Haha dan weet je baas het nog eerder dan je fam maar als het goed voor je voelt moet je het lekker doen. Ik verwacht niet dat ze het dan van de daken schreeuwt Gisterochtend lag ons zoontje bij ons in bed en ik sliep echt nog. Hij was behoorlijk aan het hoesten enzo, dus ik pakte hem om en legde hem als een baby tegen me aan. Ik was ervan overtuigd dat ik een baby vast had. Een meisje. Dus na een tijdje dacht ik; wie is dit eigenlijk?! Hahaha dreams.....
Ik ben er nog hoor had avonddienst, dan kan ik helaas niet hier komen kletsen. Maar bloedverlies, helaas het is er nog steeds ...en na opstaan vanochtend rechtsonder lichte kramp, wat nu weer weg is. Omdat ik overal lees dat je het door moet geven aan je vk heb ik gebeld. Maar ik weet ook dat die er weinig mee kunnen. Ik ben pas 6 weken en het vruchtje is pas 4 weken oud ...al heb ik een vroeg ei gehad 3 dagen na de menstruatie dus zou het zo moeten zijn dat het vruchtje zon 5 weken oud is ...maar goed. ik legde het haar uit en had het gevoel dat ik de vk moest geruststellen, ze toonde veel medeleven maar ik heb er zelf geen slecht gevoel bij. Ik heb eerder het vermoede dat het gaat om een halve miskraam ... En mocht het zo zijn dat de zwangerschap niet doorzet tja ...dan kunnen we daar ook weinig aan doen. Voor een echo was het nog te vroeg hiervoor zou ik minstens 6 weken en 4 dagen moeten zijn zei ze... vond ze heel stom maar dit is om teleurstelling te voorkomen en dat snap ik ook.. al bij al morgen een afspraak bij de vk en dan gelijk de verwijzing voor de echo halen en die volgende week maar plannen dan .. verder heb ik wel het idee dat mijn buik groeit of anders (harder) aanvoelt ...wat mij dus ook doet denken dat het wel goed zit .. we zullen het zien .. er was nog iemand met bloed verlies weet even niet meer wat haar naam was ...hoe gaat het met haar nu
@gemke fijn om wat van je te horen. Als je er zelf gerust over bent lijkt me dat een goed teken, toch? Meer kun je toch even niet doen. Wat raar dat je minstens 6w4d moet zijn voor een echo. Ik ga op 6.0 voor de eerste en heb bij mijn eerste zwangerschap ook een echo met 5.6 gehad. Daar was ook al een hartje op te zien toen. Maar ze zullen zo hun redenen hebben denk ik. Succes meid!
ik denk dat dat is omdat in het begin je uitgerekende datum meer een gok is en het dus ook jonger kan zijn dan je denkt waardoor er misschien niets te zien is en je er dus niet wijzer van word ...iemand die dan al in paniek is zou hier alleen maar meer van streek door raken ik vind het wel logisch ...15 jaar geleden mocht het pas met 12 ween gekeken worden en werd er alleen met 8 weken via een dopler naar het hartje gezocht 8 jaar geleden was het 8 weken ik vind 6 weken erg vroeg daardoor...maar goed heb het een en ander dus al meegemaakt dus sta er allemaal vrij nuchter in ... het kan overkomen alsof het me niets doet ..tegendeel is waar hoor ik zou het heel erg vinden als er straks niks meer blijkt te zijn omdat dit wel eens mijn allerlaatste kans zou kunnen zijn dat ik nog een zwangerschap mee mag maken...dit is wat mij betrefd ook een gelukje want eerlijk gezegd dacht ik dat ik in de overgang zat hahahahaha.. maar nogmaals ik weet ook dat mocht er geen kindje komen dan heeft de natuur dat bepaald dat het niet levensvatbaar zou zijn en dan heb ik daar ook vrede mee ik heb 3 heerlijk gezonde kinderen die voor een groot deel heel zelfstandig zijn dat is ook lekker het idee dat ik weer van voor af aan moest beginnen was ook echt wel effe slikken .. ik snap dat dat op mensen die het niet lukt om zwanger te worden of die na veel pijn en moeite zwanger zijn geworden dat raar over komt wat ik allemaal zeg vandaar dat ik het wilde uitleggen
Wat fijn Gemke dat je er een goed gevoel bij hebt Ik zag het idd de uitnodiging voor de club Thsnx! Mijn bazin zal het idd niet door vertellen haha die wist het vorige x ook eerder dan mijn Fam
@gemke ik vind het wel dapper wat je zegt, dat het dan zo had moeten zijn. Dat is misschien ook wel zo, maar voor je je daar bij neer kunt leggen........ Nu zijn de echo's nog steeds pas vanaf 8 weken bij de vk hoor. En daar kom je pas voor het eerst als je gewoon op een normale manier zwanger bent geworden. Ik loop al tijden bij de gyn, zat aan hormonen, kreeg wekelijks inwendige echo's, dus dan willen ze het zelf ook graag zien. Een soort beloning voor de rottijd die je daarvoor hebt gehad Het zwanger worden vind ik geen bal aan. Sterker nog, ik heb er een hekel aan. Het is een zakelijke bijeenkomst zeg ik altijd maar Ik vind het dan ook echt niet erg dat ik een inwendige echo krijg. Integendeel: geef me er maar zo een! Dan is het beeld goed duidelijk! 15 jaar geleden was alle apparatuur ook nog minder ver ontwikkeld he, haha! Maar ik hoop gewoon van harte dat het vals alarm is voor je!!! knuffel!
Dat was ik! Gelukkig sinds twee dagen gestopt. Ik ga er vanuit dat ik niet meer zwanger ben helaas. Ik ben stolsels en rood bloed verloren en kreeg later ook buikpijn helaas. Ik ben helaas nog op vakantie. Maar heb morgen contact met de vk. Ik heb vee positieve verhalen gelezen. Bloed hoeft niet het einde te betekenen alleen bij mij weeden mijn testjes ook lichter. Dus dat maakte een makkelijk optelsommetje.! Afwachten is het enige wat je kan doen. Hoe rot het ook is. Sterkte meid en ik hoop oo mooie echo foto's volgende week van jou.
Pfff wat een nare verhalen allemaal. Ik zou gek worden bij een bloeding of dat er iets niet goed is, al weet ik dat de natuur dat zelf bepaald. Dit kindje is voor mij een wonder aangezien het eerst niet wilde en daarna ml niet meer wilde en ik uiteindelijk toch zwanger bleek