Oh Gemke dikke knuffel. En je gevoel was elke x nog wel zo goed! Wat kunnen die mannen toch als bladeren aan de boom omslaan. Rustig aan he. Ook al kun je goed schakelen dit is niet iets om f snel om te schakelen lijkt me. Sterkte
@gemke he wat een domper zeg.. sterkte. @littleus heel apart... Van blokken op je tel naar 'we hebben de kers op de taart' hij slaat wel snel om he? @purple fijn dat je een goede echo had. Maar in je handtekening staat 6,5 week? Of had je toen pas bij 12 wk ongeveer je eerste echo? Hier is namelijk rond 12 weken de officiële termijn echo. Dan kunnen ze het pas met meer zekerheid zeggen.
Gemke wat jammer! Dames, ik haak weer in.. Heb een aantal daagjes ij het ziekenhuis gelegen i.v.m uitdrogingsverschijnselen. Dus vanaf maandag al aan een sonde, maar nu wel thuis sinds gisteren middag. Maar hield niets meer binnen. Het gaat nu weer goed!
Nee Gemke! Dit is niet het nieuws wat ik verwachtte en hoopte. Heel veel sterkte meid en doe rustig aan. Purple, fijn dat je een goede echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gezien. Littleus, fijn dat je man is bijgedraaid. Hopelijk blijft dat zo en krijg je de steun die je hoort te krijgen.
Mannen... Hier ook een man die vlgens mij denkt dat ie Zwanger is... hahaha Vreet buien sagerijing bohhhh
Gemke: sjit, dat is waardeloos zeg! Flikker je even heel hard van je roze wolk...... Sterkte mop! X Precious: blehhhhh dat is ook niet leuk. Hopelijk sterk je snel aan meid!
Purple: joepie! Gefeliciteerd met je eerste echo! Als ik je goed begrepen heb, ging je zwangerschap rond 6,5 mis. Is het geen optie dat je vraagt om over 1,5 nog eens te komen ter geruststelling?
Ook ik had vanmorgen mijn echo. De tweede al. Ik was echt enorm nerveus en toen ze inwendig keek, zag ze niets. Tjonge.... Ik werd helemaal misselijk van spanning. Uitwendig kwam ons kleine krentje gelijk in beeld. Termijn ongeveer 8 weken, dus ik zal mijn banner even aanpassen vooralsnog. Over 2 wkn mag ik weer terug voor termijnecho en dan laat ik direct de nipt prikken. 4 dagen daarna hebben we dan weer een afspraak over "hoe verder", aangezien ik terug ga naar de verloskundige en dan einde zwangerschap weer naar de gyn. Om over keizersnede etc te praten. Lekker verwarrend hè?! Komende weken vind ik spannend! Met name het wachten op de uitslag van de nipt. Ik vind het trouwens erg leuk dat ik weer eens echt terug moest lezen hier! Gezellig!!!
Heel veel sterkte Gemke, ook voor je man. Purple88, gefeliciteerd met je goede echo. PreciousLove, dan heb je het ook goed te pakken gehad, hopen dat het vanaf nu beter gaat. Taart1611 fijn dat je tweede echo ook goed is gegaan, geloof meteen dat het even schrikken is. Mijn man heeft afgelopen week besloten dat hij eindelijk wilt leren hoe de wasmachine werkt (vond hij altijd mijn taakje , hij doet wel wat dingen in huis hoor) omdat hij straks meer van het huishouden wilt kunnen doen als de kleine er is.
Taart, dat was schrikken zeg. Maar gelukkig is alles goed. Gefeliciteerd. Lysta, hahaha beter laat dan nooit. Mijn vent mag de was niet meer doen. Ja behalve als het alleen zijn was betreft. Hij sorteert niet, niks. Hup alles erin.
Jeetje ik kijk ff niet en van alles gebeurd! @gemke jeetje wat schrikken,en wat erg! Heel veel sterkte! @taart ook bij jou schrikken, maar toch fijn dat alles goed was! @preciouslove beterschap! Geen fratsen, goed om jezelf denken! Wat leuk om over jullie echo's te lezen! Hier nog ff een weekje geduld hebben 😊 Rustig an allemaal!