Heb 2 crackers binnen.. maar blehh wat ben ik misselijk.. kan er nu echt nie meer onder uit. Zwangerschaps sympthomen zijn een feit.. Agh ja.. lekker rustig aan vandaag ☺
Hier ook bang voor mk maar denk er gelukkig alleen aan bij een toiletbezoekje. Niet leuk Lindy! Ik ben eigenlijk alleen in de nacht misselijk en helaas echt snot verkouden. Hoop dat het snel over is. Durf ook geen medicijnen te slikken. Genieten jullie nu of ook extra van jullie bed omdat je nu nog in alle posities kan liggen? En je lievelingskleding omdat het nu nog allemaal past? Ik merk ook dat ik mijn zoontje meer aandacht geef. Straks moet hij delen 😁.
Ik probeer mezelf al aan te leren op m'n zij te slapen haha ben echt een buikslaper! Overigens zit mijn jeans al een stuk strakker!! Normaal moest ik een riem om en nu niet!! Zijn de darmen denk ik? Was namelijk wel afgevallen zag ik vanmorgen. 0,6 kg (in 1-1,5 week ongeveer. Was voordat ik wist dat ik zwanger was nog op dieet).
Ik kan mijn skinnys al nie meer aan 😢😢 Heb nu leggings met oversides shirt aan Of jurkjes.. broek gister in de kast gelegd het doet zeer op mijn buik.. In bed ben ik nog zo blij dat ik bog confortabel kan liggen.. dat was bij robin hel.. ik sliep met mijn voedingskussen.. en nog kon ik niet lekker liggen.. Hier spelen de homoontkes toxh wel flink op. Vriend heeft het al meerdere keren te verduren gehad.. Soms was de reden wel gegrond.. Maar soms ook om niks...
Hier ook 1 kilo kwijt.. maar buik is al paar cm dikker ☺ Ik deed bij robin mijn buikomvang bij houden zo zag je de cm er snel aanvliegen zo leuk om te zien
Wat een goede idee Lindy dat opmeten! Ga ik ook doen! Leuk zeg Vind zo raar dat broeken nu al strakker zitten haha ben net 4 weken!!
Wat grappig. Ik pas gelukkig alles nog maar volgende week gaan we op vakantie en hoop dat ik dan m'n zomerkleding nog pas en dat het verder nog niet opvalt. Ik denk ook dat het de darmen zijn. Zal morgenochtend nog een keer wegen dan kan ik de extra kilo's goed bijhouden
Ik ga vanavond thuis even alles (terug)lezen. Mag ik alvast op de lijst, mijn uitgerekende datum is 19 september. Verder ben ik 30 jaar oud en zal dit ons eerste (o zo welkom) kindje zijn.
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje 17 september Dilya - 24 jaar - 1e kindje vakantieganger- ? jaar - 2e kindje 18 september Preciouslove - 24 jaar - 2e kindje 19 september Felice - 32 jaar - 2 e kindje Mjk - 30 jaar - 1e kindje 20 september RebbelleFlower - 24 jaar - 1e kindje Taart - 33 jaar - 2 e kindje 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september Meisje, jongen, verassing Afspraken 1 febr preciouslove - vk 1 febr dilya gyn afspraak 3 febr vakantieganger 1e echo 5 febr Lindy - intake en 1e echo 9 febr. RebbelleFlower - Intake en 1e echo Wil je ook op onze lijst gezellig., pas hem aan of geef even door dan verander ik hem Mjk je staat er bij gezellig..
Ik merk nog niks aan m'n kleding gelukkig Maar tijdens mijn eerste zwangerschap droeg ik ook heerlijk leggings en jurkjes. Hebben jullie last van buikpijn? Ik heb wel licht zeurderige buikpijn. Had dit bij dl ook. Dat maakt toch zo onzeker grrrr.
Ohw wat erg meid!! Iig weet je zeker dat je zwanger bent . Wij gaan trouwens naar de Dominicaanse Replubliek.
Ohhh heerlijk lekker genieten meid.. Jaaa geen twijfel mogelijk.. blehh. Hoop morgen wat minder last krijg de jeugd gezins begeleider op bezoek voor de oudste..
Weer flink gekletst hier.. sorry maar doornen werk lees ik vaak in de avond wat.. haha dus kan niet overal op reageren... Maar hier vandaag een zwangerschapsbroek aan gehad.. zit in de thuiszorg dus constant bukken is niet fijn met een wat strakkere broek. M'n buik was vanmorgen al wat opgezet! Pff.. Verder geen enkele kwaal.. geen misselijkheid, geen zere tepels of gevoelige borsten, helemaal niets!!! Kan me er best zorgen over maken, maar dat wil ik niet dus ga er vanuit dat het nog kan komen..
Wees blij dat je geen kwaaltjes hebt kan idd nog komen Hier ook misselijk. Niet alleen in de ochtend helaas.. En ook periodes met buikpijn.. En gevoelige tepels.. Kleine meld ook nog ziek Succes morgen met jeugd gezins leider Lindy!
Mag ik ook met jullie meeschrijven? Happy91, 24 jaar, 1e kindje. Vanochtend een positieve test dus als het goed is uitgerekend rond 22 september @Audrey, welk boek heb je gehouden? Is het een aanrader?
Happy, het oei ik groei 9maanden dagboek. Dan moet je het wel leuk vinden om te schrijven ik vind hem erg leuk. Gefeliciteerd trouwens