Bevallings lijst 16 september t/m 30 sept 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lindy, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linniejj

Linniejj Actief lid

11 aug 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Dankjewel lysta :) het is een onwijze gerustelling! Ik was ook ape trots :D

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Wij bij de eerste 9 maanden, maar we mochtend na 6 maanden 'cyclusloos' te zijn ook gelijk door naar de gyn omdat mijn schoonmoeder niet meer lang te leven had. Ze is uiteindelijk 4 dagen na de 20 weken echo overleden.
    Dit keer 5 maanden, maar ik zat na 1 maand al bij de gyn met de smoes dat ik al 3 maanden niks had. Maar ik kende mijn lichaam en wist dat het toch niet ging gebeuren..

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Linniejj, gefeliciteerd en welkom. En wat een mooie echo.

MJK, supergoed nieuws! Wat fijn dat je een goed echo en een kloppend hartje had.

Gemke, goede instelling. Je komt sterk over. Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan.

Mamba, ook jij hebt vrijdag een goede echo. Spannend zeg dat je al zo snel naar de kleine mag kijken.

Hier gisteren mijn woning verkocht. Overdracht is al op 1 maart en we hebben nog geen woonruimte. Druk opzoek dus. Stressvol maar tegelijkertijd is de timing ook weer perfect. Het is een goede afleiding voor de komende tijd, waardoor de weken hopelijk voorbijvliegen.

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Beter snel verkocht als te lang niet toch belony 😉 Komt vast goed!

Linnie dat valt idd wel mee ja! Hier 7 maanden bij de eerste incl ontpillen maar ben maar 3 x ongesteld geweest. Nu zelfs eerste ronde raak. Moet soms nog even landen haha

5. gemke

gemke Niet meer actief

Gisteravond is het bloeden in zijn gebeel gestopt en vanochtend beroerd op gestaan ...
    Hoewel deze zwangerschap totaal anders is als de vorige 2 twee denk ik dat het wel goed zit allemaal...

Heb gisteren bij de vk het ook gehad over de nekplooi meting die ik moet laten doen op medische indicatie.
    Daar werd best wel op aangedrongen wat ik wel jammer vind aangezien ik me nu daarover druk maak ....

6. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Wat fijn dat het bloeden is gestopt. Wel lastig dat hun zo aandringen op de nekplooi meting.

7. Linniejj

Linniejj Actief lid

11 aug 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    @mamba25 Wat slim hihi! Dan word je cyclus toch soort van 'reset'? Of zeg ik nu iets geks ;)

@MadameV Jeetje 1e ronde raak! Wat goed zeg! Geen tijd om ongeduldig te worden :D

@Belony Wat leuk dat jullie je huis hebben kunnen verkopen.. hebben jullie al wat anders op het oog? Stressvol, maar stiekem ook wel leuk toch het idee dat jullie in jullie nieuwe huis een kindje erbij krijgen :)

@Gemke Wat fijn dat het bloeden is gestopt zeg!!

8. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik wil het ook graag maar waarom dringen ze er bij jou op aan?
    En fijn dat het bloeden gestopt is zeg

9. gemke

gemke Niet meer actief

@littleus7: vanwege mijn leeftijd (36) en het bloeden omdat het totaal anders is als bij andere zwangerschappen..en de hoofdreden vanwege een nichtje wat geboren is met dandy walker syndroom (oa waterhoofd)

10. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gemke: oke ik snap dat dan heel goed. Kansen zijn er bij jullie.
    Ik word volgende maand 37 en wil het daarom ook.
    Al werk ik vaak in gezinnen waarbij ze hun 1e kindje pas midden 30 krijgen.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat fijn dat het is gestopt Gemke! Misschien moet je de nekplooimeting meer als extra controle zien?

Wij laten verder geen extra testen uitvoeren. Hebben daar verder ook geen speciale reden voor om het wel te doen zeg maar

Idd linnie Haha klopt ben niet ongeduldig geweest. Ma nou wel tot de echo haha

12. Linniejj

Linniejj Actief lid

11 aug 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Hahaha MadameV ja dat dan weer wel, hoop dat de tijd snel gaat! :D Ik mag 22 februari weer voor de termijnecho

13. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    MadameV, hij stond al te lang in de verkoop (5 jaar!!!), dus ik ben superblij dat het nu eindelijk verkocht is.

Linniejj, we hebben morgen 2 bezichtigingen en maandag nog 1. Hoop dat het wat is. En inderdaad een leuk idee straks in een ander huis met de kleine. Zeker omdat onze huidige woning veel te klein was.

Gemke, blij om te lezen dat het bloeden gestopt is.

14. Linniejj

Linniejj Actief lid

11 aug 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Wat spannend Belony, naar wat voor huizen kijken jullie?

15. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Fijn dat het bloeden gestopt is, nu je nog helemaal weer lekker gaan voelen. Had je met de nekplooimeting al zelf rekening gehouden ivm je leeftijd en je nichtje? Evengoed raar dat ze er al zo op aandringen. De eerste echo moet jij nog krijgen (want dan kunnen ze die meting nog niet doen toch?). Als daarmee alles gerustgesteld is hadden ze dan nog wat meer erover kunnen praten. Hoop dat alles goed blijft gaan bij je.

MadameV, ik ben ook ongeduldig aan het worden. Volgens mij heb ik m een dag eerder dan jou. Vooral omdat ik bijna nergens last van heb, ik raak al gewend aan de paar symptomen die ik heb.

Belony, gefeliciteerd met de verkoop van je huis.

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Belony oh dat is idd alwel een hele tijd ja! Fijn dat jullie hem nu kwijt zijn.

Lysta ik heb 25 februari. Jij de 24e dus? Ik ben zooo zooo moe. Echt heel extreem. Dus wat dat betreft merk ik het wel verder ook weinig klachten.

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Waaaaaa ik ben zo moeeeeeeeee
    Zo, dat is gezegd :D

Morgen de eerste echo! Spannend....!

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @belony wauw wat goed dat je woning verkocht is!!! Zeker na zo'n tijd! Dan heb je nu idd mooie afleiding voor de wachttijd.

@gemke een afwijkende nekplooi zien ze sowieso al snel hoor. Bij mijn broer en schoonzus zagen ze met 9 welen al dat het kindje niet goed was. Na 16 weken is het overleden. Maar ze zagen het dus al heel vroeg. Dat was hun eerste echo. Natuurlijk hoop ik voor jou het beste!!

Ik ben geslooooooooopt!!! Hele dag 30 kleuters gehad. Intensief.
    We hebben het verteld aan mijn ouders! Was nog enige chaos. Mijn schoonzus viel ineens binnen maar de bijbehorende broer was juist net weg. Dus dat vonden we niet leuk. M'n moeder moest goed kijken maar ze was in shock! Ze moest -wederom- huilen. Wat een wonder!
    Daarna naar die broer en schoonzus geweest en het witte slabje gegeven. Blijkbaar had mijn moeder dus niets doorverteld dat we bezig waren want ze wisten van niets en waren dus ontzettend verrast!
    Straks is mijn zusje nog aan de beurs haar vriend is er maar af en toe, dus daar wachten we even niet op haha.
    Morgen echo!!!!!! En vertellen aan broer2 en schoonzus. Mijn zus en zwager moeten het ook nog weten, maar wanneer weten we nog niet zo goed. Heerlijk om erover te kunnen praten!

19. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag jou echo mamba25?
    Hoe laat mag je?

20. Linniejj

Linniejj Actief lid

11 aug 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    wat leuk dat je het al mensen heb kunnen vertellen mamba25! En vandaag je echo!! :D

Deel Deze Pagina