ah hope, wat leuk!!! hier ook een jongetje het voelt zo onwerkelijk en zo raar. toen de echoscopiste zei jullie krijgen een Zoontje... kon me tranen niet inhouden. zoontje hihi
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 10 september Hope85 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 13 september Dilya - 24 jaar - 1e kindje - jongen 14 september Soof87 - 28 jaar - 1e kindje 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje Maze - 29 jaar - 2e kindje Preciouslove - 24 jaar - 2e kindje - jongen EstherI - ?? jaar - ?? kindje 17 september Koetje85 - 30 jaar - 1e kindje 18 september Valerieke - 26 jaar - 1e kindje Mamba25 - 26 jaar - 2e kindje 19 september JFelice - 32 jaar - 2e kindje Mirya - 35 jaar - 1e kindje MJK - 30 jaar - 1e kindje Linniejj - 27 jaar - 1e kindje Littleus7 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Zonnestraal2 - 26 jaar - 4e kindje 20 september RebbelleFlower - 24 jaar - 1e kindje Queeniev87 - 28 jaar - 2e kindje 21 september Veldmuis - 23 jaar - 1e kindje Mariska89 - 26 jaar - 2e kindje 22 september Happy91 - 24 jaar - 1e kindje Braam - 20 jaar - 1e kindje Taart1611 - 33 jaar - 2e kindje - jongen 23 september 24 september Linnepinna - 29 jaar - 2e kindje Mommy11 - 25 jaar - 3e kindje 25 september NienT - 29 jaar - 2e kindje 26 september Nijntjenijn - 29 jaar - 2e kindje Laurita123 - 27 jaar - 1e kindje Purple88 - 27 jaar - 2e kindje 27 september Stephake23 - ?? jaar - 1e kindje Belony - 38 jaar - 1e kindje - verrassing 28 september Mir5555 - ?? jaar - 4e kindje Lysta - 30 jaar - 1e kindje 29 september ER14 - ...... jaar - 2e kindje 30 september Atjongsma - 27 jaar - 1e kindje 💫Sterretjes💫 Vakantieganger Gemke Desjavu MadameV Jij82 Ziva15 Meisje (1) Jongen (4) Verrassing (1) Afspraken 1 april. Lindy - geslachtsbepaling 2 april. Mommy11 - geslachtsbepaling 13 apr. Lysta - echo 15 apr. Belony - 16 wkn echo 21 apr. Hope85 - 20 wkn echo 25 apr. Lindy - 20 wkn echo 6 mei. Mommy11 - 20 wkn echo Wil je ook op onze lijst? Gezellig! Pas hem aan of geef even door dan verander ik hem
Hee ladies, sorry ik moet echt vaker kijken hier!! Jeetje taart, wat moet dat schrikken geweest zijn!! Kan me voorstellen dat er van alles door je heen ging! Maar gelukkig dat alles goed was, dat is je zo gegund! Mijn vk vroeg me om te lachen of te kuchen om het te laten bewegen, en toen dat niet hielp terwijl ik op de bank lag dan mijn voeten omhoog en mijn kont op en neer te bewegen en dat hielp toen werd ie wakker. Misschien handig om te weten voor de volgende keer. Wow wat een mooie echo weer Belony! Zo mooi scherp ook, wow! Jij hebt steeds van die mooie duidelijke echo's haha zo mooi! Lekker genieten 😊 Wat positiekleding betreft, dit draag ik nu sinds 2 weken ofzo, maar puur omdat het lekker zit, het elastiek zit nog losjes. Maar zal straks steeds strakker gaan zitten haha! Zal morgen nog even kijken of ik nog een oude broek pas voor de lol 😀 Verder heb ik al een paar dagen last van mijn buik, begon met af en toe steekjes, maar vandaag echt buikpijn.. Morgen vk maar even bellen, of weten jullie wat dit kan zijn? Kan dit al bandenpijn zijn? Of is het mijn baarmoeder die groeit? Maakt me wat angstig 😊 De 29e weer controle, en hopelijk krijgen we eindelijk het hartje te horen! Kan niet wachten!
Hoop jongens he. Mn man zei gisteren avond tegen me... sinds dat we het weten loop je helemaal te stralen... Haha. Merk wel dat mensen om me heen denken dat we meisje krijgen omdat ik zo happy ben. (Wij houden geslacht voor ons zelf ). Ben je soms meer compleet als je jongen en meisje hebt? Voel me gelukkiger dan ooit nu ik weet dat ik twee prachtige zoons krijg en heb gevoel me zelf te moeten verdedigen omdat ons gezin met twee zoontjes volmaakt is (maar dat verdedigen kan dus niet omdat wij het voor ons zelf houden). Natuurlijk zal ik nu nooit weten hoe het is om dochter te krijgen. Maar vind mn jongensgezin geweldig. Valt me op dat mensen er vanuit gaan dat je graag andere geslacht hoopt te krijgen als je er al eentje hebt. ervaren anderen dit ook zo? Allerbelangrijkste is dat goed gaat met ons kindje en ben super dankbaar dat dit wonder ons twee keer gegeven wordt. En kan me niets meer wensen dan twee gezonde zoons.
Atjongsma, dat is volgens mij je baarmoeder die groeit. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik voel het ook constant. Hope, mooi gesproken! Dit wordt ons eerste kindje dus ik heb het zelf nooit ervaren, maar ik heb het inderdaad wel eens van anderen gehoord die twee of meer kindjes van hetzelfde geslacht hebben. Alsof je gezin dan niet of minder compleet is. Belachelijk. Fijn dat je zo straalt. Je mag terecht blij zijn!
Geweldig Hope!! Ik denk zelf ook dat ik een jongetje krijg, maar het blijft tot aan het eind een verrassing
Hope, Ook bij ons is de volgende zoon op komst! Mensen gaan er wel van uit dat ik graag een meisje wilde inderdaad. Ze vullen dat zelf in. Vinden mij ook een meisjes type. Maar toch... Dit is eigenlijk de 3e jongen op rij en ik heb t gevoel dat ook al krijgen we 6 kinderen, dan zijn t nog allemaal jongens! Hahaha ( nee, die wens is er niet hoor) Een vriendin schetste de situatie dat ze me al helemaal zag zitten: aan tafel met broodjes en knakworsten en ei en dan wachten op de mannetjes die terug komen van de voetbal. Ik werd gewoon emotioneel van dat beeld. Zag het echt helemaal voor me. Het klopt gewoon!
Trouwens, gister idd nog een echo gehad bij de gyn. Ze heeft me enorm gerustgesteld en heel uitgebreid de tijd genomen voor de echo: blaasje, maagje, 5 vingertjes aan de handjes, mooie voetjes, goeie ontwikkeling van de hersentjes etc. Heel fijn dus. Direct afgesproken dat ik toch bij de gyn onder controle ipv bij de vk. Dit betekend dus elke 3 wkn controle een echo. Dus dat is echt heeeeeeel erg fijn.
Lindy, je verwaarloost ons niet, iedereen heeft periodes dat het drukker is. Wel balen van de collectanten Hope en Dilya, wat leuk nog 2 een jongetjes er bij op de lijst. Wordt al een blauwe lijst zo Hope, denk dat sommige het idee leuk vinden om een setje te hebben (een jongen en een meisje) maar denk dat 2 (of meer) van het zelfde geslacht net zo leuk kan zijn. Taart, fijn dat je nog een geruststellende echo hebt gehad en dat je bij de gyn mag blijven. Zal je meer rust geven. Ik kwam er vanochtend achter dat ik nog steeds wat afval. Tussen de twee echo's was ik al wat afgevallen (maar een paar kilo dus niet echt veel) en de vk zei dat het nu nog niet erg was maar moet wel in de gaten houden dat ik me niet slap ga voelen en het mag ook niet te veel doorzetten. Ik at namelijk nog steeds hetzelfde als voorheen en ook wat meer fruit ernaast en wat koek en ik hou alles binnen. Nu ben ik afgelopen week wel iets meer nog gaan eten maar ben weer een kilo kwijt. Ik geloof niet dat het nu al kwaad kan en die kleine krijgt toch eerst wat hij nodig heeft maar snap het niet goed.
Taart dat fijn dat je onder controle bij de gyn blijft en dat ze een uitgebreide echo gedaan heeft. Hier precies zelfde gevoel bij mn jongens... fijn dat jij ook zo compleet gevoel hebt bij je jongens!
Taart, wat fijn dat alles in orde is. Het is een geruststellende gedachte dat je bij de gyn onder controle blijft. Dat heb ik ook en al die extra echo's zijn heel fijn Lysta, even in de gaten houden inderdaad. Soof, spannend
dag dames, hoe gaat het hier? ik las in het begin over een facebookgroep? klikte op de link maar kreeg de melding dat deze groep jier bestaat.? hoe was jullie paasweekend?
Dilya, hij bestaat wel, maar is een geheime groep. Ik denk dat 'm daarom niet kan zien. PreciousLove is beheerder van die groep. Je kunt het beste haar even een privebericht sturen.