Het bloeden is niet gestopt het komt wn het gaat. Het gekke is wel dat ik sochtens een bloeding heb en dan mijn onderug en bovenbenen pijn doen geen kramp maar een vreemde pijn...als ik ga lopen zwakt dat af op mijn werk stopt het bloeden en heb nu avonddienst ben on half 12 klaar dan bloed io noet meer ...tot de volgende ochtend ...en moe ben ik ook steeds meer ik zou heel de dag kunnen slapen ...dit is nieuw sinds een paar dagen wat mij dan wel weer hoop geeft
Lieve meiden het ziet er goed uit! Ze dacht een hartje te zien maar het was nog vaag. ze heeft 6w2d gemeten dus onze berekening klopt aardig! Ik ben zo blij man!!!!!! Hier een foto van ons pindaatje
Oooh super Mamba! Wat dacht je zelf alweer precies qua termijn? Wat een klein boontje, zo bijzonder! Was de echo uit-of inwendig?
@jfelice ik zat op 6w0d vandaag. De echo was inwendig. Maakt mij niets uit want dat ben ik al maanden gewend. Moet zeggen dat de echo van zoonlief beter was met 6.0 maar ach. Het os goed zo ik ben zo gelukkig!!!
Die is veel duidelijker ja! Ik heb best een stomme fertiliteitsarts. Zij heeft zero inlevingsvermogen. Het scherm stond zo dat ik niets kon zien. Ik moest helemaal naar voren komen. Dus ik zei nog: 'ik kan het niet zo goed zien' reageerde ze niet op. Beetje jammer.... Over een paar weken kan de Doppler weer uit de kast en kan ik lekker thuis naar het hartje luisteren hihi!
@linniej een apparaatje waarmee je het hartje kunt luisteren! Heb ik toen aangeschaft omdat ons neefje met 39.6 overleden was. Zo kon ik thuis lekker luisteren wanneer ik maar wilde
Thnxx denk dat ik dan maar even bestel, dat vind ik toch wel erg leuk! Kan vanaf 12 weken worden gebruikt lees ik! Hoe gaat het verder met jullie 'symptomen' Op wat misselijkheid in de ochtend en wanneer ik moe word in de avond na heb ik eigenlijk nergens last van!
Oh taart ook zon mooie echo! Heerlijk! Mamba: heb jij destijds onderzoek gedaan naar de anglesound? Ik wilde er nl tijdens mijn 1e zwangerschap heel graag een, maar mijn zus had er een en die zei dat het kn het ziekenhuis echt heeel sterk afgeraden werd.. Dus was er een beetje huiverig voor geworden...
Wat een mooie, duidelijke echo zeg. Hier van die felle steken in mijn buik. Weet iemand wat dat kan zijn?