik werd alleen gisteren tijdens het middageten misselijk. Verder nog nergens last van gehad. Ik geloof dat ook niet iedereen er mee te maken krijgt.
@laurita dat is alleen maar heel fijn! Ik heb ook helemaal nergens last van behalve moeheid. Bij de eerste ook. Het is een cliché, zwangere vrouwen boven de pot, maar gelukkig krijgt niet iedereen daarmee te maken. Geniet er maar van! Het is wel mogelijk dat het nog komt. Maar maak je vooral geen zorgen!
Mijn 1e zwangerschap was zwaar. 9 maanden lang spugen om alles, de andere 3 niet en nu ook nog geen last. Alleen enorm last van menstruatiegevoel en heel weeig voel ik mij. En bij mijn bekken auw. Word steeds onzekerder.
@littleus anders blijf je toch elke week een of twee testjes doen? Omdat ik zo weinig voel heb ik vanmorgen ook een test gedaan. De streep was donkerder dan de controlestreep! Dus het loopt nog steeds op. Dat geeft me een gerust gevoel. Ik was net met zoonlief aan het douchen. Toen ik ging bukken voelde ik al een soort bal in m'n onderbuik. Dat zal toch nog niet mijn bm zijn?! Of zit het nu al ter hoogte van waar de rand van je slipje zit?!
Als het goed is zit het nog onder je schaambeen. Mijn test was zo knallend, net als de controlestreep. Ik probeer mij niet gek te maken met meer testen, maar misschien ben ik daar te nuchter voor. En misschien ook wel een beetje angst.
@mamba25 je voelt misschien wel een soort van druk in je buik? Dat voel ik. Alsof ik een balletje voel
Dat dacht ik dus ook! Nou ja... Het is bijna nog maar 3 nachtjes haha! Ik zorg dat ik deze week elke dag bezig ben. Dan gaat de tijd sneller hihi
Kan ik ook aangemeld worden voor het privé clubje 🙈 Ik kan m namelijk ook niet vinden. Hier ook niet misselijk. Wel pijnlijke borsten. Ook ik heb vanochtend gelukkig nog een knaltest in handen..pff ben zo onzeker.. Krampjes etc bah! Het mag van mij wel snel 12 februari zijn!
Dames, Ik vond het super om hier actief te zijn, maar moet even een pauze inlassen. Ik ben gewoonweg KAPOT. Bij de eerste had ik nergens last van.... Nu continu moe, duizelig, misselijk, bandenpijn en moet er snachts steeds uit om te plassen (hebben jullie dat laatste ook?). Blehhhhh Verder wel blij met mijn mini mopje in mijn buik hoor. En kom echt weer terug als ik wat minder moe ben
Ik voel ook (nog) niks voor een fb groepje. Heb er ook 1 van mijn dochter waar ik nog dagelijks contact mee heb maar de stap na fb hebben we pas na 30 weken gemaakt idd met de diehards en dan nog vielen er een paar af Idd misselijk of niet zegt niet perse wat. Ik heb er okk geen last van. Bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Wel heel erg duizelig vraag me af of ik er wat tegen kan doen?! Heb het vandaag ook mijn bazin verteld. Wat een opluchting. Voelt gewoon niet fijn met zo'n geheim te lopen. tegen de rest gaat prima maar ik vind het bij haar juist prettig dat ze het weet. Dan maar vroeg. Gemke hoe is het?!
@audrey take your time! Sterkte! @madamev wauw wat knap dat je het durfde te vertellen! Ik durf het gewoon niet aan m'n baas omdat ik nooit hoogte van m kan krijgen. Ben bang dat ie heel stom/droog reageert ofzo. Hoe reageerde jouw baas? @fb ik begin er ook nog even niet aan. @duizeligheid dat had ik vorige week een ochtend. Weet ook niet zo goed wat ik daaraan moet doen. @gemke ik hoop dat alles oké net jou en de beeb is!
Mamba ze reageerde helemaal goed en feliciteerde me en gunt het me ook. Ik kan heel goed met haar altijd al. En toch voelt het dan niet fijn met zo'n geheim rond te lopen ook al weet ik dat ik er gewoon recht op heb etc etc. Ni zei het weet kan ik de komende weken weer relaxt werken maar ging echt een beetje met tegenzin omdat het voelde als liegen ( slaat nergens op ma goed ) ze zei ook was helemaal niet nodig geweest om je zo te voelen maar ik ben blij dat je het me gewoon verteld