Omdat ik mij niet lekker voelde mag ik van de vk vanmiddag om half 5 de eerste echo doen. Vind het zo eng. En man gaat mee. Lekker onverschillig. Zou hij last van zijn hormonen hebben?
Hee Lysta, lief dat je het vraagt, maar nee nog steeds/alweer misselijk.. broodje tussen de middag viel totaal verkeerd. Dus nu tegen mijn principes in aan de cola. Hopelijk wordt de misselijkheid daar iets minder van. En nu ik dit typ steken bij mijn schaamstreek. Maar zal wel wezen omdat het vanbinnen aan het werk is allemaal 😉 Hoe is het met jou verder? @littleus hè jakkie het zit je ook niet mee allemaal.. rustig an!!
Ik heb wel een soort van spierpijn in m'n buik gehad vorige week maar dat is nu even voorbij Laat je niet gek maken dames. Dit hoort een mooie tijd te zijn en vergeet vooral niet te genieten!! Ik duim voor de komende echo's!
Ik kom even een dikke knuffel aan iedereen .. De carnaval heeft er hier goed ingehakt. Ben bekaf.. Nu alles gewassen morgen alles terug de zolder op.. En nog even genieten van de vakantie ☺ met de kiddies.. Fijne aaf meiden
Littleus, wat fijn dat je een goede echo had en dat je zoveel dagen vooruit bent gezet. Hoe voel je je nu? Hoe ging het thuis gisteren na de echo?
Gemke heel veel succes vandaag bij je echo. Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt en dat alles goed is. Ik duim voor je.
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje Soof87 - 28 jaar - 1e kindje Maze - 29 jaar - 2e kindje 17 september Dilya - 24 jaar - 1e kindje 18 september Preciouslove - 24 jaar - 2e kindje Valerieke - 26 jaar - 1e kindje 19 september JFelice - 32 jaar - 2e kindje Mirya - 35 jaar - 1e kindje MJK - 30 jaar - 1e kindje Linniejj - 27 jaar - 1e kindje 20 september RebbelleFlower - 24 jaar - 1e kindje Taart1611 - 33 jaar - 2e kindje Gemke - 36 jaar - 4e kindje Queeniev87 - 28 jaar - 2e kindje 21 september Veldmuis - 23 jaar - 1e kindje Saskia5 - 26 jaar - 2e kindje Mariska89 - 26 jaar - 2e kindje Mamba25 - 25 jaar - 2e kindje 22 september Happy91 - 24 jaar - 1e kindje Braam - 20 jaar - 1e kindje 23 september 24 september Linnepinna - 29 jaar - 2e kindje 25 september NienT - 29 jaar - 2e kindje Littleus7 - 36 jaar - 5e kindje 26 september Nijntjenijn - 29 jaar - 2e kindje Laurita123 - 27 jaar - 1e kindje Jij82 - 24 jaar - 1e kindje Purple88 - 27 jaar - 2e kindje 27 september MadameV - 27 jaar - 2e kindje Stephake23 - ?? jaar - 1e kindje 28 september Belony - 38 jaar - 1e kindje Atjongsma - 27 jaar - 1e kindje Mir5555 - ?? jaar - 4e kindje 29 september Lysta - 30 jaar - 1e kindje ER14 - ...... jaar - 2e kindje 30 september Bagheera3 - ?? jaar - 1e kindje Ziva15 - 28 jaar - 5e kindje uitgerekende datum onbekend EstherI - ....... jaar - ..... kindje Desjavu - ...... jaar - ...... kindje *Sterretje* Vakantieganger Meisje, jongen, verrassing Afspraken 11 febr. Gemke - echo ivm met bloedverlies 11 febr. Purple88 - 1e echo 11 febr. Taart1611 - 2e echo 12 febr. Belony - 1e echo gyn 12 febr. Bagheera3 - 1e echo 15 febr. Soof87 - eerste afspraak en 1e echo 15 febr. Stephake23 - 2e echo 17 febr. Mamba25 - 2e echo vk 17 febr. Mirya - 1e echo 18 febr. Littleus7 - intake en 1e echo 19 febr. Atjongsma - 1e echo 22 febr. Mirya - intake vk 22 febr. Linniejj - Termijnecho 24 febr Lysta - intake en 1e echo 25 febr. MadameV - 1e echo 25 febr. Maze - 1e echo 25 febr. Taart1611 - 3e echo 26 febr. Gemke - afspraak gyn 1 mrt. MadameV - intake vk Wil je ook op onze lijst? Gezellig! Pas hem aan of geef even door dan verander ik hem
Dankje ben nu onderweg stikzenuwachtig bah Gelukkig rijd ik zelf geen auto want ik val steeds bijna in slaap door de zenuwen hahaha
Heel veel echo kijk plezier.. Hier een rot nacht er op zitten. Blehh. Strax met de kids wat ondernemen.. ☺ het is hier Tenslotte vakantie
Dames ik ga jullie verlaten Op de echo was helaas niks meer te zien Ik baal ervan maar heb er ook vrede mee Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe
Hij zei thuis; nu hebben we toch de kers op de taart. Hij zag, en besefte: dit is ons kindje en het hartje klopt. Hij was wel blij dat het er geen 2 waren. Tijdens onderzoeken had ik steeds 2 grote eitjes. Het zit in onze familie
Jawel hoor ik kan vrij makkelijk schakelen hoewle we ernaar uitkeken was het niet gepland .. Gek genoeg is mijn man die het er niet mee eens was zieker van dan ik
Wij hebben vanmorgen een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. bij de meting iets minder ver dan ik dacht: 6 weken en 5 dagen. Nu 4 maart (op mijn verjaardag) de termijnecho vind het allemaal nog heel spannend omdat mijn vorige zwangerschap op dit termijn stopte.