Bevallings lijst 16 september t/m 30 sept 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lindy, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Joepieee 30 wkn 😍😍

Gister wouden we de box op zetten..
    Hadden we overgekocht.. helaas missen we bijna de helft van de schroeven.. baal zo enorm 😣..
    Dus gister avond meteen een andere besteld..
    2e hands is dus niet altijd goedkoper 😥...

Verder is hier bijna alles klaar.. op wat kleine dingentjes na 😆

2. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk Soof met het geboortekaartje aan de slag! Een vriendin gaat die van ons ontwerpen. Deze week gaan we even met haar zitten om de ideeën door te nemen en dan laten we het verder aan haar over. Ik ben heel benieuwd!

Vervelend Taart dat je zo duizelig bent. Kun je daar iets aan doen?

Vandaag ook de 30 weken bereikt. Ik vind het ineens zo snel gaan. Weer een week gewerkt en nog vier te gaan voor mijn verlof. Hoe gaat het werken bij jullie? Ik vind het nu na de vakantie wel heftig. Mijn buik zit meer in de weg en ik heb sneller last van mijn rug. Mijn collega’s zijn wel heel lief, dus dat is fijn. Ik weet alleen niet of ik het nog fulltime vol ga houden tot mijn verlof. We gaan het zien!

Na jouw verhaal Lindy, ga ik ook maar even met de box puzzelen. Ik heb hem op marktplaats gekocht maar nog niet in elkaar gezet en er eigenlijk ook maar op vertrouwd dat het goed zal zijn. Nog genoeg voor te bereiden in ieder geval! Zo maar even aan de slag met de laatste doos gekregen spulletjes uitzoeken. De kast ligt al vol met kleertjes tot en met maat 98.

Hebben jullie nog leuke weekend plannen? Het wordt in ieder geval lekker weer! :D

3. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Taart, zijn de duizelingen al wat weggetrokken of nog zo'n last van?

Lindy, balen van de box. Is de andere wel een nieuwe of weer 2de hands?

Het werken hier gaat nog goed, merk het wel als ik veel moet lopen in combinatie met trappen op en af dus dan pak ik af en toe de lift.

We hebben vandaag een wandelwagen gekocht met autostoeltje. Mijn man gaat ons bed morgen in elkaar zetten (heeft hij vandaag alles voor gezaagd) en vanavond weer eens uit eten met zijn tweetjes.

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lindy wat balen zeg van je box... :(
    Heb je de nieuwe al binnen?

Myria wat vervelend dat je meer last van je buik krijgt tijdens het werken... gelukkig schiet je verlof al op... nog 4 weken. Hopelijk hou je het vol. Was de box bij jou wel compleet?

Lysta wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor een kinderwagen en autostoel... top! Kan je dat weer van je lijstje strepen. Ik wil komende week ook lijstje maken met alles wat nog mist en volgend weekend even online shoppen ;)
    Veel plezier vanavond met jullie etentje... Leuk zeg.

Hier gaat het ook goed :) wil volgend weekend weer doorgaan met de voorbereidingen. Kleertjes en spullen wassen en strijken, wieg box etc van zolder halen, vluchttas vast bij elkaar pakken voor zover dat kan. Ben dan al 32 weken... de tijd vliegt. Is waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik zwanger ben en dan vliegt het me wel eens aan dat de weken zo snel gaan en ik nog zo graag wil genieten van het bijzondere gevoel van zwanger zijn en de kleine in mn buik voelen.

5. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb gisteren op mijn uitzetlijstje ook nog even alles afgestreept wat we al hebben, blijkt dat we bijna alles toch al bij elkaar gesprokkeld hebben door af en toe wat aan te schaffen. Mijn man was al helemaal verbaasd. Het lijkt zo weinig nog in het echt dan wanneer je het op papier ziet staan. Het zal wel meevallen als we dadelijk de babykamer op orde hebben en daar alles in hebben staan.

Hope, lijkt me ook een apart gevoel om al te weten dat dit voor je de laatste keer is.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    De nieuwe box komt morgen binnen 😆

Bohh hebben jullie ook last van de warme nachten..?

Mirya lekkwr bezig zo te lezen 😆
    Hier ook alle kleertje uirgezocht van demy.. heb tot 74 alles liggen.

Lysta hoe was het etentje..
    Wij zijn vrijdag geweest 😆
    Leuk wandelwagen gekoxht.
    Welke heb je gekozen.?

Hope hier ook exht laatste zwangerschap..
    Voelt soms zo gek he..
    En dan vliegen de weken ook nog voorbij..
    Nog even genieten van het getrappel in de buik 😆

Lysta ja ik had dat dus ook met lijstje afvinken ecjt zo van hun.. hebben gewoom alles al.. hihi.
    Scheelt weer hebben we tijd voor andere dingen

7. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Vannacht had ik het ook te warm en later heb ik s nachts toch maar weer een deken over mijn benen gelegd omdat ik vaak kramp in mijn kuit krijg als mijn benen afkoelen (ook als is het heet buiten).

Was fijn om nog even met z'n tweeën uit eten te gaan (en lekker ;)). We hebben gekozen voor de mutsy igo.

Lindy, jij kreeg deze week te horen of je eerder moest bevallen toch?

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat lekker allemaal etentjes lees ik :p

Gek he lindy te weten dat dit gekriebel in je buik nooit meer terug komt. Nooit meer met je dikke zwangere buik pronken... ohhh dat vind ik wel echt heel jammer. En tegelijkertijd voel ik me zo gezegend dat ik twee keer een eigen kindje in mn buik mocht dragen. Echt fantastisch!

Lysta leuk dat jullie voor de mutsy gegaan zijn.

Ik hoor jullie over de uutzetlijst... die ga ik straks ook eens afvinken. Eens kijken hoe ver ik kom :)

Afgelopen weekend ben ik ontzettend druk geweest en dat heeft mn buik flink moeten bezuren. Dus vandaag even een versnelling lager.

9. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier even een paar dagen offline geweest. Van het weekend verhuisd en ben bekaf!! Zwanger zijn en verhuizen ........ please shoot me! 😖😖

Mirya, Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Goed dat jullie een jongensnaam hebben. Hier inmiddels een meisjesnaam, maar een jongensnaam blijft lastig. Hier ook last van mijn buik (met name de onderkant) als ik niet rustig aan doe.

Hope, hoe voel je je nu? Nog steeds duizelig en niet lekker?

Lindy, leuk de opmerking van je zoon. Ik denk ook dat ik voor de raamsticker ga. Wat ontzettend balen van de box zeg. Ik hoop dat jullie niet heel veel geld kwijt waren voor de nieuwe.

Taart, wat vervelend dat je je zo voelt. Gaat het al iets beter?

Lysta, fijn dat jullie geslaagd zijn voor de wandelwagen en autostoeltje.

Hier nog geen geboortekaartje uitgezocht. Dacht laatst hét geboortekaartje te hebben. Had een proefdruk besteld, maar de printkwaliteit viel zo tegen. Dat had ik ook gemaild naar dat bedrijf, waren ze nog beledigd ook.

10. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Belony, ik geloof het meteen dat het verhuizen zo tegen valt. Hebben jullie ook meteen de babykamer ingericht?
    Leuk als de printkwaliteit van het bedrijf tegen valt en ze het zelf niet willen weten. Dus weer opnieuw zoeken voor jullie. Zoeken jullie twee soorten kaartjes (een voor een jongen en een voor een meisje) of iets dat bij allebei past?

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ohh belony je zal wel op zijn na zo'n weekend. Is het mooi geworden?
    Wat balen van je geboortekaartje zeg... nu kan je weer over nieuw beginnen.balen zeg!

Ik heb af en toe nog last van duizeligheid maar lang niet zo veel als paar weken geleden. Donderdag weer controle dus dan zal mn bloeddruk weer gemeten worden.

Taart hoe gaat het met jou duizeligheid?

Hebben jullie al het gevoel dat jullie kindjes goed liggen. Hier erg vaak getrappel onderin en bij controles ligt het vaak in stuit dus hoop dat de baby nog goed gaat liggen.

12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #1632 Belony, 12 jul 2016
    Laatst bewerkt: 12 jul 2016
    Lysta, het stuc- en schilderwerk van de babykamer hebben we meteen meegenomen met de verbouwing van de rest. Volgende week vrijdag worden de babykamer, kinderwagen en box geleverd. En vanaf nu kan ik me volledig gaan focussen op de verdere aankleding en de babyuitzet. :)

Ik was zo blij dat ik eindelijk een kaartje had en dan moet ik inderdaad weer verder zoeken. Baal ontzettend. Ja, wij gaan voor 2 soorten kaartjes. Wat doen jullie?

Hope, fijn dat het de goede kant op gaat. Hopelijk ben je er snel helemaal van af.
    Onze woning is erg mooi geworden. Ik ben erg blij met het resultaat. Waar ik me in vergist heb zijn de gordijnen van de woonkamer. Het waren gelukkig showbanen en als ik die samenvoeg dan is de breedte precies goed voor de babykamer. Gelukkig passen de stof en de kleur daar goed. Dus opzoek naar nieuwe gordijnen voor de woonkamer.

13. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #1633 Belony, 12 jul 2016
    Laatst bewerkt: 12 jul 2016
    Hope, ik voel de kleine bijna altijd links naast mijn navel. Ook wel eens onderin, maar toch het vaakst daar. Gisteren en eergisteren stond mijn buik links naast mijn navel zelfs bol. Heel raar om te zien. Weet nou niet of dat dat het hoofdje was of het kontje of wellicht iets anders? Geen idee, maak alles voor het eerst mee haha :D

14. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hope:
    Gisteren op controle geweest bij de gyn. Alles is gecheckt ( bloed, urine, bloeddruk ) en alles was goed. Ze wijt het nu aan hyperventilatie. Advies was dus om het wat rustiger aan te gaan doen. En dat vind ik zoooooo lastig!

Belony:
    Balen van je geboortekaart. Als ik je een tip mag geven: ga met de proefdruk naar een drukker in de buurt! Bij mijn zoon had ik een voorbeeldkaart die ik aangepast wilde hebben en dat heeft ie gedaan.
    En nu heb ik een kaart via internet, en die service was zooooo slecht ( wel betalen en lang wachten op proefdruk ) dat ik nu wederom deze drukker benader.
    Qua kosten ben ik hooguit hetzelfde kwijt als op internet, dus daar hoef ik het niet voor te laten. Zou het echt eens proberen!

15. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Belony, wij hebben een leuk kaartje gevonden die bij allebei goed kan (was ook meer toeval dat we die tegenkwamen en meteen leuk vonden want we waren nog gewoon aan het kijken wat er allemaal was.)

Taart, fijn dat alle waarden goed waren. Heb je vaak last van hyperventilatie dan? Rustig aan moeten doen zou ik ook lastig vinden.

Ligging, hier voel ik ook veel onder mijn navel al vanaf dat ik de kleine voel maar met de 20 weken echo lag die nog met het hoofd naar beneden en de beentjes naar boven. Ik weet wel dat de kleine inmiddels met de rug in mijn andere zij ligt sindsdien maar of het stuit is hebben ze vorige keer niets over gezegd.

16. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    jeetje Belony, ik moet er idd niet aan denken om te gaan verhuizen in deze tijd :$

geboortekaartjes is hier nog lastig. ik heb wel een voorkeur maar mijn man is nog niet overtuigd.

Wij hebben de babykamer zo goed als klaar. Alleen de hele oude kast van mijn opa moet nog geverfd worden en de naam moet nog uitgezaagd worden.

Ik ben momenteel halve dagen gaan werken, trok het echt niet meer.. fysiek en pychisch niet :(

We hebben vorige week een heel groot beschuit met de naam erop gehaald, die kom aan de deur te hangen als hij geboren is :D

Vandaag groeiecho gehad, meneer lag krom in mijn buik, in stuit en hoofd richting mijn navel. Zijn buik en hoofd lopen ongeveer 2 weken voor, maar scheen niet zo heel erg te zijn ivm de diabetes die ik heb.

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat een gezellig geklets weer :)

Taart wat vervelend dat het waarschijnlijk door hyperventilatie komt. Kan je op je werk rustiger aan doen of thuis meer dingen uitbesteden. Klinkt altijd zo makkelijk he 'doe rustig aan' maar in de praktijk is het zo lastig. En dan moet het ook nog in de aard van beestje zitten om rustig aan te kunnen doen ;)

Purple je kast klinkt erg gaaf!
    heb je nog veel last van je zwangerschapsdiabetes?
    Hopelijk gaat de kleine nog draaien. En ligt het straks keurig met hoofdje naar beneden. :)

Belony ben jij weer beetje bijgekomen van afgelopen weekend? Of nog druk met de nasleep? Hopelijk kan je het mu weer wat rustiger aan doen.

18. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Purple, jammer dat je nog maar halve dagen kunt werken. Heeft dat ook te maken met de diabetes of met de zwangerschap zelf? Hoe lang moet je nog voor je met verlof kan?

19. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    gelukkig niet met de diabetes. Al vind ik het momenteel heel lastig met de suikers en word er echt gek van. Hele dagen lukt mij niet meer om vol te houden. Pijn in mn bekken en last van mijn buik. gelukkig nog 'maar' 5 weken te werken:)

20. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig gaat het werken hier wel weer wat beter. Ik neem meer pauze over de dag verdeeld en laat iets meer aan mijn collega’s over.

De box heb ik nog niet opgezet. Ik wil hem niet nu al in de woonkamer hebben staan, dus ik neem de gok dat alle schroeven erbij zitten. Ik heb er in ieder geval een aardige zak vol van liggen.

Fijn Belony, dat de verhuizing achter de rug is en je je nu meer kunt richten op de aankleding van de babykamer. Vervelend dat het geboorte kaartje tegenviel. Ongelofelijk dat het bedrijf feedback niet meeneemt om zichzelf te verbeteren! Wij laten het kaartje door een vriendin ontwerpen. Daar gaat ze binnenkort mee aan de slag. Ik ben benieuwd!

Bij de vorige controle bij de vk lag de baby met zijn hoofdje naar beneden en kontje omhoog. Je ziet vaak aan een kant een grotere bobbel van zijn kontje en rechts zitten meestal zijn voetjes. Zit ik te lang rechtop, dan schopt hij even lekker tegen mijn ribben aan ;)

Lastig he Taart om het rustiger aan te doen. Ik heb het idee dat ik van alles mis, maar het is ook niet fijn om je lichamelijk niet goed te voelen. Voor mij is dat dan wel het stukje wat mij over de streep trekt om het rustiger aan te doen.

Purple, goed om aan de bel te trekken als het niet meer lukt. Al is dat ook wel lastig, maar zo kun je de laatste 5 weken misschien nog wat beter vol houden. Hier is het met nog drie weken te gaan echt aftellen!

Deel Deze Pagina