Bevallings lijst 16 september t/m 30 sept 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lindy, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden met deze week een echo.. veel kijk plezier
    Hopen op heel veel kloppende hartjes en goed nieuws

2. gemke

gemke Niet meer actief

Effe afkloppen al 2 dagen geen bloed te bekennen ...
    En donderdag komt dichterbij ...ik voel me wel zwanger dus denk dat het wel goed zit

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel, Lindy!

Gemke, goed nieuws. Ik hoop dat er vanaf nu geen bloed meer is en dat alles goed zit met de kleine. Bijna donderdag!

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Gelukkig meisj.
    Heb je veel bloed verloren?
    Ik wil je een hart onder de riem steken heb.ook flink wat bloed verloren zaterdag avond/nacht...
    Bij mij bleek het de bmm die bloeden.. wrschijnlijk door obstipatie.. bloed was de dag er na weg..

Ga voor je duimen op goede echo

5. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat schrikken zeg allemaal!! Duim voor jullie :)

6. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr heb vandaag hele heftige steken rechts bij mijn lies. Heb ook giga veel stress. Meer die mij kunnen vertellen wat dat is?

7. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Dus hier zijn jullie allemaal!! Haha gezellie 😊
    Ik vandaag ook steekjes littleus ik denk zelf gewoon omdat alles groeit vanbinnen.
    Vandaag voor het eerst echt misselijk! Ik weet dat ik nu moet eten maar ik krijg geen hap door mn keel... ga in elk geval de groente proberen. De rest geloof ik wel

8. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja groente is het belangrijkste

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lde steken horen bij de termijn.
    Het is het groeien en uitzetten van je baarmoeder en het oprekken van de banden.. heel vervelend. Maar helaas hoort het er bij.
    Je merkt dit al heel snel als je te veel gedaan hebt.
    En stress is funest.. zeker lichamelijk.. probeer zo veel mogelijk te ontspannen.
    Lekker warme kruik op je buikje 😊

10. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Meiden.. ik ga nu echt officieel afscheid van jullie nemen hier. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Het is me allemaal veel te druk met mijn verdubbelde werk, gezin en zwangerschap.
    Wij gaan over twee weken keihard genieten van onze week naar Rome met z'n tweetjes. Even bijtanken!

Verder heb ik ook echt niets te melden. De inhoud komt bij mij pas meer als ik wat meer privé kan kletsen. Dus in een club. Jammer dat ZP dat om gaat gooien. Ik heb er fijne vriendschappen aan overgehouden vorige keer.
    Ik wens jullie allemaal veel geluk!

11. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Jee wat zal jij geschrokken zijn lindy!
    Fijn dat je gelijk direct kon.

Gemke, hopelijk blijft t bloeden nu weg.

Littleus: lieverd..... Dat zal de groei zijn denk ik, maar zorg aub goed voor jezelf! Hoe is de situatie nu thuis?

Mamba: jammer! Maar ik,snap het.....
    Misschien heb je zo af en toe zin/tijd. Gewoon zonder verplichting mag natuurlijk ook hè?! :)

12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Littleus, ook ik denk dat dat door de groei komt. Hoe gaat het nu met je?

Mamba, jammer, maar begrijpelijk. Laat je heel af en toe weten hoe het met je is of hoe je echo's zijn geweest? Ik spreek jou sowieso al in een andere topic.

13. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat hier met ups en downs.
    Gisteren heeft hij muj geblokt op app en de hel3 dag niet tgen mij gepraat. Ik ben op

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Littleus, och wat vreselijk. Wat moet jij je alleen voelen. Is het zo uit de hand gelopen dan? Dikke knuffel meid.

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @littleus je man heeft jou geblokt?!!!

Sorry kan het toch niet loslaten haha dus miss blijf ik idd beetje op de achtergrond meelezen en schrijven als ik gaatjes heb

16. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn man had mij gisteren geblokt.
    Dat doe je toch niet?

Vandaag de vk gebeld hoe ik mij voel en mij zorgen maak etc.
    Misschien mag ik tussen de middag een echo doen.
    Anders krijg ik het van een vk waar ik nu werk.
    Zij zegt als ze het niet doen kom je hier vrijdag voor een echo

17. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Lindy, dat lijkt me ook schrikken vooral na een mooie echo. Gelukkig dat er niks fout is.

Atjongsma, vervelend dat je zo misselijk bent, gaat het vandaag beter?

Littleus, wat rot weer. Is hij weer zo omgeslagen? Het ging toch de goede kant op bij jullie. Ik hoop dat je snel een echo krijgt, dan heb je al iets minder zorgen.

18. gemke

gemke Niet meer actief

@littleus wat een klootzak (sorry zijn de hormonen) kan zo boos worden om hoe dat ie met je omgaat nu bah ...
    Maar goed aan zijn familie had je ook al niet veel he ..
    Hoop dat je een beetje terrecht kan bij je eigen familie en vrienden ..en dat die kerel bij draait raar gedoe zeg grow up ..

Hier begin ik het spannend te vinden morgen de echo ...man ook merk ik want ondanks dat hij niet nog een kindje wilde denkt ie vollop mee en betrapt ie zichzelf hierop...
    2 weken geleden nog ruzie over weghalen maar ondertussen wel op grotere woningen reageren.
    En hiep hiep hoera de kleine hoeft straks niet in de kelder te slapen (grapje) we hebben een nieuwbouw woning toegewezen gekregen vlakbij mijn werk ...
    Ik hoop hiermee ook wat punten te scoren bij mijn werk want zit maar in fase a en alles is dus onzeker nu ...
    Rollercoaster leventje hier op het moment want zal nu ook school van de andere kids enz moeten regelen..
    Lekker dan heb ik voor het eerst in mijn leven ouderbijdrage betaald kan ik het weer terug gaan halen hahahahaha

19. gemke

gemke Niet meer actief

Oh en nog iets geks ik meen de kleine te voelen zo afentoe....straks ben ik verder was mijn laatste bloeding die korter duurde dan de laatste keer wel een menstruatie eigenlijk ...straks ben ik al veel verder

20. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$
    Oh dat zou bijzonder zijn.
    Morgen had jij de echo ook?

Deel Deze Pagina