Ik ben over 11 dagen uitgerekend. Maar heb sinds gisteren erge krampen in mn buik gekregen. Van die pijnlijke menustruatiekrampen! en het gevoel of ik op klappen staat van onderen. gisteren avond had ik ook verschillende weeën, alleen die gingen weer over. Het zette niet door. Wat denken jullie? zijn dit symptomen dat het niet lang meer gaat duren? Hadden jullie ook zo iets?
Ik lees mee....ben benieuwd! Maar mrsmiami en Klijntjuh...wat spannend voor jullie meiden! Hopelijk laten de kindjes niet lang meer op zich wachten!!
Hoi, Had hier ook al een soortgelijk topic over geplaatst... Denk al een week dat het begint. Krampen, steken, allemaal dingen die ik nu anders voel dan de hele zwangerschap maar helaas, kindje zit er nog steeds in. Ben over 2 dagen 40 weken zwanger en vind dat het nu wel eens door mag zetten. Maar, ik ben bang dat er echt weinig van te zeggen is, je kunt de 'voortekenen' een dagje hebben en direct bevallen of een week, of langer... Je weet het niet... Helaas, zou ook willen dat ik heel goed kon aanvoelen dat het ging beginnen. Gister avond hier de hele avond krampen gehad die steeds erger leken te worden, steken in mijn buik etc. Dacht echt; nou, nu begint het... Maar nee hoor, nu is alles weer rustig... Het blijft afwachten... Sterkte, Groetjes
Erg herkenbaar... ik durf al niet eens meer te denken " nu begint het vast", het zet al weken niet door.... zul je zien, als het wel een keer doorzet geloof ik er in eerste instantie vast helemaal niks van!
nou hier nog precies het zelfde! vanacht steeds krampen gehad en moest continu naar het toilet en daar kwam nog eens overgeven bij. Maar helaas de baby zit nog steeds in m'n buik. Vandaag ging ik met manlief boodschappen doen bij de supermarkt, krampen dat ik weer kreeg, echt hele flinke! en druk van onderen. Ook kreeg ik hoofpijn enz. Maarja nu is bijna alles weer weg.
ik had zelf sochtends een beetje bloed verlies , niet wetend dat t een aankondiging was ben ik lekker heel de dag op stap geweest hihih savonds eindelijk op de bank geloft om een uur of 10 en jah hoor een scheurtje in de vliezen , om 1 uur wat weeen en om 3 uur de vk gebeld . die ging weer naar huis en om 5 uur weer terug gekomen toen ging t wel wat sneller om half 9 smorgens was ze geboren , dus mijn symptoom was dat bloedverlies