Bevallings lijst 16 september t/m 30 sept 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lindy, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Gefeliciteerd Hope85!
    Lekker genieten nu!

2. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Het wordt zeker spannend!
    Ik ga nu ook elke dag kijken om te zien wie er bevallen is!

Laatste loodjes zijn inderdaad zwaar, maar dit kunnen we :D

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ja ik ook Zsagom! T komt nu echt dichtbij :)

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Nog even meiden... 😘

Worden jullie ook al.plat gebeld, geappt, gefacebookt of de baby er al is 😥...
    Oeff wordt er nie goed van..
    Op school was ik de attractie 😇...

En dan vooral de vraag ben je het al zat...
    En eigenlijk wil je dan zeggen..
    Jaaa onwijs .. maar voor de goede orde zeg ik ze zit nog lekker warm.. het komt wanneer het komt..

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Het blijft stil na de eerste twee geboorteberichten... spannend! Succes met de laatste loodjes...!

Hier gaat het goed. Heerlijk aan genieten van onze mannetje.

6. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Haha ja ik krijg ook continu de vraag of ze er al is... uhmm ja dan hoor je het echt wel hoor :p

En inderdaad de vraag of je het al zat bent krijg ik ook continu.
    Zelfs vreemden gaan het nu vragen, zo je staat wel op knappen he.. ;)

7. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Haha je herkenbaar!!

Of sommige die appen gewoon even, puur om te kijken of je überhaupt nog terug appt, dat heb ik ook al wel door haha.

Ik moest zo lachen gisteren.. Ik belde m'n ouders, iets wat ik natuurlijk wel vaker doe.. En de telefoon wordt de laatste tijd zo snel opgenomen :D Die denken natuurlijk dat het ieder moment kan gebeuren. Kan ook natuurlijk...

8. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren nog maar even een jasje gekocht bij de Prenatal voor de kleine. Dat was het enige wat nog op m'n lijstje stond...

Dus nu mag het echt komen :')

9. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Hey toevallig, een jasje was het enige wat wij nog nodig hadden, die hebben wij zaterdag gekocht :D

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hahahha precies hier okk. Zo dra ik bel.. en en en..
    Gebeurd er al.iets... 🤗

11. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    @Lindy; heb ik eigenlijk nog helemaal geen last van tot nu toe. Maar jij bent ook ruim een week verder dan ik, dat scheelt misschien ook wel. Ik hoop ook eigenlijk dat ze dat niet gaan doen, want ik zou er gek van worden denk ik :p

@Soof; haha grappig dat je ouders ook zo alert zijn nu :p Heb je het gevoel dat de kleine al bijna komt? Ik heb bij mezelf nu het gevoel dat ie nog wel minimaal 2 weken blijft zitten. Geen idee waarom...

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Haha het zegt niets hoor happy. Dacht ik ook en in enen braken mn vliezen. ;)

13. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had gister het idee dat hij weleens eerder zou kunnen komen; last van mijn rug, krampjes onderin mijn buik, veel harde buiken. Maar ik denk dat dat vooral te maken heeft gehad met een druk weekend. Vandaag weinig last dus ik weet het nu niet zo goed.

Het is wel de aanzet geweest om de box eens neer te zetten, het boxkleed eindelijk af te maken en de maxicosi te soppen. Kan ie nu echt komen! :D

14. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Bij mij willen mensen vooral nog gauw even afspreken "nu het nog kan" en de vraag "hoe lang moet je nog?" Hoor ik ook meerdere malen per dag 😊

Gister controle gehad,en alles was goed met mij en de kleine. We kregen te horen dat ze is ingedaald 😊 In mijn hoofd denk ik dat er nog zoveel gebeuren moet,maar had het er net met vriendlief over en eigenlijk valt het best mee, ik wil het alleen te perfect hebben 😉 moet leren loslaten wat dat betreft 😊

Trouwens,zie net de foto bij mijn banner haha! Zo'n momentje had ik net wel met de kleine, en voelde ook net zo haha! Alleen zag je natuurlijk niet echt een voetafdruk in mn buik 😉

15. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat de controle goed was, atjongsma en dat ze al is ingedaald. Weer een stapje verder! Hier donderdag weer voor de controle.

Herkenbaar ook wat je zegt over de dingen die nog gedaan moeten worden. Mijn man heeft ook even mee gekeken op mijn to do lijstje. Ik maakte alles zo groot in mijn hoofd terwijl het allemaal kleine klusjes zijn ;)

16. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Fijn dat alles goed gaat atjongsma! En goed dat ze al is ingedaald.

@Mirya: goed dat je er nu klaar voor bent, dat zal wel wat stress weg nemen!

Ik vind het wel echt spannend worden nu! Gisteren een voorlichtingsavond in het ziekenhuis gehad, en druk dat het was! Allemaal dikke buiken hihi.
    Wij zijn er qua spullen klaar voor en ze is al ingedaald. Dus afwachten nu. Morgen weer controle bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt!

17. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Zsagom, wij hadden gisteren toevallig ook voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Niet alleen veel dikke buiken, maar naar mijn gevoel ook veel mannen die meegesleept waren :)

Gisteren nog controle gehad. Alles was goed, ben alleen in één week bijna 1 kilo afgevallen, maar zal wel met het weer te maken hebben gehad (mogelijk toch vocht vastgehouden met de hitte).
    Verder hier alles goed, alleen de oefenweeën zijn al een aantal dagen regelmatig aanwezig (gelukkig vooral 's avonds en 's nachts). De kramp in mijn buik stelt eigenlijk niets voor, maar mijn bovenrug doet mee en die is wel pijnlijk. Soms om misselijk van te worden. Douche helpt dan wat. Gisteren ook even over gehad met de vk, allemaal voorbereiding ;) en zegt nog niets over wanneer de kleine komt. Maar begint hier ook wel een beetje een signaal te worden om toch maar de puntjes op de "i" te zetten.

Vragen geboorte, hier nog niet zo'n last van dat mensen me vragen of de baby er al is. Vanaf vandaag precies 37 weken dus zit nu wel in de juiste weken dat de baby gewoon mag komen (maar mag van mij nog even duren).
    Mijn buik is nog steeds niet giga groot dus dat scheelt misschien ook wel. Volgens de vk is die echt groot genoeg voor de duur van de zwangerschap, maar sommige mensen lijken teleurgesteld dat dat alles is.
    Mijn ouders zijn nog verre van paniek dat die er misschien al is. Mijn vader zou wel nog iets doen voor mij, maar werkt weer veel over dus weinig tijd. Had mijn moeder m voor de grap opgebeld of hij dat al gedaan had omdat ik weeën zou hebben. Vond ie minder grappig.

Lindy, hoe gaat het nu bij jou? Kun je nu overdag wel meer rusten nu je kinderen weer naar school zijn?

18. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Lysta toevallig in het LL?
    Daar waren ook veel mannen bij die inderdaad niet echt op hun plek leken hihi.

19. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ Happy: Heb nog niet echt het idee dat het snel gaat gebeuren. Echt nul voortekenen.

Maar dat zegt natuurlijk niks :D

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Even snel tussen door..
    Heerlijk dat de kids naar school zijn.
    Voel me daardoor stukken beter..
    Vanmorgen op controle geweest alles was prima 😍