welk seizoen begint er nu in Ned?? ik volg seizoen 7 online.. en deze vind ik het minst van allemaal..
VOlgens mij op de helft van seizoen 7....toch? En dit is dan ook meteen het laatste seizoen he Ga het wel missen dan hoor! Het is nu toch alweer een jaar of 6 op tv...ik heb nog nooit zolang iets gevolgd! Oeehhhh maandag weer dat lekkere ventje op tv haha...Kom alleen even niet op zijn naam. Zijn voornaam was geloof ik Jackson..hmm mijn geheugen is echt klaar ermee voor vandaag
@ laatste seizoen, in de veronica gids stond dat er ook nog een seizoen 8 kwam! Ik ben ook echt blij! dubbel genieten op maandag GA en dinsdag dan PP Uhm we waren toch gebleven dat christina bij Joes werkt? en dat ze ging vissen met Derek?
Mijn vriend zei het al van de week! Lief van hem he? Terwijl hij het dus absoluut geen leuk programma vindt. Maar dan heeft hij weer een reden om in z'n schuur te gaan klussen hahaha
in nederland zijn ze bij S7 E11, en in amerika S7 E16. ik volg het via internet, en dan vanuit amerika het blijft een super serie.
Jipppiieee! Ik moet het meestal opnemen (dan kijken Briman en ik samen naar Holland Sport) maar dan kijk ik het dus een dagje later. Vind Private Practice echt niks aan, dus ik ben blij dat G.A. terug is! Ben benieuwd hoe het verder gaat met Cristina...
Mijn man ook.... maar die zei ook gelijk erbij dat hij het eigenlijk niet had willen zeggen, want hij wil wel gewoon Hawai 5-0 blijven volgen ...
Hahah, heb ik dan echt de enige vent die vanmiddag zei: Yess vanavond greys!!! Die vind het geweldig!!
wooooehooee, was weer leuk wel jammer dat ik een deel "kwijt"ben.... online kijken lukt me niet meer..... en vorige keer via de tv waren ze toch echt gebleven bij dat lexie en mark nog niet bij elkaar waren....en nu wel...... jammer dat ik nu niet weet HOE ze weer bij elkaar zijn gekomen
Mijn man kijkt het ook graag. Ik zei gister op het laatst zet maar af is toch bijna afgelopen maar hij wou het tot de laatste minuut kijken.