bevallings tips

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb ook een droom bevalling gehad. Ondanks wel ben ingeknipt een weeenstorm had en buik, been en rug weeen. Het is me allemaal goed afgegaan heb het zonder pijnstilling gedaan ben 17.49 bevallen en stond om 7 u in de ochtend al op te ruimen voor de kraamhulp kwam. Want wat was het een bende van al die cadeautjes van alles op de grond weggebezemt en en alles afgenomen. En later op die dag weer toen al de visite weg was. (Toen gezogen en gedweilt).
    Het ligt dus aan jezelf of je een goede bevalling hebt hoe jij het ervaart. En of er geen complicaties zijn natuurlijk.

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ik vind wel lief dat je het wil delen!!!
    Eerlijk wil heel graag zon bevalling net als jij ... Dus bedankt voor de tips.
    Ik merk dus als ik aan mijn borsten/tepels kom ik harde buiken krijg, dus wie weet.

3. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    ff gegoogled voor die Weleda Perineum en zag dat ze hem hier in Zweden bij de Bodyshop ook verkochten, gelijk maar eentje besteld :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben dan wel ingeleid, maar ook niet ingescheurd, geen knip, geen pijnlijke weeën (zelfs geen pijnlijke persweeën), weinig bloedverliestijdens bevalling en slechts 12 dagen gevloeid (waarvan 2 iets heftiger, de rest rozeverlies) en binnen een maand mijn oude cyclus weer terug...

Mijn tips:

*Frambozenblad (thee of capsules) gehad vanaf 33 weken en deze ook in de kraamperiode blijven innemen
    *Caulophyllum (druppels, granules of tabletjes) vanaf week 36 ook doorgebruikt tijdens de bevalling om de ontsluiting te bevorderen

zoals ik al schreef, ik ben ingeleid... maar ik had geen weeversnellers nodig en met 38+1 had ik een goede weke BMM

5. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
  6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, de vrijpartijen hebben hier helemaal niks geholpen *lol*

mijn tips zijn ook niet voor het opwekken van de bevalling, maar voor een soepele bevalling en het verweken van de BMM.....

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Bij mij hebben de vrij partijen ook nog niet geholpen.. :p
    Pikant eten ook niet.. Voor niks potje sambal naar binnen gewerkt

:D

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    die van mij wil nu opeens liever even niet meer vrijen omdat hij denkt dat het niet prettig zal zijn voor mij... :( en ik heb juist zo'n zin...

Deel Deze Pagina