Iemand een idee hoe ik mijn weerstand veilig kan verhogen.. slaap al voldoende uren.. Neem mijn rust.. eet regelmatig. Drink water
AuderyD ik zit nu op 12dpo normaal zou ik rond 10-11 dpo ongetemd gaan worden. FF had gemiddelde op 12 gezet dus vandaag mijn NOD! Lindy ik vind de dagen wel weken lijken nu haha! Maar komt misschien omdat het weekend is en morgen weer gewoon werken dus gaat de tijd sneller hoop ik haha. Slik je vitamine pillen? Speciaal voor zwangere want in gewone zit teveel vitamine A. Dat helpt ook voor je weerstand. Ik slik ze van de etos zit gelijk foliumzuur in ook! Super handig!
Ohw 10 dagen is niet echt een korte lf hoor. Tenminste, dat zei mijn gyn. Lindy, inderdaad, vitaminen. Ik slik alleen foliumzuur, ik ga volgende week even andere vitaminen halen (ik had bij de vorige gewoon die van de kruidvat). Vervelend van je koortslippen! Hopelijk is je weerstand snel weer in orde. Die van mij is op dit moment ook nog steeds naar!
Gefeliciteerd Taart!!! Ik zie idd een heel licht streepje! In het een zal die wel mooi duidelijk zijn hoeveel DPO zit je?
Lindy, ben jij ook zo gammel? Ik drink de hele dag verse jus d'orange en slik vitamines(foliumzuur). Ik hik tegen de griep aan. Taart! Jeeeej, heerlijk welkom!!! Vandaag is mijn officiele NOD. Natuurlijk WEER een test gedaan en een vette roze streep met de action test! Joepie. Begint nu steeds meer door te dringen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/606690-creatieve-mamas-babyuitzet.html#post19386732 Als iemand een idee heeft?
Hé Ik heb zojuist een Facebook pagina aangemaakt voor alle mama's die in september 2016 zijn uitgerekend! Het is een besloten groep ALLEEN voor september mama's. Niemand kan dus zien dat jij je aanmeld. dus ook niemand weet van familie/vrienden dat je zwanger bent.. kom en klets gezellig mee! https://www.facebook.com/groups/529968473839495/ Als jullie hier blijven OOK goed hoor!!
Ik heb even gekeken. De privacy instellingen moeten op "geheim" worden gezet. Eerder zal ik in ieder geval niet joinen