Bevallings lijst 16 september t/m 30 sept 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lindy, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje85

Koetje85 Lid

5 nov 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het toevoegen
    Ter aanvulling. Mijn leeftijd is 30, en we gaan voor ons eerste kindje.
    Ik lees dat jij inderdaad best veel symptomen hebt. Dit zal ook lang niet altijd even fijn zijn, maar geen maakt je onzeker.
    We zullen het toch echt nog een weekje vol moeten houden tot de volgende echo.

2. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Aangepast :)

Ja de misselijkheid is natuurlijk niet altijd even fijn. Maar ik heb dagen gehad dat het minder aanwezig was en dat maakte me meteen onzeker, dus laat de misselijkheid er maar lekker zijn. En eczeem is echt heel vervelend omdat het op mijn handen en tussen mijn vingers zit.

Wat kan een week lang duren zeg :)

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Preciouslove fijn dat je een goede echo had.

Soof super nieuws dat de combinatietest goed was!

Wat betreft weinig klachten hebben. Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook totaal geen kwalen gehad en werd er toen ook onzeker van. Maar het zegt helemaal niets want we hebben een gezonde zoon mogen krijgen. Dus ik zou zeggen probeer er van te genieten dat je je zo goed voelt!

4. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Mijn vorige zwangerschappen, waar m'n dochter en zoon zijn geboren ook totaal geen kwaaltjes hoor in het begin! Behalve die verrekte obstipatie dan, maar die heb ik altijd 😁🙄
    Nu was ik wat misselijk in t begin, en bij vlagen heel soms. Obstipatie en moe... Verder niet echt. Borsten ook gevoelig, maar ik heb een borstvergroting gehad en na de vergroting was het gevoel sowieso anders, dus ik kam het niet vergelijken met de vorige keren

5. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    PreciousLove fijn weer zo'n mooie echo.

Welkom Koetje. Kan me wel iets voorstellen met die onzekerheid. Een echo is meer bevestiging dan wat kwaaltjes. Bij de eerste echo was ik blij dat er toch echt wat in me leefde (ik heb wel wat kwaaltjes, maar zou ze zo vergeten). Gelukkig gaan de dagen uiteindelijk toch voorbij.

6. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Vind het ook echt spannend... Net alsof ik die week naar de 12 weken nog enger vind. 😱

Maar ik vind ook dat overal een ander antwoord wordt gegeven wanneer kritieke periode voorbij, dus wanneer de meeste miskramen voorkomen.
    Tussen 8e en 11e week, andere weer tussen 8e en 13e week... En mijn VK zei juist weer meeste kans tot 8 week.
    Weet wel dat je niet meer kan doen dan afwachten, maar ik ben zo'n stress kip.
    En wil t zo graag bekend maken, maar aan de ene kant durf ik het toch ook weer niet...
    In mijn kennissen/vriendenkring hebben op Facebook al twee mensen aangekondigd dat ze een kindje verwachten, beide gedaan rond 11 week.

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Je ziet wel vaker dat mensen het na de termijnecho bekend maken. Wij wachten tot 12/13 weken.

Ook ik vind het enger worden naarmate de 12 weken nadert. En deze dagen lijken echt voorbij te kruipen :)

8. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hoi dames,

Ik meld me ook aan, 26 jaar en zwanger van ons 4e kindje, ik zie dat iedereen al volop echos heeft gehad helaas heb ik mijn 1e echo pas over 3 weken, ik zal dan 14 weken zijn.

9. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. mag ik vragen waarom je zo lang moet wachten op echo?

10. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    vandaag echo van de combitest gehad, kans 1 op 5.000
    en wat was onze uk druk zeg. ben helemaal verloefddd, maar durf nig niet aan de werld te vertellen dat we in verwachting zijn...

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dilay wat fijn! Maar je bent al bijna 13 weken :) heb je nog steeds weinig vertrouwen in je zwangerschap? Je mag nu best vertrouwen hebben in je eigen lichaam en kindje! Je bent de onzekere weken voorbij! Of waren al je sterretjes na de 12 weken?

Zonnestraal wat jammer dat jw pas met 14 weken een echo krijgt. Waarom dan pas? Dat wachten moeten vreselijk voor je zijn.

12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Zonnestraal, welkom en gefeliciteerd. Wat is je uitgerende datum? Dan plaats ik je op de lijst. Ik ben ook benieuwd waarom je zo laat oas je eerste echo krijgt. Denk niet dat ik dat zolang had volgehouden.

Dilya, wat een goed nieuws! Wanneer denk je het te gaan vertellen dan?

13. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Welkom Zonnestraal!
    Wat jammer dat je nog zo lang op een echo moest wachten, ik kreeg m ook pas met 10+5 weken, dus heb met 7+6 zelf een laten maken en zelf betaald bij Baby in Beeld ...

14. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    al mijn sterretjes waren tuusen de 6-8 weken... toch blijft het spannend vind ik.
    wil graag geslachtsbepalingsecho laten doen rond de 15 weken en dan pas vertellen..? heb nou hele slechte band met mijn schoonfamilie, wat nog extra lastig maakt.
    mijn schoonma gaf mij de schuld van me miskramen(zogenaamd ben ik ziek en moet me laten onderzoeken...) als het aan mij lag zo ik het aan haar helamaal niet vertellen, maar heb een man die gehecht is aan zijn moeder..

15. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43

Helemaal niet gek hoor, je moet doen wat voor jou goed voelt.
    En ik begrijp dat je het haar liever helemaal niet zou vertellen dan.. Jemig wat Een achterlijk iets om te Zeggen zeg

16. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Welkom zonnestraal.

Dilya, wat een verhaal. Gaat je man wel tegen die verhalen in? Wat een idee om iemand de schuld van miskramen te geven :x. Snap goed dat je het vertellen wilt uitstellen.

Wij hebben het de (schoon)ouders na de eerste echo verteld (met 9 weken) maar verder wilde ik het niet vertellen, vind het ook fijn om nog even te wachten. Volgende week weer een echo als het goed is ben ik dan 12 weken. Ben aan het aftellen.

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dilya, heel begrijpelijk dat het spannend blijft. Ik heb hetzelfde. Na 3 miskramen zit het er bij mij gewoon niet in om onbezorgd zwanger te zijn. Ben nooit zover gekomen als nu (bij mij stopte het hartje steeds tussen de 7-8 weken), maar ik blijf het eng vinden en heb nog steeds niet de drang om het aan iemand te vertellen.

Wat een ontzettende nare opmerking van je schoonmoeder. Ik zou ook geen zin meer hebben om het haar te vertellen. Hopelijk kan ze het opbrengen om straks blij te reageren op het nieuws.

Lysta, wij lopen ongeveer gelijk. Ook ik ben aan het aftellen.

18. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Dankje!

Ik woon in het buiteland.
    Verloskundigen hebben hier geen echo appratuur dus voor echos moet je naar het ziekenhuis alleen zijn de wachttijden daar enorm lang.

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #1119 Belony, 7 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016
    Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016

10 september