Heupweeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door MoniekJ, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Wie heeft deze krengen gehad en kan er wat meer over vertellen?

Heb ze de hele avond al paar keer per uur gehad. Wil het liefste springen en huppelen. Een hele felle steek waarbij ook mn bm verkrampt, maar de pijn zit dus in mn heupen en beetje bovenbeen.

2. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt op beginnende been weeen. Bij mij begonnen ze ook daar en zakten af tot mijn boven benen. Mijn kont en bovenbenen verkrampten met elke wee. Het enige positieve dat ik erover kan zeggen is dat ze voor onsluiting zorgen en dat het weer overgaat. Succes!

3. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hahaha punky, moest echt lachen om je antwoord 🙊
    Zelf heb ik geen ervaring met beenweeën. Ik had ze alleen in mijn buik. Maar ik wil je natuurlijk heel veel sterkte en succes wensen. Hopelijk heb je over een paar uur je kindje op je buik liggen!

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Het voelt meer alsof mn heupbotten naar elkaar toe getrokken worden. Pffff.
    Kan daar dus echt niets mee.
    Hoop dat ze helpen en alles in werking zetten. Mag onderhand wel.

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oke. Een bad helpt. Ben nog altijd die dingen aan het wegpuffen.
    Om de 10 mjnuten is lang genoeg om weg te doezelen maar de weeën zijn te sterknom in slaap te vallen.

Heb ze echt op mn heupen zitten. In het gebied waar een korte boxershort of hipster zit zeg maar.

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ken ze. Hier kwamen de weeën in mijn buik opzetten, trokken dan via mijn onderrug naar mijn heupen. Ze zijn gewoon niet op te vangen.
    Het zorgde bij mij wel voor ontsluiting, want mijn bevalling heeft maar een uur en kwartier geduurd :D

Sterkte en succes, zet 'm op!

7. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik ken ze ook hoor. Had ik inderdaad met mijn 1ste, toen heb ik half uurtje onder de douche gestaan in het ziekenhuis, ik kreeg een krukje op erop te gaan zitten onder de warme water straal waar dit hielp niet ik moest staan en heen en weer zwaaien metmijn heupen en benen. Heb ze daarna zo intensief gehad dat ik niet meer kon lopen en gedragen werd na het bedje.. niet echt prettig nee.

HOpelijk gaat het nu al beter!

8. Hi meid,

Misschien ben je inmiddels allang bevallen, maarre.... als jij wilt huppelen, laat niemand je dan tegenhouden. Je weet zelf het beste wat je nodig hebt om je weeën op te vangen!! :)

Heel veel succes als dat nog nodig is :D

9. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Buik rug heup en benen. Heb alles bij elkaar gegild en gejankt en gevloekt en gesnauwd.

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dus ik mag je feliciteren?! Bij deze dan: GEFELICITEERD :D

11. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

12. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Als je iemand gigantische pijn wil toewensen. Wens dan een weeënstorm van heupweeën. Voordeel was wel dat het 1,5 uir heeft geduurd om van 4 cm naar 10 te gaan. En na de bavlling kon ik me de pijn al niet meer voorstellen.

13. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Bij beide bevallingen gehad. Alsof er twee VRACHTWAGENS aan beide kanten op me inreden. Pijn Is ook niet weg te puffen. Sterkte en geniet van je kleine straks

14. Van harte gefeliciteerd meid :D

Deel Deze Pagina