Wat ben je mooi!!!! Nee, je kunt het niet meer ontkennen hihi. Ik zie nog niks, maar merk wel (vooral 's avonds) dat er iets gebeurt.
hoi hoi dames, ben al een tijd niet actief geweest, was verschrikkelijk ziek (misselijk en spugen tot wel 20 keer per dag ) 2 keer opgenomen geweest in zh baaah... nu gaat het iets beter qua spugen, nog altijd misselijk. ben nog nooi zo ver gekomen in me vorige zwangerschappen. had termijnecho gehad en ben uitgerekend op 13-09-2016 wat eigenlijk onmogrlijk is (bn zeker van mn ei) maargoed... hoe is het met jullie??
Haai meiden Heb astmatische bronchitus.. wrschijnlijk aangewakkerd door de zwangerschap al jaren geen astma klachten en nu helaas wel weer. Heb een puffer gekregen en daarmee moet ik het doen.. Vannacht prima geslapen.. Giga zenuwachtig strax de 3e echo.. Om half 7.. heel me dag vol gepland dus die dag vliegt hopelijk voor bij.. Hoe is het hier.. ik zal vanavond even de laptop er bij pakken om te reageren
Danes ik ga jullie verlaten. Wij hebben ervoor gekozen om de zwangerschap te beeindigen... Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en een prachtige baby toe! Liefs
Dilya, 20 keer per dag spugen jeetje. Gelukkig gaat het nu beter met je. Lindy, wat vervelend zeg. Ik hoop dat de puffer helpt. Heel veel succes en plezier bij je echo vanavond. Saskia5, wat een heftig en zwaar besluit, wat de reden ook mag zijn. Heel veel sterkte, meid.
Jeetje wat heb ik een hoop gemist.. sorry hoor allemaal, maar wat heb ik me beroerd gevoeld de laatste 2 weken. Ook ik hield niets binnen Had geen energie niets. Nu is dat weer alleen in de ochtend wat goed vol te houden is. Wel last van lage rugpijn. Maar gister wel de 10 weken echo gehad. En dan weet je echt gelijk waar je het allemaal voor doet, wat was dat geweldig zeg! Ik ben er nog steeds een beetje van onder de indruk.. is ook ons eerste kindje dus nog allemaal nieuw voor ons. Een klein heel bewegelijk kindje in mijn buik. Alles zag er goed uit. Ik was gister precies 10 weken en onze uitgerekende datum is 19 september.
Linniejj, fijn dat het beter gaat met je. Gefeliciteerd met je goede echo. Lindy, hoe is het gegaan gisteren?
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 13 september Dilya - 24 jaar - 1e kindje 14 september Soof87 - 28 jaar - 1e kindje 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje Maze - 29 jaar - 2e kindje 17 september 18 september Preciouslove - 24 jaar - 2e kindje Valerieke - 26 jaar - 1e kindje 19 september JFelice - 32 jaar - 2e kindje Mirya - 35 jaar - 1e kindje MJK - 30 jaar - 1e kindje Linniejj - 27 jaar - 1e kindje Littleus7 - 36 jaar - 5e kindje 20 september RebbelleFlower - 24 jaar - 1e kindje Taart1611 - 33 jaar - 2e kindje Queeniev87 - 28 jaar - 2e kindje 21 september Veldmuis - 23 jaar - 1e kindje Mariska89 - 26 jaar - 2e kindje Mamba25 - 26 jaar - 2e kindje 22 september Happy91 - 24 jaar - 1e kindje Braam - 20 jaar - 1e kindje 23 september 24 september Linnepinna - 29 jaar - 2e kindje 25 september NienT - 29 jaar - 2e kindje Mommy11 - 25 jaar - 3e kindje 26 september Nijntjenijn - 29 jaar - 2e kindje Laurita123 - 27 jaar - 1e kindje Jij82 - 24 jaar - 1e kindje Purple88 - 27 jaar - 2e kindje 27 september Stephake23 - ?? jaar - 1e kindje 28 september Belony - 38 jaar - 1e kindje Atjongsma - 27 jaar - 1e kindje Mir5555 - ?? jaar - 4e kindje 29 september Lysta - 30 jaar - 1e kindje ER14 - ...... jaar - 2e kindje 30 september Bagheera3 - ?? jaar - 1e kindje Ziva15 - 28 jaar - 5e kindje uitgerekende datum onbekend EstherI - ....... jaar - ..... kindje 💫Sterretjes💫 Vakantieganger Gemke Desjavu MadameV Meisje, jongen, verrassing Afspraken 24 febr. Lysta - intake en 1e echo 25 febr. Maze - 1e echo 25 febr. Taart1611 - 3e echo 26 febr. Belony - 2e echo 29 febr. Ziva15 - 2e echo 2 mrt. PreciousLove - termijnecho 3 mrt. Mommy11 - termijnecho 4 mrt. Purple88 - termijnecho 10 mrt. Atjongsma - 2e echo + intake 11 mrt. Belony - termijnecho Wil je ook op onze lijst? Gezellig! Pas hem aan of geef even door dan verander ik hem
Daarstraks mijn echo gehad, zo blij. Hij ligt precies op schema, hartje klopte en hij was al goed aan het bewegen. Ik krijg de echo niet duidelijker dan dit om aan jullie te laten zien. PreciousLove, leuk dat buikje. Bij mij is nog niets aan mijn buik te zien, maar ik loop ook iets achter op jou en het is mijn eerste dus dat zal beide iets schelen. Dilya, wel rot al twee opnames. Hoop dat het vanaf nu beter gaat. Lindy. Bij mij is de astma ook verergerd door de zwangerschap, moet nu vaker de puffer gebruiken. Scheelt het nu je de puffer gebruikt? Hoop dat jou echo ook weer mooi was. Saskia, sterkte met je besluit. Linniejj, blij dat het alweer beter gaat en fijn dat je weer een goede echo had.
Lysta wat fijn dat jullie een goede echo hadden! Vond je het ook zo indrukwekkend?? Hier ook mijn echo van maandag Ons wiebelkontje!
Oh prachtig dames die echo's 😍 Ik moet nog een week wachten, en vind het best spannend ook al heb ik twee weken geleden een kloppend hartje gezien. Die spannende weken ook, en ze kruipennn voorbij
Hoe zit het met jullie kwaaltjes trouwens, Ik was misselijk; en zere borsten.. Misselijkheid een weekje minder geweest en nu lijkt het weer terug te komen wn lijken de borsten weer minder gevoelig.
Spannend! Maar die week is vast zo voorbij! Ik had ook last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Beide zo goed als weg nu. Daarvoor in de plaats is wel pijn in mijn onderrug gekomen
Hej meiden! Zojuist terug van het ziekenhuis en heb een mooie termijnecho gehad! Vandaag precies 10 weken, dus mijn uitgerekende datum kan naar 22 september. Tevens gelijk bloed af laten nemen voor de NIPT. Dus er zijn spannende wachtweken aangebroken nu. Slapen jullie ook zo onrustig? Ik word heel vaak wakker snachts. Onrustig, warm, dromen, plassen, etcetera. Heel vervelend. Verder heb ik eigenlijk geen trek in avondeten. Komt dat ook bekend voor? Daarna dan wel savonds trek in allemaal lekkers. We hebben zelfs alle chips etc weggegooid....
hoi allemaal. Ik ben 21 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. op het moment ben ik 14 weken en 2 dagen! Ik ben op 23 augustus uitgerekend. Zo spannend allemaal!
Lysta gefeliciteerd met je goede echo Mommy11, hier ook misselijk en zere borsten. Sommige dagen is mijn misselijkheid wat minder dan andere dagen. Taart ook jij gefeliciteerd met je goede echo. Heel herkenbaar dat onrustig slapen. Moet er een paar keer uit om te plassen en inderdaad erg warm. Jongmama20 gefeliciteerd met je zwangerschap. Je mag van mij hier best blijven kletsen hoor, maar misschien heb je je vergist in de topic? Dit is namelijk de septembertopic.