Had vandaag eindelijk 1 cm ontsluiting dus het was mogelijk om te strippen! Wie heeft er ervaring mee? Ben morgen 41 weken...
Ik lees even mee... Als morgen de beeb helemaal is ingedaald gaan ze me ook strippen. Ben heel benieuwd, maandag lag het hoofdje nog niet helemaal beneden en dan doen ze het niet. Lotje, deed het strippen pijn? Doet het tot nu toe al wat?
Bij mijn zoon hebben ze me ingeleid.. Of althans geprobeerd.. Gebeurde niet veel.. Na 2 dagen hebben ze me gestript en na een paar uur braken de vliezen.. Meestal komt het wel op gang zo rond de 41 weken en strippen! Ik duim voor je! Ik heb morgenavond acupuntuur want ik was moet te strippen paar dagen geleden.. Baarmoeder zit hoog. Anders dinsdag weer proberen..
Het deed niet veel pijn maar was wel vervelend! Ze deed het nogal "hardhandig" in de hoop dat het wat gaat doen. Tot nu toe nog niks...
Ik ben met 41 weken twee keer gestript. De eerste keer gebeurde er niks, de tweede keer begon het te rommelen en kwam de bevalling op gang.
ik ben met 40.5 ''gestript'' toen zat mijn tuutje? er nog en was er niet veel te strippen. toen ben ik met 41 gestript en was het tuutje verstreken en heeft flink kunnen strippen(was echt niet lekker!)maar die nacht is wel mijn bevalling begonnen Succes!
Ik vorige keer met 40+5 gestript. Zat potdicht. Bevalling begon wel die avond (toeval of niet?). Morgen word ik denk ik ook gestript... Of ik ga bevallen daarvoor .
Ik lees mee. Ze willen mij als het kan as maandag strippen, ben dan 39+6. Ben ook benieuwd naar de ervaringen en wat je een beetje te wachten kan staan.
Veel positieve verhalen... Dus ik wacht af vanmiddag! Zo eerst lekker douchen, rustig aan lunchen en dan gaan. Daarna mag dochterlief lekker naar bed en ga ik lekker even liggen. Ben benieuwd!
Hier helaas niet kunnen strippen vandaag, baby was niet volledig ingedaald. Baal er flink van, maandag nieuwe poging.
Gisteren gestript. Iets meer weeën en wat licht roze/bruinig bloedverlies maar nog niet echt weeën die doorzetten
Ik wist niet dat de baby ingedaald moet zijn om te kunnen strippen? Ze hebben bij mij ook al twee pogingen gedaan maar nog geen ontsluiting waardoor het niet mogelijk was. Mijn baby is niet ingedaald maar niemand heeft mij gezegd dat dat een vereiste was! Anders hadden ze neem ik aan uberhaupt geen poging gedaan om te strippen, want ze weten dat mijn baby nog los ligt.
Gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan? Ik ben nu dus 40+1, en behalve wat gerommel en wat voorweeen nog rustig. Woensdag moet ik weer op controle, ben benieuwd of en wat ze dan kunnen/gaan doen..
Ik ben twee keer gestript. De eerste keer had ik 2 cm ontsluiting en er gebeurde niks. Twee dagen later weer gestript. Toen had ik 3 cm ontsluiting en drie uur later begonnen de weeën. Ik vond het strippen wel pijnlijk maar het is wel een "goeie pijn" zeg maar. Je voelt wel dat het iets doet. Het duurt ook maar heel even, ti's zo gepiept.