Mijn bevallingsverhaal...(best schokkend)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Cynthia85, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Maandag 26 maart begonnen rond 20.00 mijn weeen. Ze waren nog niet heftig maar kwamen wel om de 4 minuten. Om 22.00 hebben we de VK gebeld, en jah ik had 1 cm ontsluiting. Ik moest bellen als ze heviger werden. Na een puur uur namen de weeen af. Ik had onderhand helemaal niet geslapen en al aardig moe.

Dinsdag rond 10.00 is de VK weer langsgeweest, nog steeds 1 cm. Ik werd gillend gek. Ik had nog steeds weeen maar onregelmatig en niet zo sterk. 'S avonds rond 21.00 is de VK weer geweest en ze heeft mij toen gestript. Toen begon het echt werk ( dacht ik ) Ik kreeg hevige weeen die om de 3 minuten kwamen. De VK zei dat ik moest bellen als ik het niet meer kon houden. Nou meiden rugweeen zijn echt vreselijk en ik kon het amper houden. Ik had onderhand al vanaf maandag niet meer geslapen. De weeen namen weer af....

Woensdag morgen heb ik de VK gebeld om 05.00 dat ik helemaal uitgeput was en dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Ze zei ga maar naar het ziekenhuis en daar kijken we verder. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen heeft ze mijn vliezen gebroken, en jah hoor ik raakte in een weeenstorm terecht! Ik kreeg een pethedine prik die zogenaamd de scherpe randjes van de weeen af zou halen, nou niet dus, ik raakte wel in een trans waardoor ik het gelijk vergat, maar de pijn nouuu mijn god zeg niet te houden. Binnen 1,5 uur ging ik van 2 cm naar 9 cm. Nog een klein randje zei de VK. aan de rechterkant. Dus hoppa, op mijn rechterzij 5 persweeen weggepuft of zeg maar geschreeuwd, dit hielpt niet.

Toen kwam de Gyn erbij en die vertelde dat hij naar de hemel keek en dus moest ik op handen en knieen ook nog eens 4 persween weg puffen. oh dat was vreselijk, ik heb echt het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd, mijn moeder was zowat flauw gevallen omdat ze het niet meer trok. Nou en na al die pijnlijke weeen, wilde meneer niet draaien. Het wordt een keizersnede zei de GYN, nou het boeide me niks als die pijn maar ophield want het was zo vreselijk. onderweg naar de O.K nog 3 persweeen weggeschreeuwd.

Toen op de operatietafel de ruggenprik. 5 keer hebben ze verkeerd geprikt, toen werd er een ander geroepen en die prikte gelukkig wel goed. Het snijden heb ik niet gevoeld, maar daarna voelde ik vreselijk veel pijn en schreeuwde ook keihard auuu! en schreewde dat ik alles voelde. Toen kreeg ik een masker op en ging out, waarna ik nog in mijn gezicht werd geslagen omdat ik niet weg mocht vallen. Toen werd Fatih geboren....Helaas voor mij niet zo'n mooi moment omdat ik helemaal uitgeput was.

Eenmaal weer terug op mijn kamer zag ik mijn zoontje en echt waar, al die pijn is het waard geweest. Ondanks dat ik het nooit zal vergeten. Het was echt de vreselijkste dag van mijn leven en wil het dan ook nooit meer meemaken.

Maar jah ik heb er iets heeeeeeel moois voor terug gekregen.

Sorry voor het lange verhaal!

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Allemachtig meid, wat een bevalling. Ik hoop dat je lekker kan genieten van je kereltje en dat het het allemaal waard is geweest.

Ben je redelijk hersteld na je keizersnede?

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje meid dat is een zware bevalling geweest!

Maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Pfoe dan heb je inderdaad ook echt alles wel meegemaakt!
    Gefeliciteerd met je zoontje!

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mijn hemel, das ff heftig zeg.
    Kan me voorstellen dat je het gehad heb zeg.

Gefeliciteerd met je zoon

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    heftig verhaal zeg!
    In ieder geval heb je er inderdaad iets moois voor gekregen :)
    gefeliciteerd!

Liefs Kiss

7. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ben inmiddels sinds zondag thuis en het herstel loopt goed. Mag natuurlijk geen zware dingen doen, maar met die kleine loop ik wel gewoon in de weer. Hij slaapt goed, eet goed, het is echt een lekker ventje.

8. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Pfff wat heb jij veel meegemaakt met de bevalling.
    Gelukkig dat alles wel goed gaat met je zoontje.

Geniet lekker van hem.

Groetjes

9. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Jeetje meid, wat een verhaal!
    <aar je hebt er wel iets prachtigs voor terug. Hele mooie naam ook, was hier ook 1 van de favorieten...Maar we kregen een meid :)
    Rust goed uit en geniet van je mannetje!

10. Niet meer actief

jemig wat een bevalling en ik vond het persen al erg nou dat is echt niks vergeleken met wat jij had.. nou fijn dat alles goed is en wat een mooi kereltje zeg! gefeliciteerd!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

jeetje meid, wat een bevalling maar je heb er een prachtige zoon voor terug gekregen en dan vergeet je alles.

Veel geluk

Deel Deze Pagina