Hey meiden, Zijn er ook meiden die ervaring hebben met een dwarsligger? Met 33 weken lag ons kindje dwars. Blijkbaar heb ik heel veel vruchtwater en kan de kleine nog alle kanten op. Ik moet nu morgen terug komen (35 weken) en dan moet hij goed liggen. Nou dat ligt hij dus nog niet. hij draait nog ongeveer om de dag van dwars naar stuit en weer van dwars naar goed. Hij heeft dus denk ik nog steeds alle ruimte. Ik ben er wel bang voor dat hij dwars gewoon meer ruimte heeft en dat hij dwars blijft liggen Alle ervaringen zijn welkom, liefs loez
Geen ervaringen, maar dat hij zo meer ruimte heeft dat is duidelijk. Ben benieuwd wat de vk of gyn zal gaan zeggen morgen, laat je het even weten>?
Hai! Ik had met 33 weken ook een dwarsliggertje. Ik natuurlijk allerlei info opgezocht over draaien, stuibevallingen en keizersnede, terwijl de vlos me dat had afgeraden ("ze kan écht nog wel goed draaien!") Met 35 1/2 week lag ze nog steeds niet goed, althans, dat dacht de vlos. Ze kon het verschil tussen kontje en koppie niet goed voelen. Met bijna 36 weken een liggingsecho gehad en ja hoor, mevrouwke lag goed!!! Echter, ze ging deze week weer ZOOOO tekeer daar, mijn hele buik danste heen en weer. Nu maar hopen dat ze gewoon aan het dansen was en niet weer in een stuit is gaan liggen (dwars ligt ze niet meer, dat voel ik wel) Over 5 dagen hoor ik het wel bij de vlos! En, heb jij al nieuws? Groetjes!
HIer ook een meisje gehad die alle ruimte had. Tot ongeveer 30 weken lag ze over dwars om daarna netjes met haar hoofdje naar beneden te liggen bij elke controle (echo) met 38+3 lag ze in eens in stuit dus werd er een keizersnee gepland. Met 39+2 lag ze tijdens de controle echo voor de keizersnee weer goed, tijdens de inwendige echo draaide ze weer weg om tijdens de keizersnee zich weer in stuit te draaien. Groetjes Anita
hey meiden! bedankt voor jullie reacties. Ik ben ondertussen naar de verloskundige geweest en het kindje is toch nog goed gaan liggen. Hij/zij was ook al wat aan het indalen dus dat was een goed teken. Ben helemaal blij! liefs loezz
Goed om te horen, geeft mij ook weer hoop. Die van mij lag de afgelopen 2 controles ook in stuit, ben nu 34 weken dusss.....dinsdag weer controle. Hopelijk ligt de kleine nu wel goed.... Groetjes Cindy
de kleine van mij lag tot 38 weken dwars! Na ja dwars ze lag in een stuit, maar is toch nog gelukkig zelf omgedraaid! Dus alles kan nog!
o, inmiddels al gedraaid zie ik, fijn! ik had ook van die dwarsliggers, de eerste draaide met 35 weken, de tweede pas met 37! Ze lag echt helemaal overdwars, dus dat was wel even stressen. zelfs toen ze al met het hoofd naar beneden lag draaide ze nog dagelijks om haar as!